Mode & Beauty alle pijlers

Heel bleek, Body shop Honey Bronze een oplossing?

12-07-2014 23:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de Honey Bronze olie van de Body Shop?

Ik wil namelijk wat kleur op mijn benen en gezicht, ben heel er bleek van mijzelf.

Of kan ik hier beter een zelfbruiner voor gebruiken? En zo ja, welke dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen verstand van, maar is dat dan niet ook zelfbruiner?

Mooi bleek is beter dan lelijk gebruind trouwens.
Ik gebruik de zelfbruiner van Dove, geeft een tintje maarniet fake
Honey Bronze is geen zelfbruiner. Het is een verfje wat je er afwast. Het geeft een mooie gloed, maar het geeft ook af. Ik adviseer een zelfbruiner. Die van Garnier vind ik fijn.
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb er geen verstand van, maar is dat dan niet ook zelfbruiner?

Mooi bleek is beter dan lelijk gebruind trouwens."



Ik heb er ook geen verstand van hahaha maar ik zag op Pinterest dat iemand dus mooie bruine benen had na het gebruik van die Honey Bronze...

Ik ben zeker met je eens dat mooi bleek beter is als lelijk gebruind, maar als iedereen vraagt of je moe bent, is ook weer zo wat



@kiki1987 Thanks voor de tip. Is die makkelijk aan te brengen zonder strepen? Ben best onhandig met dit soort dingen hahaha
Alle reacties Link kopieren
@Kerplunk Thanks! Goed om te weten dat het een mooie gloed geeft, maar dus ook afgeeft, dat word hem dus niet dan is de Garnier makkelijk aan te brengen zonder strepen?
Zonnestraaltje, makkelijk is zelfbruiner nooit. Het is een secuur klusje waar je de tijd voor moet nemen. Dat is nu eenmaal zo, bij iedere zelfbruiner.



Op deze sites vind je hele goede tips waar ik veel aan heb gehad:



http://www.misslipgloss.nl/zelfbruin-tips/





http://www.beautylab.nl/h ... ecte-tan-met-zelfbruiner/
Deze voor je gezicht, kan je zelf doseren en mengen met je dagcreme, werkt echt heerlijk: http://www.misslipgloss.n ... plus-golden-glow-booster/