Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 10:43.
Dit onderwerp heeft 141 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2010 10:59.
- Wou dat ik erop kon lopen...

- Oefening baart kunst Pannetje
. 

Deze heb ik wel..alleen is de bovenkant van rubber gemaakt
- Ik heb één paar Christian Louboutins (zoals op plaatje 1). I
them. Mocht er ooit brand in mijn flat uitbreken, dan neem ik die schoenen als eerste mee en laat mijn andere spullen liggen. *drama queen
) - Speciaal voor Digi:

Zucht, ze kunnen helaas niet meer besteld worden.....Cultiveren is het toverwoord vandaag...- Mooi met dat kant/gaas!
- Jaa ik heb een vriendin die dus gewoon de palen uit het eerste plaatje aan doet als we gaan statten (tt, vind het nog steeds een gek gezicht en ben eigenlijk gewoon voor stadten maar goed). Waaaanzin!?!?! Hoe kun je daar nou toch op lopen.Happy period my ass!
och...wat mooi...quote:Pompiedoe schreef op 02 februari 2010 @ 21:09:
[afbeelding]
Zucht, ze kunnen helaas niet meer besteld worden.....
Sunshine... moonlight... boogie!

Write drunk; edit sober ~Ernest Hemingway- Als je van kant houdt:

Sunshine... moonlight... boogie!- Ach... zo mooi... helaas kan ik ze niet aan
- quote:
Ja, ze zijn van Cavalli. Hieronder één van mijn killerheels (op mijn werk noemen ze het mijn sm-schoenen vanwege het kettinkje aan de achterkant
)
Cultiveren is het toverwoord vandaag...
Sunshine... moonlight... boogie!- Roque! Die met kant, die derde, welk merk?
Ik haat je. Oprecht! - Oh shut up Digi, you know you love me!
Dit is de link van het artikel waar ze in staan (met prijs erbij):
http://www.fantastictoe.c ... up-the-chic-for-fall.html - Twompie, oefenen! Deze heb ik in NY gekocht (kan mobiel niet in mijn eigen album, dus ff plaatje van de site):

Deze heb ik - zijn van Alexander McQueen, maar passen nergens bij
(wederom linkje site):
En deze van Badgley Mischka staan op de verlanglijst:
http://www1.bloomingdales ... goryID=17397&PageID=17397*1*24*Badgley+Mischka*-1*2 - Deze heb ik, maar dan alleen met wat gedoe voor (uitsparingen) en ze glanzen net wat harder:

Een terugkerende klassieker van Dior. 12cm uitvoering staat hier. - Waarom is de google ad hieronder voor Uggs
hoge hakken wil ik, geen Uggs.