Mode & Beauty alle pijlers

Herenbroek

03-03-2013 11:52 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel ik wil deze broek kopen:





Welke maat moet ik dan nemen met mijn 38-40?



Ik word geen wijs uit die herenmaten, ook niet na googlen.



Link
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn gewoon jeansmaten.

Maat 38 is een 29 . Zit je tussen maat 38 en 40 in dan zou ik een maat 30 of 31 doen.
Stoer broekske!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat meen je niet. Gewoon dezelfde maat als mijn spijkerbroeken dus.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je een herenbroek willen kopen? De pasvorm is meestal voor vrouwen net niet helemaal goed.

Is het voor op reis? Dit zijn hele zware broeken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 03 maart 2013 @ 12:02:

Oh dat meen je niet. Gewoon dezelfde maat als mijn spijkerbroeken dus. Klopt. Misschien bij nader inzien 1 maatje kleiner omdat het een herenbroek is. Gewoon 2 maten bestellen en er eentje terugsturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 maart 2013 @ 12:03:

Waarom zou je een herenbroek willen kopen? De pasvorm is meestal voor vrouwen net niet helemaal goed.

Is het voor op reis? Dit zijn hele zware broeken.Ik kan geen damesversie vinden. En ook geen andere leuke korte broeken (die niet te kort zijn).
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 03 maart 2013 @ 12:04:

[...]





Ik kan geen damesversie vinden. En ook geen andere leuke korte broeken (die niet te kort zijn).Geen outdoorsite die korte - niet al te korte - damesbroeken heeft? Deze is en verschrikkelijk warm en verschrikkelijk zwaar , droogt zeker niet snel en ik denk niet dat het voor een vrouw een charmant model is. Maar zelf weten natuurlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Alle outdoorsites gehad, vind het allemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou jij het vinden als je man/vriend een damesbroek bestelt, omdat hij op geen enkele site en in geen enkele winkel het elegante model kan vinden dat hij in zijn hoofd heeft?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 03 maart 2013 @ 12:18:

Hoe zou jij het vinden als je man/vriend een damesbroek bestelt, omdat hij op geen enkele site en in geen enkele winkel het elegante model kan vinden dat hij in zijn hoofd heeft??
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 03 maart 2013 @ 12:18:

Hoe zou jij het vinden als je man/vriend een damesbroek bestelt, omdat hij op geen enkele site en in geen enkele winkel het elegante model kan vinden dat hij in zijn hoofd heeft?







Gelukkig heb ik geen man of vriend, dat scheelt weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 03 maart 2013 @ 12:20:

[...]



?Is toch net zo vreemd als een vrouw in mannenkleding?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 03 maart 2013 @ 12:24:

[...]





Is toch net zo vreemd als een vrouw in mannenkleding?Zeg, als je die broek lelijk vindt (voor een vrouw) zeg dat dan gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk zo'n herenbroek. Hebben ze bij de Esprit geen vrouwelijkere modellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 03 maart 2013 @ 12:28:

[...]





Zeg, als je die broek lelijk vindt (voor een vrouw) zeg dat dan gewoon.Bij vrouwen in mannenkleding kan ik me alleen een butch dyke voorstellen. En inderdaad, op het plaatje staat een leuke stoere mannenbroek, maar een vrouw zou ik dat niet vinden staan. Maar daar gaat het niet eens om. Je gaat toch gewoon niet in mannenkleding lopen? Net zo min als dat een man een bloesje bij Miss Etam gaat halen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 03 maart 2013 @ 12:28:

[...]





Zeg, als je die broek lelijk vindt (voor een vrouw) zeg dat dan gewoon.

Ik vind deze broek niet zozeer lijk, voor een man.

Maar mannen hebben zo'n ander model, dan vrouwen. Geen taille bijvoorbeeld. Je zult de broek dus flink aan moeten sjorren, wordt er echt niet mooier van.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 03 maart 2013 @ 12:33:

[...]





Bij vrouwen in mannenkleding kan ik me alleen een butch dyke voorstellen. En inderdaad, op het plaatje staat een leuke stoere mannenbroek, maar een vrouw zou ik dat niet vinden staan. Maar daar gaat het niet eens om. Je gaat toch gewoon niet in mannenkleding lopen? Net zo min als dat een man een bloesje bij Miss Etam gaat halen?Sorry dat kan me echt geen ruk schelen. En ik ben vrouwelijk en mooi genoeg om zo'n broek er leuk uit te zien, niemand die weet dat het een herenmodel is.
Alle reacties Link kopieren
En ik zou em sowieso niet aansjorren, ik zou em lekker losjes dragen. Laag op de heup.



Maar als iemand een betere optie heeft hou ik me aanbevolen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 03 maart 2013 @ 12:35:

[...]





Sorry dat kan me echt geen ruk schelen. En ik ben vrouwelijk en mooi genoeg om zo'n broek er leuk uit te zien, niemand die weet dat het een herenmodel is.



Natuurlijk wel. Ten eerste is de pasvorm anders, ten tweede zit de sluiting andersom.



Maar ik hoop dat je net zo ruimdenkend bent als je vriend aan komt zetten in een blazer van Miss Etam. Ach, het is toch effen zwart, geen mens die het ziet, en dat leuke getailleerde model staat hem juist enig...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Als zei hem nou leuk vind... Pfff ik denk dat het best leuk kan staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 03 maart 2013 @ 12:38:

[...]





Natuurlijk wel. Ten eerste is de pasvorm anders, ten tweede zit de sluiting andersom.



Maar ik hoop dat je net zo ruimdenkend bent als je vriend aan komt zetten in een blazer van Miss Etam. Ach, het is toch effen zwart, geen mens die het ziet, en dat leuke getailleerde model staat hem juist enig...



Als je iets wat wijd draagt maakt de pasvorm weinig uit.



En for your info: ik zie er ook leuk uit als ik een herenjoggingbroek draag. Als je vrouwelijk bent kan dat gewoon. Dat dat andersom anders is weet jij ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Dames met cargo shorts:



Klik!
Alle reacties Link kopieren
Is dit niks voor je?

http://www.wehkamp.nl/dam ... 0&F=1,2,19,4,17&PI=1&SM=0



Lijkt er op, maar dan voor dames. Zal net iets lekkerder vallen qua pasvorm denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:ilovemyshoes schreef op 03 maart 2013 @ 12:46:

Is dit niks voor je?

http://www.wehkamp.nl/dam ... 0&F=1,2,19,4,17&PI=1&SM=0



Lijkt er op, maar dan voor dames. Zal net iets lekkerder vallen qua pasvorm denk ik.Oh leuk hee! Mag ik vragen wat voor zoekterm je hebt gebruikt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven