Mode & Beauty alle pijlers

Het beste scheermesje?

31-07-2014 12:09 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goed scheermesje voor de bikinilijn. Op dit moment gebruik ik wegwerpmesjes (afwisselend Bic en Gilette), alleen merk ik dat die toch net niet alles weghalen ;)



Vroeger heb ik wel eens zo'n duur mes gehad van bijvoorbeeld Gilette of Wilkinson, maar die bevielen lang niet altijd. Kon er niet goed bij of ze waren gewoon te bot.



Laatst was ik bij de drogist voor een nieuw scheermes, maar er was zoveel keus! En sommigen zijn ook best duur. Dus voordat ik er een aanschaf: welk scheermesje (wegwerp of niet) zouden jullie me aanraden?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik gewoon een mannenscheermes van Gilette fusion, dat vind ik echt het beste werken!
Alle reacties Link kopieren
Mannenscheermes Gilette.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hier altijd de venus, gewoon die blauwe.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een mannenmesje gillette en voor mijn benen heb ik wel een vrouwenmes.
Alle reacties Link kopieren
Gillette Venus embrace blijft toch mijn favoriet...



Ik werk in een drogist en het best verkochte mesje daar is die van wilkinson intuition die met die zeepblokken

Zelf vind ik die te lomp voor de bikinilijn
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de wilkinson intuition. Vind ze geweldig. Fijnste mes die ik ooit heb gehad.

Ik vind m niet te lomp voor de bikinilijn.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:lunalovegood schreef op 31 juli 2014 @ 12:11:

Ik gebruik gewoon een mannenscheermes van Gilette fusion, dat vind ik echt het beste werken!Hier ook
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Desperate_Housewive schreef op 31 juli 2014 @ 12:26:

Hier altijd de venus, gewoon die blauwe.Ik gebruik deze ook.
Alle reacties Link kopieren
Eigen merk wegwerpmesjes van de Etos. Na vele mesjes geprobeerd te hebben krijg ik het hier helemaal glad mee.
Elektrisch epileren is ook niet zo duur dacht ik.
Eigen merk albert heijn. Werkt prima.
Die met een homp zeep er aan vind ik zo kort meegaan.



Ik gebruik meestal gilette fusion, een mannen scheermes. En ja, mijn eigen mesje, niet die van manlief.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik die van de Aldi,niet duur en goed.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.




Halleluja! Heel fijn dat hier het scheerschuim al bij aan zit. Dat voorkomt bij mij echt de bultjes/irritatie achteraf. Plus het wordt er echt heel erg glad van. Bij mij absoluut niet het probleem dat je bij bepaalde plekjes niet bij kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo'n mannenscheermes. Die zijn ook vaak in de aanbieding bij Kruidvat, met een paar mesjes erbij. En ik gebruik Unicura als "scheerschuim". Nooit irritaties.
Alle reacties Link kopieren
De venus (zonder zeepkussentjes) icm scheerschuim.



opletten met parfum in het scheerschuim en nergens meer last van
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik voor mijn benen de oude mesjes van mijn man. Die zijn voor hem dan te bot en voor mijn benen nog prima. Ook het scheerschuim van man gebruik ik, want die is wat "steviger" voor mijn gevoel.
Die intuition vind ik ook zo'n zooi geven. Dat mesje vol met zeep en je kan er niet goed bij. Haartjes in het zeepblok, zeep die sneller op is dan je mes bot. Nee, ik ben er niet kapot van.
Alle reacties Link kopieren
Gilette scheergel en wegwerpmesjes (weet niet of ze een naam hebben, zijn iig roze)
Alle reacties Link kopieren
Eerst trouwens ook de Venus embrace, maar vind deze een stuk fijner!
Gilette mach 3 van manlief. En ja, ik ben zo'n trut die em na gebruik vrolijk terugzet en niets zegt..
Alle reacties Link kopieren
Die simpele blauwe Venus. Waar trouwens ook de mach3-mesjes op passen, dus als de mijne op zijn pik ik er wel eens een van hem. Hij is beter met voorraadbeheer dan ik.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:lunalovegood schreef op 31 juli 2014 @ 12:11:

Ik gebruik gewoon een mannenscheermes van Gilette fusion, dat vind ik echt het beste werken!Deze gebruik ik ook. Het wordt er gladder van en blijft ook langer glad. Heerlijk dit mes
Alle reacties Link kopieren
ik had een blauwe venus maar werd er niet blij van. de mach 3 van manlief past op hetzelfde houdertje en dat werkt geweldig. altijd met de gilette vrouwen scheergel sensitive
En doooooor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven