Mode & Beauty alle pijlers

Kapper die echt goed kan highlighten??

24-07-2014 08:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben al bij zoveel kappers geweest en meestal valt t resultaat tegen. Te dikke plukken, veel te blonde plukken? Ik zoek echt een kapper die mooie highlights kan zetten. Prijs en plaats maakt me dan niet zoveel uit.



Dit vind ik bijvoorbeeld prachtig!



http://1.bp.blogspot.com/ ... n-Perfect-Hair-Day-AD.png
Yvonne bij Berino in Grou (Friesland) Zij kan echt prachtig verven! (En knippen) Top kapster!
Alle reacties Link kopieren
Melisa van Andy van der Meyde! Gevestigd in Apeldoorn.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Waxx Apeldoorn
Alle reacties Link kopieren
quote:mango82 schreef op donderdag 24 juli 2014 09:02 Yvonne bij Berino in Grou (Friesland) Zij kan echt prachtig verven! (En knippen) Top kapster!Daar ben ik dus niet tevreden over! Bij mij was de verf gaan 'bloeden'.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Djessie van Aveda Den Haag. En er zitten daar nog een paar verf-toppers in het team, dus anders hem uitleggen dan weet hij wie jouw haar moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Ruthless kappers in Enschede
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:deksels schreef op 24 juli 2014 @ 09:10:

[...]





Daar ben ik dus niet tevreden over! Bij mij was de verf gaan 'bloeden'.Heeft Yvonne je haar geverfd of was het een andere kapster?
Alle reacties Link kopieren
De kapper van Jennifer Anniston dan maar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:MarijeMarije schreef op 24 juli 2014 @ 09:17:

Djessie van Aveda Den Haag. En er zitten daar nog een paar verf-toppers in het team, dus anders hem uitleggen dan weet hij wie jouw haar moet doen.Die is inderdaad heel goed! Ik ga zelf nu ook naar Kinki Kappers in Den Haag en daar bevalt het mij ook prima!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet er 1 in Rotterdam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven