Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 10:44.
Dit onderwerp heeft 37 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 27-01-2010 10:30.
- Misschien heel raar dat ik het niet weet, maar ik heb ze gewoon nooit gedragen.
En dan bedoel ik niet zo'n tuttig klein sjaaltje, maar gewoon de sjaaltjes die je tegenwoordig ziet.
Erg leuk op een saai truitje of met wat kouder weer om je nek een beetje aan te kleden.
Nu heb ik van de week een leuke paarse sjaal gekocht, maar die is volgens mij veel te lang om zo te dragen, die is denk ik echt voor onder een jas....
Afijn, ik heb er gewoon echt geen verstand van en zou dus graag jullie tips horen! (en plaatjes zijn natuurlijk ook welkom!)
- ja! en knooptips gaarne in jip en janneke taal. (haha ik weet het ook nooit...)Jodium, pleister en move on
- Dubbel en dan uiteinde (half) door lus halen
Rond je nek en dan met de uiteindes een beetje pielen zodat het er een beetje "puffy" uitziet?
Ben dol op sjaaltjes.....The best is yet to come... - vierkante grote sjaals diagonaal vouwen en dan de punt voor ,om je nek en de twee uiteinden ook naar voren.
- Heb je misschien een plaatje van het soort sjaaltje dat je bedoeld?Heb je haar weer...
- .Jorina wijzigde dit bericht op 21-01-2010 21:44 met 100%: 1x is genoegHeb je haar weer...
- .Jorina wijzigde dit bericht op 21-01-2010 21:44 met 100%: 1x is genoegHeb je haar weer...
- Niet. Sjaaltjes draag je niet als accessoire, bij voorkeur. Daar stof je de TV mee af. En daarna gooi je ze weg.Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
- Net als arafat, zo dus.

- Jeetje Biebelie, had je die handleiding paraat staan ofzo? :pHeb je haar weer...
- De arafat manier:
google is my best friendquote:Jorina schreef op 21 januari 2010 @ 21:47:
Jeetje Biebelie, had je die handleiding paraat staan ofzo? :p
- Ik draag het zelf altijd zo:

- Ik ook zoals de foto van Rogue en de afrafatmanier
- Ook leuk:

- Ook leuk

- Ook leuk
Heb je haar weer... - Niet.Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren.
- Jorina snapt het nog niet

Sorry, hij was een beetje flauw...quote:
Heb je haar weer...- Hahahah ik las hoe draag je, je spiraaltje als accesoire. OMG
- quote:PixiePink schreef op 21 januari 2010 @ 22:14:
Hahahah ik las hoe draag je, je spiraaltje als accesoire. OMG
- Zo, nou genoeg mogelijkheden om zo'n ding te dragen dus

@jorina: zo gebruikte ik ze dus in het verleden
Zo'n arafat-manier vind ik erg leuk, maar dan heb je dus echt een vierkante sjaal nodig?
@biebelie: dat is wel een hele handige afbeelding....alhoewel ik die manieren van dragen een beetje tuttig vind....
En de manier van rogue, zo draag ik ze altijd als ik ze onder m'n jas draag, maar dat kan dus ook gewoon bij een trui?
Haakje eraan en je hebt een bijzonder originele oorbel.quote:PixiePink schreef op 21 januari 2010 @ 22:14:
Hahahah ik las hoe draag je, je spiraaltje als accesoire. OMG
Dit onderwerp heeft 37 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 27-01-2010 10:30.