Mode & Beauty alle pijlers

Heel bleek, Body shop Honey Bronze een oplossing?

12-07-2014 23:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de Honey Bronze olie van de Body Shop?

Ik wil namelijk wat kleur op mijn benen en gezicht, ben heel er bleek van mijzelf.

Of kan ik hier beter een zelfbruiner voor gebruiken? En zo ja, welke dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen verstand van, maar is dat dan niet ook zelfbruiner?

Mooi bleek is beter dan lelijk gebruind trouwens.
Ik gebruik de zelfbruiner van Dove, geeft een tintje maarniet fake
Honey Bronze is geen zelfbruiner. Het is een verfje wat je er afwast. Het geeft een mooie gloed, maar het geeft ook af. Ik adviseer een zelfbruiner. Die van Garnier vind ik fijn.
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb er geen verstand van, maar is dat dan niet ook zelfbruiner?

Mooi bleek is beter dan lelijk gebruind trouwens."



Ik heb er ook geen verstand van hahaha maar ik zag op Pinterest dat iemand dus mooie bruine benen had na het gebruik van die Honey Bronze...

Ik ben zeker met je eens dat mooi bleek beter is als lelijk gebruind, maar als iedereen vraagt of je moe bent, is ook weer zo wat



@kiki1987 Thanks voor de tip. Is die makkelijk aan te brengen zonder strepen? Ben best onhandig met dit soort dingen hahaha
Alle reacties Link kopieren
@Kerplunk Thanks! Goed om te weten dat het een mooie gloed geeft, maar dus ook afgeeft, dat word hem dus niet dan is de Garnier makkelijk aan te brengen zonder strepen?
Zonnestraaltje, makkelijk is zelfbruiner nooit. Het is een secuur klusje waar je de tijd voor moet nemen. Dat is nu eenmaal zo, bij iedere zelfbruiner.



Op deze sites vind je hele goede tips waar ik veel aan heb gehad:



http://www.misslipgloss.nl/zelfbruin-tips/





http://www.beautylab.nl/h ... ecte-tan-met-zelfbruiner/
Deze voor je gezicht, kan je zelf doseren en mengen met je dagcreme, werkt echt heerlijk: http://www.misslipgloss.n ... plus-golden-glow-booster/
Alle reacties Link kopieren
@kerplunk en @strikjemetstippels bedankt voor de tips! Goede duidelijke blogs! Kom net terug van de ici paris en douglas uitgebreid gescrubd en heb me net ingesmeerd met Lancaster self tan "a week in Ibiza" en mijn gezicht met die collistar "magic drops"... Ben benieuwd!
Die collistar heb ik ook gekocht nog niet gebruikt ben benieuwd naar jouw ervaringen , vraag me vooral af waar ik moet stoppen met smeren ;)
Alle reacties Link kopieren
@pretzel66 bij Douglas is mij vanmiddag geleerd dat je je gezicht en nek doet, ik heb net vanaf mijn nek met Lancaster gedaan dus als het goed is valt het dan niet op hahaha maar ik laat weten doe de collistar bevalt!
Haha je laat er geen gras over groeien! Leuk dat je gelijk naar de winkel bent gegaan. Ben benieuwd hoe het je bevalt.
Alle reacties Link kopieren
@kerplunk nee idd, als ik iets in mijn koppie heb... Hahahaha ik moet zeggen dat ik van de kleur van de Lancaster heel erg schrok, hij is echt donker bruin. Maar nu een paar uur later, zie ik wel echt verschil hoor! Zit toch een mooie lichte gloed overheen.

De collistar geeft ook een mooie lichte gloed op mijn gezicht en hals.



Maar voor het mooie moet het beide nog wel een of twee keer denk. Ik houd jullie op de hoogte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven