Mode & Beauty alle pijlers

Kappersvraag over majirel

21-09-2014 14:14 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,



Ik ben op zoek naar een kapper die mij zou kunnen helpen.



Ik verf mijn haar altijd zelf met producten uit de kapperswinkel.



Ik heb zelf donkerbruin haar met een roodpigment.

Ik gebruik voor gewone grijsdekking meestal majirel donkerbruin (4) van loreal met 9% ontwikkelingsreme



Nu wil ik graag een gewaagde paarsige kop haar, plum/aubergine / violet.



Ik heb gezien dat er van loreal majirel violet bestaat maar volgens mij is dat iets om te mixen met majirel bijvoorbeeld en niet om zo op zichzelf te gebruiken.



Met welke majirel zou ik op mijn haarkleur het beste paarsige effect kunnen krijgen??? Of met welke majirouge?



Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
Alle reacties Link kopieren
Je zal je punten eerst iets moeten ontkleuren, ong 1 tint zodat de kleurstapeling eruit is.

Dan majirouge 4,20 met een kwart violet mix. Je aanzet met 6% en je lengte en punten met 9%

maar als je het echt super super mooi wil kan je beter even naar de kapper gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat weten ze dan toch in de kapperswinkel?



Maar ik zou naar de kapper gaan voor zoiets.
Alle reacties Link kopieren
@marloezje

Ik heb nog 6% liggen, bedankt!!!

Ik heb 4.20 besteld en mix violet, en ga even die verhoudingen op 1 pluk testen voordat mijn hoofd eraan gaat



@derpina

Ik bestel altijd online en ik ben vanaf mijn 7e nog nooit naar de kapper geweest. Mijn man knipt mijn haar en ik verf het zelf, of mijn vriendin. Dit gaat prima, dus waarom zou ik er dan geld aan uitgeven
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het heel erg donker geworden, donkerbruin met een paarsige gloed. Ik had het graag paarser gehad. Iemand tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven