Mode & Beauty alle pijlers

Hippe trouwjurk met cowboylaarzen..

18-11-2009 23:23 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hippe trouwjurk met cowboylaarzen... Waar kan ik plaatjes vinden?



Vandaag was een vriendin van mij op bezoek. Voorjaar 2010 gaat zij trouwen met haar vriend. We hebben even gebrainstormd over leuke ideeen voor een trouwjurk. Nu zei ik tegen haar dat ik een hippe trouwjurk (zijde, simpel, kuitlengte) met daaronder stoere witte cowboylaarzen erg bij haar vind passen (jurk eindigt stukje boven de laarzen)



In haar haren (laat ze los hangen) nog een accessoire als bv pauwenveer-stukje... Kan hier ook al geen goed plaatje van vinden grrr



Het klinkt haar allemaal heel leuk en hip in de oren maar heb haar dus niets om te laten zien, heb me al suf-gegoogled...Wie heeft er een idee wat ik bedoel en kan mij aan passende afbeeldingen helpen??
Alle reacties Link kopieren
Bij het tv programma Ik vertrek van een paar weken terug was er een koppel waarvan de dochter trouwde met een half lange rok en cowboy? laarzen...... (de uitzending waar de ouders plus hun dochters met aanhang en kleinkinderen naar Frankrijk vertrokken)

Sorry, vond het géén gezicht! Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen!
Alle reacties Link kopieren




Ok is alleen de onderkant van de jurk.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren




Komt van deze site:western
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
hompeltje jij ziet dezelfde plaatjes als ik hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geloof ik ook nog liever op sandalen of gymschoenen trouwen dan in cowboylaarzen. Vind het echt geen gezicht. Maar goed, ieder zijn ding. Succes verder! En natuurlijk een mooie dag gewenst!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 18 november 2009 @ 23:29:

hompeltje jij ziet dezelfde plaatjes als ik hahahaHihi maar ik stop met zoeken nu. Duik dr in. Dus jij mag verder zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hier de pauwenveren:





Alle reacties Link kopieren
quote:hompeltjepompeltje schreef op 18 november 2009 @ 23:30:

[...]





Hihi maar ik stop met zoeken nu. Duik dr in. Dus jij mag verder zoeken. Ik duik er ook in.Heb nu allemaal beelden van erg lelijke jurken en pauwenveren voor mijn ogen...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Sjee wat een verschrikkelijke jurken hompel. Ik bedoel dus zeer zeker geen western!



Dolfje, jij bent daarentegen al beter bezig, jurk + laarzen beginnen er al op lijken. Bedankt!



Ik zal ook eens kijken of ik die uitzending van 'ik vertrek' kan vinden!
oei, wat een armoe. Wat een cowboy-chic. Ik zou het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind ze zelf ook te triest voor woorden. Daar wil je toch niet in trouwen? Moet de mooiste dag van je leven zijn. Nou met die jurken is het mooie er wel vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Oh gat, die voorbeelden. Bedoelt TO niet meer een hippie-look? Zou ik al wat leuker vinden.
Zoiets dus?















Ik vind het niet mooi, maar als jouw vriendin er wel van houdt, gewoon doen natuurlijk.



Ik vind de combinatie cowboy bruid en pauwenveer wel erg raar?
Als je googlet op wedding dress + cowboy (of cowboy boots) vind je best veel afbeeldingen.



Ook veel sites met speciale trouw-cowboy boots (wit en veel kant).
Bij een linedance vereniging zijn er waarschijnlijk genoeg mensen die haar voor zijn gegaan, vraag het daar eens.



Zou er een linedanceforum zijn?
Alle reacties Link kopieren
@ Soleil. Nee helaas is toch niet wat ik bedoel, mag wel wat chiquer!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Géén linedance Oh my god, daar gaat mijn goede naam/smaak
quote:Bindi schreef op 18 november 2009 @ 23:43:

@ Soleil. Nee helaas is toch niet wat ik bedoel, mag wel wat chiquer!



Gelukkig



Hoewel ik chic en cowboy laarzen niet echt samen vind gaan.
OMG er zijn er een heel stel! Google d'r maar eens op.
Alle reacties Link kopieren
Het moet ook jong en hip, tikje casual maar chique zijn.. duss...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven