Mode & Beauty alle pijlers

Jeans legging zakt af :(

24-09-2009 11:23 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een jeans legging gekocht. Ik helemaal blij dat ik er in kon.

Maar nu ik er mee ga lopen zakt ie af. Ik heb het gevoel alsof mijn kruis naar mijn knieen zakt.



Iemand een tip? En nee, bretels zijn geen optie

En ik heb 'm vandaag al de hele dag aan, dus ik denk dat terugbrengen geen optie is?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Leuke nieuwe uitdrukking: Daar zakt me de jeanslegging vanaf!
Alle reacties Link kopieren
Heb je in de winkel advies gevraagd over de maat? Zo ja, dan had de verko(o)p(st)er je moeten vertellen dat de legging "uit" zou lopen.

Als je geen advies hebt gevraagd dan is het inderdaad pech. Kan je `m niet terugbrengen.



Ik zou de bovenkant een stukje lostornen en er een strakker elastiek in rijgen....Het losgetornde stuk naai je dan weer vast.



* jeans legging... kan me er niks bij voorstellen maar goed, dat terzijde.
Alle reacties Link kopieren
Optie 1

Terug naar de winkel.



Optie 2

Met siliconenkit vastplakken.



Optie 3

Bretels of riem (beide k*t)



Optie 4

Een pantybroekje eroverheen.
Alle reacties Link kopieren
Draag je hem onder een rok o.i.d?

Durf het bijna niet te zeggen maar: Wat ik altijd doe bij mijn afzaklegging is een onderbroek/string er overheen, maar dat werkt alleen ergens onder natuurlijk en niet als je van plan bent het aan een man te laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Het elastiek in de taille iets korter maken/vervangen?
Alle reacties Link kopieren
gewoon een shortje eroverheen. werkt perfect.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalelie schreef op 24 september 2009 @ 11:32:

Optie 1

Terug naar de winkel.



Optie 2

Met siliconenkit vastplakken.



Optie 3

Bretels of riem (beide k*t)



Optie 4

Een pantybroekje eroverheen.Optie 5: weggooien want leggings zijn zoooooo 2008
Alle reacties Link kopieren
zoooo dát zijn snelle reacties! Wauwie. Thanks allemaal.



@ haasje: Het is eigenlijk een skinny jeans maar dan met een elastiek ipv knoop en rits.



Er zitten wel kontzakken op, dus wel leuk om te zien.

Geen optie dus om er een shortje oid overheen te dragen.



Ik draag er natuurlijk wel iets 'langs' overheen.

Mmmm.... misschien dat dochterlief 'm wel past en anders bel ik even naar die winkel. Ik dacht ook al aan strakker elastiek, maar ben geen held in naaien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 24 september 2009 @ 11:53:

[...]





Optie 5: weggooien want leggings zijn zoooooo 2008



Ja daar zat ik op te wachten, op zo'n reactie .

Maar al waren ze zoooo 1986 ;). Ik vind ze leuk hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het kaartje en bon nog? Zou ik toch even langs de winkel gaan. Niet geschoten, altijd mis......
Alle reacties Link kopieren
@ zoe73: bedankt! haha, ik was al tijden op zoek naar een leuk motto!



@allen: ik ga 'm gewoon terugbrengen. Heb inderdaad het kaartje en de bon nog. Een broek hoort gewoon lekker te zitten. PUNT.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky40 schreef op 24 september 2009 @ 12:12:



@allen: ik ga 'm gewoon terugbrengen. Heb inderdaad het kaartje en de bon nog. Een broek hoort gewoon lekker te zitten. PUNT.Pardon??? je gaat hem 'gewoon' terugbrengen terwijl je hem al de hele dag aan hebt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 september 2009 @ 12:21:

[...]





Pardon??? je gaat hem 'gewoon' terugbrengen terwijl je hem al de hele dag aan hebt?Zou ik ook doen!
Alle reacties Link kopieren
Wat heter wassen, dan aanbevolen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten zakken, vet cool toch, zo'n kruis tussen je knieën..
Alle reacties Link kopieren
Bij normale leggings is afzakken eerder een teken van te klein dan te groot zijn. broeken lopen iets uit bij de taille, doordat je ermee gaat zitten. Door het zitten, trekt de broek iets naar beneden. een losse broek, trektt ook weer omhoog als je gaat staan, maar een te strakke legging blijft op je benen hangen, omdat die geen ruimte heeft om weer terug omhoog te glijden.



Je zou kunnen proberen om m te ruilen voor een maat groter, al is het idd niet zo netjes om dat pas te doen als je m al een hele dag hebt aangehad. De winkel kan de broek om die reden ook weigeren terug te nemen. Dan heb je gewoon pech gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik denk ook, als je hem wil dragen een riem een oplossing is. Het is zonde als hij daar maar in je kast ligt te liggen.



Dat is dus de reden dat je nieuwe kleding eerst moet wassen voordat je hem aandoet, je weet nooit hoeveel mensen het al aan hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky40 schreef op 24 september 2009 @ 11:23:

Gisteren een jeans legging gekocht. Ik helemaal blij dat ik er in kon.

Ik weet nog ...destijds in '86.. dat die dingen zich vormen naar je lichaam. Als jij al zo blij was dat je er in kon...staat nu je kont in dat ding en in de pijpen je kuiten. Grote kans dat ze 'm niet terugnemen na een dag dragen
Alle reacties Link kopieren
volgens mij heeft TO een haremjeanslegging gekocht...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een maatje te klein gekocht!

ik had hetzelfde probleem , maar ik voelde het al toen ik met paste in de winkel. Als je een maatje groter koopt dan zakt ie niet af!Hij zit anders te strak om je bovenbenen waardoor die dan gaat zakken omdat hij daar blijft hangen....
Alle reacties Link kopieren
Precies hetzelfde probleem, en ik hoor van meerdere personen dat dit zo is met jeans leggings. Gewoon flink blijven optrekken de hele dag door! Trust me, het went vanzelf...
Alle reacties Link kopieren
Legging, net als panty's, worden meestal juist te groot gekocht. Dat is de rede van afzakken!

pProbeer het in de winkel uit, (niet met panty's want da mag tonnie) maar met de legging kan dat prima. Paar keer door je knieën, stukje lopen, even tussen de rekken snuffelen als je m nog aan hebt... zoiets.



Een btje winkelmeisje/mevrouw ziet trouwens wel of een legging gedragen is of niet. Maar dat zal ze niet tegen je zeggen! Zeker nu met de crisis enzo moeten de winkels extra hun best doen. En dat doen ze door service. Dus zal ze het ruilen, en achter de schermen dr beklag doen. (iig, dat is zeer waarschijnlijk hoe het zal gaan)
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, de hele dag gedragen, da's natuurlijk stom om te typen want het was nog geen middag hahaha. Dus hooguit 3 uurtjes geprobeerd.

En ik ben schoon hoor.



Ik denk dat ik vervelende maten heb, om mijn bovenbenen zat ie goed (lekker strak, kon goed bewegen! Lady37!!). Maar bij mijn middel had ik ruimte over.

Dus maatje groter zakt zeker af, en maatje kleiner is geen optie, want dan gaat mijn kont er in staan.



Bedankt iedereen voor de serieuze reacties. De andere laat ik maar achterwege ;).



Ik laat mijn dochter het nog even passen en anders gaat ie terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven