Mode & Beauty alle pijlers

Jurk combineren met....?

20-10-2014 16:33 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik deze jurk gekocht en ik vind 'm prachtig!

Op internet is ie overal uitverkocht; ik heb 'm in een outlet kunnen kopen voor maar 13 euro!



Waar zou jij deze jurk mee combineren (in de herfst/winter)?

Of zou je 'm bewaren tot het voorjaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er een lang vest en hoge laarzen bij doen , vest en laarzen in dezelfde kleur en dat kunnen een heleboel kleuren zijn, er zitten er genoeg in de jurk.



Groen voor een redelijk neutrale look, rood als het wat meer mag opvallen, bijvoorbeeld.
Zwarte bolero of mooi jasje + zwarte laarzen? En een redelijk donkere zwarte panty?
Zwarte vest en zwarte schoenen. Of koffiebruin tegen het zwart aan.

Je kan ook kijken of er een sjaal bij past.

Of een col. Laarzen kan zeker.



Waarschijnlijk past dat donkergroene voor een vest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem heel mooi, maar eigenlijk wel een zomerjurk. Ik zie er een mooi rood of groen open schoentje bij, maar daar heb je nu niks aan ?. Anders idd met een mooi lang vest en laarzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een donkergroen vest doen, dan kan het wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 20 oktober 2014 @ 16:37:

Zwarte bolero of mooi jasje + zwarte laarzen? En een redelijk donkere zwarte panty?Heb geen zwarte bolero, maar wel een zwart vest. Dat heb ik even aangetrokken bij de jurk, net als een donkere panty en zwarte laarzen en eerlijk gezegd staat dat best leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmetjekim schreef op 20 oktober 2014 @ 16:42:

Ik vind hem heel mooi, maar eigenlijk wel een zomerjurk. Ik zie er een mooi rood of groen open schoentje bij, maar daar heb je nu niks aan ?Toch bedankt voor het meedenken ;)
Alle reacties Link kopieren
Donkergroen voor een vest kan ook wel mooi zijn denk ik ja...



Bedankt allemaal voor de tips tot zover!
Alle reacties Link kopieren
niet combineren!



nu opvouwen, in een envelop doen en er op schrijven:



Aan Biol van het FV.



postzegels erop, in de brievenbus en nooit meer aan denken!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Vind het ook kunnen in de herfst, de kleuren zijn wel een beetje herfstig

Staat leuk met een (donker)bruin jasje en (donker)bruine enkellaarsjes. Of eventueel zwart, als dat je beter staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 20 oktober 2014 @ 17:00:

niet combineren!



nu opvouwen, in een envelop doen en er op schrijven:



Aan Biol van het FV.



postzegels erop, in de brievenbus en nooit meer aan denken!







Zou wel VF doen anders valt ie bij fashionvictim in de bus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 20 oktober 2014 @ 17:00:

niet combineren!



nu opvouwen, in een envelop doen en er op schrijven:



Aan Biol van het FV.



postzegels erop, in de brievenbus en nooit meer aan denken!



Hahaha!

Sorry, mijn enveloppen zijn op....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd jaloers op vrouwen die dit soort gave dingen aantrekken. Ik ben vrij lang, dus voel me met felle kleuren aan meteen zo'n zuurstok, haha. Maar wat een enorm tof jurkje :D



Ik zou er zwarte pumps onder aantrekken.
Why own a room when you can build a house?
Alle reacties Link kopieren
quote:hashtagbrownie schreef op 20 oktober 2014 @ 18:06:

Ik ben altijd jaloers op vrouwen die dit soort gave dingen aantrekken. Ik ben vrij lang, dus voel me met felle kleuren aan meteen zo'n zuurstok, haha. Maar wat een enorm tof jurkje :D



Ik zou er zwarte pumps onder aantrekken.



Hoe lang ben je?



Ik moet eerlijk zeggen dat ik sneller een spijkerbroek aandoe dan een rokje/jurk, maar ik probeer mezelf aan te leren vaker een rokje/jurk te dragen. Ik krijg meestal ook leuke reacties als ik een rok/jurk draag, en dat motiveert om het vaker aan te doen
Een bolero zou ik niet doen. Dat vind ik een zeer oncharmant kledingstuk. Een leren jackje in zwart lijkt me leuk staan bij het jurkje. En dan pumps in een kleur die in de jurk zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem bewaren voor het voorjaar dan zie je tenminste de print.
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook meer een zomer jurk, die gecombineerd kan worden met mooie pumps of sandaaltjes.



Met een jasje ect ben je gelijk zo opgedirkt. Vind ik dan. Ik zou hem dan ook alleen aan doen bij hele nette gelegenheden.
Alle reacties Link kopieren
Heb je 'm al geprobeerd met een zwarte longsleeve eronder?
Ik ben lang en draag ook veel kleur. Ik zou m combineren met zo'n zwart vestje van de hema, die ze altijd hebben in alle kleuren ( ik zet er altijd nieuwe leuke knoopjes op) met een zwart panty en hoge hakken ( enkellaarsjes of pumps)
Ik zou er vooral geen longsleeve onder doen en vooral wel heeeeele hoge hakken
Een longsleeve eronder?! Nee zeg!

Dan krijg ik zo'n beeld voor me van een moeke outfit.

Iets met korte mouw of geen mouw nooit dragen met een longsleeve eronder. Waarom zou je? Dan verpest je de outfit.
Alle reacties Link kopieren
quote:mala8 schreef op 20 oktober 2014 @ 19:09:

Heb je 'm al geprobeerd met een zwarte longsleeve eronder?Dank voor de tip, maar een longsleeve onder een jurk vind ik niet zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 20 oktober 2014 @ 19:20:

Ik ben lang en draag ook veel kleur. Ik zou m combineren met zo'n zwart vestje van de hema, die ze altijd hebben in alle kleuren ( ik zet er altijd nieuwe leuke knoopjes op) met een zwart panty en hoge hakken ( enkellaarsjes of pumps)Zo'n zwart vestje heb ik :-). Dat heb ik aangepast en stond er wel goed bij, dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde gewoon even zeggen dat ik het een super leuk jurkje vind. (Voor de zomer.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven