Mode & Beauty alle pijlers

Hippe kleding voor een maatje meer???

18-06-2009 13:13 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Omdat ik er met mijn maatje 48 toch graag nog een beetje hip wil bijlopen ben ik op zoek naar adresjes waar je de mode van nu in een maatje meer kunt vinden.



Ik draag graag jurkjes met leggings eronder, nou zijn die met een beetje zoeken wel te vinden. Maar als je eens wist hoe lang ik heb gezocht naar een skinny (haha beetje raar woord voor iemand met maat 48) in die maat. Hartstikke leuk, met een tuniek erover en laarzen eronder. Sowieso is het vinden van een leuke spijkerbroek echt een uitdaging.



Ik snap niet zo goed waarom men (de modewereld) denkt dat je als je maat 46 of meer hebt automatisch wilt rondlopen in driekwart broeken met lawaaiige shirts met drukke prints erop.

Maar misschien heb ik gewoon niet goed gezocht, daarom graag jullie tips!!



groetjes....
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heeft ook een maatje meer. Ik weet niet waar zij haar kleding koopt, maar ze ziet er altijd leuk en hip uit. Ze draagt vaak spijkerbroeken of andere donkere broeken en witte shirts of tunieken. In ieder geval dingen van mooie stoffen zoals linnen of katoen. Mooie ketting of shawl en ze ziet er tip top uit. Op die manier ziet ze er altijd lekker fris uit!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik maat 48 had kon ik na heeeeel veel moeite en hard zoeken wel enigszins leuke kleding kopen.

Maar als ik het met nu (mt 42/44) vergelijk dan loop ik er nu zoveel leuker bij en kan ik kleding in 'gewone' winkels kopen.

Daar word ik persoonlijk wel blijer van.



'Vroegâh' kocht ik kleding bij H&M (BiB), Promiss en Miss Etam.

Mijn zusje (nu mt 50) koopt haar kleding bij C&A (Dyanne Plus lijn) en via Wehkamp.

Maar zij heeft ook moeite enigszins leuke kleding te kopen.

Ik had altijd nog wel een beetje geluk dat ik van boven een kleinere maat heb dan van onder.



Ik deed zelf ook altijd veel met accesoires om de aandacht een beetje af te leiden en op te leuken



Maar nu... ben ik ontzettend blij dat ik normale kleding kan kopen!
Alle reacties Link kopieren
www.evans.co.uk



Sinds ik ooit in londen geweest ben... in spanje zitten ze ook.

En sinds een klein jaar verzenden ze naar nederland!! voor 5 pond verzendkosten. Ik heb nog nooit wat terug gestuurd, ik probeer dingen te kopen waarvan ik zeker weet dat het past.



Verder heb je in belgie New Look, die gaan van 36? tot maat 54. Leuke hippe en betaalbare kleding.
Alle reacties Link kopieren
Scoop,

Meld je eens bij het topic "'dikke vrouwen en mode kletsen verder". Vooral op de beginpagina's worden vaak heel goede tips gegeven, mét plaatjes van hippe kleding.
Alle reacties Link kopieren
Amarna, ik ben idd dat topic al aan het doorspitten.
Alle reacties Link kopieren
Flashy, die site van jou ziet er goed uit, daar ga ik later eens goed op kijken, bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
verder www.dorothyperkins.co.uk

en torrid.com (wel inklaringskosten en btw er nog over heen..



en hier in nl, otto, bodycelli, wehkamp, maatjemooier.nl



en kom inderdaad gezellig kletsen bij dikke vrouwen en mode, klinkt alsof je mijn smaak hebt..
Alle reacties Link kopieren
O, wat een leuke spullen zie ik daar op die Dorothy website. Heb jij daar al eens wat besteld, Biba? If so, hoe is dat je bevallen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 22 juni 2009 @ 00:15:

O, wat een leuke spullen zie ik daar op die Dorothy website. Heb jij daar al eens wat besteld, Biba? If so, hoe is dat je bevallen?



Enige site leuke kleding, kan iemand de engelse kleding maten vertalen naar het nederlands?...welke maat is 40?

En hoe vallen de engelse maten, kleiner/groter/normaal/zelfde als de ned.maten?
Alles is niets, Niets is alles
Alle reacties Link kopieren
Even op engelse maten gegoogled,

damesmaten



10 (US) 12 (UK) 40 (NL)

12 (US) 14 (UK) 42 (NL)

14 (US) 16 (UK) 44 (NL)

16 (US) 18 (UK) 46 (NL)

18 (US) 20 (UK) 48 (NL)

8 (US) 10 (UK) 38 (NL)
Alles is niets, Niets is alles
Alle reacties Link kopieren
bij de dorothy heb ik heeeel veel leuke boxers gekocht, fijne kwaliteit en shirtjes, (vrij dun materiaal maar draagt wel lekker) en 2 keer een minirokje welke wel erg mini was en dus weer terug gestuurd.. de rokjes zagen er wel prima uit.



bij evans heb ik broek, shirtjes, vest en trui gekocht. Evans kwalitatief iets beter dan dorothy maar dorothy veel goedkoper en aangezien ik vaak na 1 seizoen toch al zat ben van... kan dat dus prima..

engelse maten redelijk vergelijkbaar met de nederlandse. bij twijfel een maatje kleiner nemen. dat doe ik tenminste..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog op Torrid gekeken, da's helemaal leuk.



Mijn portemonnee -->
Alle reacties Link kopieren
hahaha ja dat weerhoud mij ook.. vooral omdat je er elke keer zoveel kosten over heen krijgt..
Wow, die evans site is errug leuk!!! Het is dus een engelse site begrijp ik? Dus uit de tabel maak ik op dat maat 44, size 16 moet zijn?

Biba, bestel je een maat kleiner omdat het toch wat groter valt dan nederlandse maten?

Heeft een van jullie misschien ervaring met Bravissimo.com..? Daar staan ook erg leuke jurkjes en topjes op.. lingerie durf ik niet aan, ik houd het bij mijn vaste model van Prima Donna.. maar de rest lijkt me wel interessant..



Ik heb zelf maatje 42/44, en kan meestal goed slagen bij Sissy Boy, Esprit, Miss Etam (niet alles is daar even leuk maar de linnen broeken zijn helemaal goed voor deze zomer) en bij H&M ook wel.

Toen ik nog een grotere maat had, bestelde ik ook regelmatig bij Wehkamp, LIefs Bo is een erg leuk merk en goed betaalbaar!! Promiss vind ik persoonlijk erg geschikt voor t werk.. maar ja, dat ligt eraan wat voor werk je doet natuurlijk

Succes met je zoektoch!!!
Bravissimo is geweldig. Hun kleding heb ik nog nooit geprobeerd, maar lingerie echt super. Daar hebben ze tenminste begrepen hoe een bh voor een grote (cup)maat hoort te zijn. En heel betaalbaar, mijn vaste adresje tegenwoordig.
Ik zie hele leuke dingen op bravissimo maar ik heb geen creditcard..houdt het dus op.. jammerrrrrr
Alle reacties Link kopieren
ulla popkin,ofzoiets dergelijks



Speciaal voor grote maten en best leuke kleding

kan je ook online shoppen
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
yek.. ulla popken.. oubollige zooi vind ik dat.



en ja ik vind de engelse en amerikaanse maten wat groter vallen. Maar ik hou ook wel wat van aansluitende broeken dus is gewoon even proberen zou ik zeggen..



online kan je inderdaad wel wat vinden maar je moet wel goed zoeken vind ik.
Ulla Popken is inderdaad wat suf. ik ga toch eens proberen wat te bestellen bij Bravissimo.. eerst een creditcard regelen.

Scoop, ben je al een stapje verder zo??
Alle reacties Link kopieren
bodycelli, bagoes, bonaparte en op deze site speuren naar leuke grote maten winkels bij jouw in de buurt:

http://grotematen.startpagina.nl/
Alle reacties Link kopieren
Als mijn PayPal account in orde is, ga ik mijn bankrekening even mishandelen.
liadan wijzigde dit bericht op 28-06-2009 23:21
Reden: foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Torrid is amerikaans, invoerrechten enz, nog nooit iets durven bestellen!
Alle reacties Link kopieren
http://www.curvety.com/C/All_Dresses-(4).aspx



Prachtige jurk ! .... vind ik .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.curvety.com/P/ ... adies_Large_Size_Fashion-(860).aspx



Ook een pláátje .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven