Mode & Beauty alle pijlers

Heeft iemand ervaring met deze webshops?

30-09-2014 17:41 10 berichten
Hoi, ik wou wat bestellen van de only alleen ik weet niet waar het handiger is om te bestellen. Want zou ik het bestellen bij de only webshop zelf of bij zalando.nl? Heeft iemand ervaring met deze webshops, en welke leverd sneller en heeft minder vaak "problemen" met verzendingen enzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ervaring met zalando:

Zeer betrouwbaar, snel, en geen gezeur.

Only heb ik zelf nog nooit geprobeerd
far from what i once was, but not yet what i am going to be
Zalando is betrouwbaar, maar het duurt soms verschrikkelijk lang voordat het aan huis wordt geleverd. Als ja dan niet thuis bent of je buren niet. Ja, dan kan het mis gaan.



Only heeft ook winkels en dat merk wordt ook elders verkocht.

De webshop van only ken ik niet.

Let even zelf op de verzendkosten voor retourzendingen.



Ik bestel alleen nog waar ik het zelf kan afhalen.

Even een google en je weet meer.
quote:Pumps_italiaans schreef op 30 september 2014 @ 18:04:

Zalando is betrouwbaar, maar het duurt soms verschrikkelijk lang voordat het aan huis wordt geleverd. Als ja dan niet thuis bent of je buren niet. Ja, dan kan het mis gaan.



Only heeft ook winkels en dat merk wordt ook elders verkocht.Zalando levert soms Only sneller dan Only zelf beiden betrouwbare webshops.
quote:Annapalona schreef op 30 september 2014 @ 18:05:

[...]





Zalando levert soms Only sneller dan Only zelf beiden betrouwbare webshops.



Ik was nog niet klaar.. Ik denk ook dat betrouwbaar is. Dank je voor de info.

Maar ik bestel Only elders. Net als Vero Moda en Vila en een paar van die merken van dezelfde club.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt kiezen bij Zalando voor pakjesgemak dan kun je het bij de dichtstbijzijnde postkantoor ophalen een Primera of dergelijke. Dus dan komt het niet aan de deur.
Na hoeveel dagen krijg je meestal een bericht dat het is verzonden en na hoelang word het dan geleverd?
Geen idee wat betreft Only, maar ik vind Zalando ruk qua levertijden.
Zalando is heel snel en betrouwbaar. Ook retourzendingen worden supersnel afgehandeld en terugbetaald. Het is de enige site waarbij ik het niet erg vind de hele bestelling vooraf af te rekenen ook al weet ik bij voorbaat dat ik een aantal artikelen ga retourneren wegens als keuzes besteld.
Ach, ik hoef niets eens vooruit te betalen.

Maar dat kan ook komen doordat ik er een paar sandalen heb gekocht die na 3 maanden met 40 euro minder stonden afgeprijsd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven