Mode & Beauty alle pijlers

Is het gepast om vriendinnen lingerie cadeau te geven?

10-11-2007 18:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



kerstmis komt er weer aan en ik wil mijn dierbaren graag een mooi cadeau geven dit jaar.



Mijn beste vriendin klaagt altijd over haar figuur en lastige cupmaat. Ze heeft ook niet zoveel geld om een goede bh te kopen. Nu heb ik bedacht om haar een mooi setje cadeau te geven van goede kwaliteit.



Vinden jullie het wel kunnen om haar dat cadeau te geven? Of is het meer iets dat mannen aan hun geliefde geven? En zouden jullie het zelf leuk vinden om van een vriendin te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik vind het een leuk idee!

Maar... ik heb zelf ook een lastige cupmaat, dus de kans is wel aanwezig dat het toch niet past denk ik, houd je daar rekening mee?



Ik heb 75E en pas lang niet alle modellen, ook omdat ik brede borsten heb.



Wel zou ik, als ik dit kado in gezelschap geef, ervoor zorgen dat het niet supersexy is... Tenminste, niet dat ze zich opgelaten voelt!
Alle reacties Link kopieren
Lief van je, maar dan zou ik liever een cadeaubon geven van een goede lingeriewinkel.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje te intiem om van een vriendin te krijgen. En bovendien, als je een bh wilt die écht lekker zit is het toch beter om 'm zelf te passen. Beetje sneu als je haar een dure bh geeft die dan toch nog niet echt mooi en lekker zit.
Alle reacties Link kopieren
ja, cadeaubon lijkt mij ook beter, kan ze mooi zelf wat uitzoeken en weet ze tenminste zeker dat ze iets koopt wat helemaal lekker zit en haar smaak is.

Verpakking tip: in een mega tent onderbroek van de zeeman
Alle reacties Link kopieren
Vind het een heel leuk en lief idee, want lingerie is duur en het is ook echt een feel-good kado!!



Als je haar maten en haar smaak echt zeker weet kun je zelf wat kopen (kan ze altijd ruilen als het niet past), anders doe je inderdaad een kadobon.



Heb zelf 1 keer een setje voor mijn verjaardag gehad van een vriendin en was er heel blij mee; vind er niets geks aan!!
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke leuk!

Ik heb vorig jaar mijn beste vriendin ook een lingeriesetje cadeau gegeven en er nadrukkelijk bijgezegd dat ze het gewoon mocht ruilen als ze het niet leuk vond, of als het niet paste. Ze was er ontzettend blij mee, en vond het lief van me. Een cadeaubon vind ik in bijna alle gevallen getuigen van desinteresse. Veel mensen geven zo'n bon omdat het 'lekker makkelijk' is. Ik zou dus zeggen: Gewoon doen!!!
Count your blessings...
Heel goed idee, maar ik zou geen setje kopen, maar inderdaad een kadobon van een lingeriewinkel. Ik vind het helemaal niet speciaal iets voor mannen, vind het een lief idee van je.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar Shining, met een lastige maat is niks zo frustrerend om wat te krijgen wat weer niet past....
??? Die reactie snap ik even niet. Ik zeg toch dat je beter een bon kunt geven zodat ze zelf iets kan uitzoeken in plaats van dat ze een setje krijgt wat mogelijk niet past.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook een lastige maat. Als ik iets pak in een winkel moet ik het altijd passen, want zelfs met de 'goede maat' zit het niet altijd lekker. En het is inderdaad niet leuk om te moeten zeggen tegen je vriendin waarvan je het kreeg, dat het niet past...

Maar wat wel altijd kan: een mooie babydoll/hemdje met hipster, of een mooie satijnen pyjama. Of een lekkere knuffelige ochtendjas. Ook een luxe feel-good kado. De maat komt dan niet zo nauw en het is leuker dan een kadobon.
Nou, ik zou het zéér waarderen. Ik vind dat nu echt een heel attent kado!
Alle reacties Link kopieren
Het allerleukste vind ik een super-duffe ouderwetse ouwetaarten bh kopen, het kaartje eraan laten zitten en een briefje erbij : het is de bedoeling dat je hem gaat ruilen!....
Alle reacties Link kopieren
shining schreef op 10 november 2007 @ 19:24:

??? Die reactie snap ik even niet. Ik zeg toch dat je beter een bon kunt geven zodat ze zelf iets kan uitzoeken in plaats van dat ze een setje krijgt wat mogelijk niet past.




Ooooh, dan lees ik verkeerd! Sorry!



Goh, we zoeken elkaar wel op vandaag he? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Vinyl schreef op 10 november 2007 @ 19:21:

Ja maar Shining, met een lastige maat is niks zo frustrerend om wat te krijgen wat weer niet past....
Ik denk dat mijn reactie op Shanon sloeg!
Oh, oke Vinyl. Ja, we moeten elkaar wel hebben inderdaad. ;-)
Alle reacties Link kopieren
shining schreef op 10 november 2007 @ 21:08:

Oh, oke Vinyl. Ja, we moeten elkaar wel hebben inderdaad. ;-)
:flower: :flower: :flower:
Alle reacties Link kopieren
maar je geeft met kerst toch geen kadobon? Zou ik niet leuk vinden tenminste. De ouwetaartenbh vind ik wel heel leuk. Of ga gewoon naar de wibra en koop de goedkoopste die je kunt vinden en pak die leuk in. Leuke tekst erbij dat ze hem mag omruilen voor een mooi passend setje.
Als het mijn vriendin zijn zou ik heel blij zijn met die bon. Niet alleen omdat ik dan eens goede lingerie kon kopen, maar ook om het gebaar. TO weet dat haar vriendin niet zo heel veel geld heeft en moeite heeft om een goede bh te kopen. Dat ze dan zo meedenkt en haar een goede bh wil geven vind ik echt heel erg lief!!! Een bon kun je heel leuk inpakken. Versier een mooie enveloppe, doe er een lief briefje bij en geef haar die bon.

Ik zou het ook superfrustrerend vinden om weer te worden geconfronteerd met je cupmaat als je een bh krijgt die niet past. Kan de pret echt bederven en kun je je echt ongelukkig door voelen.

Mijn tip dus; geef haar die bon, vind het echt niet vreemd en niet te intiem.
Alle reacties Link kopieren
krokusje schreef op 10 november 2007 @ 21:41:

maar je geeft met kerst toch geen kadobon? Zou ik niet leuk vinden tenminste. De ouwetaartenbh vind ik wel heel leuk. Of ga gewoon naar de wibra en koop de goedkoopste die je kunt vinden en pak die leuk in. Leuke tekst erbij dat ze hem mag omruilen voor een mooi passend setje.
Als je dat doet zal ze een setje uitkiezen met een beleefde prijs. En daar doet de kadobon dan weer beter dienst. Er zijn hier al leuke inpakideëen voor dat ding langsgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik het niet raar om een goede vriendin lingerie cadeau te geven. Ik zou het in elk geval erg leuk vinden!
Alle reacties Link kopieren
Maar met kadobon bedoel ik dus ook niet zo'n algemene VVV-bon, maar echt een kadobon van die specifieke lingeriewinkel. Veel lingeriewinkels hebben wel eigen bonnen, juist omdat 1) lingerie een leuk cadeautje is maar 2) moeilijk voor een ander uit te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen raar kado maar ik zou ook voor de bon gaan.

Ik heb zelf nl. ook moeilijke maten en daarom wil ik altijd passen.
zou idd voor de lingerie-bon gaan. Bh's moet je gewoon bijna altijd passen en zeker met eengrote maat is het belangrijk dat het goed zit en dat kan per model wel eens verschillen.



ik heb een vriendin van me wel eens een steje met een hemdje en een kanten boxertje kado gedaan, dat past snellen dan een BH.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vriendinnen wel vaker lingerie gegeven!

En ik heb het van hun ook wel eens gehad, vind het altijd een erg leuk kado!



Laatst was er trouwens een vriend van ons die mijn vriendin een lingeriesetje had gegeven voor der verjaardag, en daar werd verder niets mee bedoeld hoor! Iedereen waardeerde zijn kado (ook al had ik het voor hem uitgezocht ;-))
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal niet gek om vriendinnen een lingeriesetje als kado te geven en ook niet om te krijgen ! Juist superleuk.



En een bon is helemaal perfect, kan je tenminste zelf uitzoeken !



Maar als je vriendin een lastige cupmaat heeft zou ik haar zeker geen bon van Livera of Hunkemoller geven !



Een vriendin van mij heeft een grote cupmaat die dus ook goede versteviging nodig hebben..........als ze dan ook een mooi setje wil komt ze toch altijd bij de dure lingeriezaken uit die bv Aubade verkopen, dan is ze als snel EUR 150 kwijt voor een setje !! De goedkope setjes van Livera en Hunkemoller, die bh's zitten haar gewoon nooit goed en hebben niet genoeg versteviging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven