Mode & Beauty alle pijlers

Kledingmerken voor 30plussers

30-09-2014 22:50 50 berichten
Welke modieuze merken zijn gericht op vrouwen vanaf 30 jaar?



Ik nader de 31 ben moeder van een dochtertje van 6 maanden. Ik wil graag een wat klassiekere (volwassenere) maar nog wel modieuze uitstraling hebben. Nu draag ik kleding van de H&M, Vero Moda en Zara. Dit is mijns inziens gericht op twintigers.
Alle reacties Link kopieren
Je draagt toch kleding omdat je het mooi vindt en het goed staat, niet vanwege het merk?



Ik haal altijd meteen die priklabels uit de nek, geen merk meer te zien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 30 september 2014 @ 22:52:

Je draagt toch kleding omdat je het mooi vindt en het goed staat, niet vanwege het merk?



Ik haal altijd meteen die priklabels uit de nek, geen merk meer te zien.
Alle reacties Link kopieren
Bij alle 3 kun je prima volwassenere kleding kopen eigenlijk. Of ben je op zoek naar dure kleding?
Alle reacties Link kopieren
Ik koop graag bij steps en mango, soms de WE en basis bij de h&m. Maar lees graag mee voor tips.
Ojee.. ik loop al 13 jaar over datum met mijn H&M kleding?



Alle reacties Link kopieren
Oeps, ik nader de 'ergens-halverwege-de-veertig'. Ik draag graag kleding die me staat en H&M, Hema en Zara staan me prima. Andere dingen ook vast , maar er zit in mijn beleving ook geen leeftijdsgrens op kleding.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0, 14 seconden geleden

Ojee.. ik loop al 13 jaar over datum met mijn H&M kleding?

Welnee, TO denkt dat je nog 30- bent!

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
De winkels die je noemt kunnen m.i nog prima hoor. Ik ben zelf 33 en koop daar ook wel eens. Het gaat vooral om wat je kiest, niet zozeer waar.

Verder: mango, steps, superstar e.d.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Jeuj, ik wist niet dat je na je dertigste al te oud was voor H&M, Vero Moda etc. Ik word zelf 50 en koop hier nog steeds wel eens wat van. Oké, niet alles is meer geschikt vanaf een zekere leeftijd (hoewel, 30?). Maar volgens mij blijft er dan nog genoeg over, zeker H&M heeft toch allerlei verschillende lijnen/stijlen voor diverse leeftijdsklassen?



Haha, zie nu ik hem geplaatst heb dat iedereen hier binnen 5 minuten min of meer hetzelfde zegt...
Nothing happens for a reason
Cos, humanoid, filippa K, vanilia, etc etc
Alle reacties Link kopieren
Kijk, Kylie noemt de dure merken, hoef ik dat niet meer te doen
Leuke merken: Modström, MbyM, French Connection, Gestuz, Patrizia Pepe, Filippa K, Drykorn, Paul and Joe sister, Day.
Ik koop zowat alles bij H en M, ben ook al 30. Ik slaag daar juist ook goed voor een wat klassieke of zakelijke look. Je kijkt gewoon niet goed denk ik
Wat een dom topic.
Alle reacties Link kopieren
Je "nadert" de 31 en ineens moet je ouwewijvenkleding aan?

Hoe moet dat dan over 10 jaar? En *horror* over 20 jaar?
Alle reacties Link kopieren
Eccoschoenen ainne
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!!



Ik denk dat ik wat duidelijker had moeten zijn *oeps*.

Ik zie er gewoon wat jong uit voor mijn leeftijd en hoop d.m.v. iets elegantere maar nog wel modieuze kleding te dragen, er wat jaartjes bij te kunnen smokkelen. Ik vind kleding van de H&M e.d hardstikke leuk. Begrijp me niet verkeerd. Ik weet gewoon niet waar ik het zoeken moet. Ook beetje last van het 'dertigersdilemma' denk ik haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken wel iets in wat je schrijft. Ben ook in de dertig en soms voel je je niet meer zo thuis in de H&M tussen de naveltruitjes en de pubers. Alhoewel H&M ook een prima afdeling zakelijke kleding heeft overigens.



Anyway, misschien eens bij de Bijenkorf gaan kijken? Daar hebben veel verschillende merken/stijlen en smaken. Wel allemaal wat prijziger dan de H&M natuurlijk. Zelf vind ik Benetton, Repeat, Gaastra, en Mc gregor wel leuk. Vanaf morgen zijn ook weer de drie dwaze dagen, dus wie weet kan je nog iets op de kop tikken voor een schappelijke prijs.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 30 september 2014 @ 23:16:

Eccoschoenen ainne En hier shoppen: www.klingel.nl
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Iquote:regenboog84 schreef op 30 september 2014 @ 23:21:

Bedankt voor de reacties!!



Ik denk dat ik wat duidelijker had moeten zijn *oeps*.

Ik zie er gewoon wat jong uit voor mijn leeftijd en hoop d.m.v. iets elegantere maar nog wel modieuze kleding te dragen, er wat jaartjes bij te kunnen smokkelen. Ik vind kleding van de H&M e.d hardstikke leuk. Begrijp me niet verkeerd. Ik weet gewoon niet waar ik het zoeken moet. Ook beetje last van het 'dertigersdilemma' denk ik haha.Jaartjes erbij?? Waarom in godsnaam?
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Bonaparte is ook wel een beetje klassiek, Claudia Sträter, Esprit (maar dat vind ik juist vaak saai)
Alle reacties Link kopieren
Ik koop overal en nergens (ben ook 30). Het ligt er maar net aan wat ze hebben. Ik koop vaak bij H&M, WE, Vero Moda, Shoeby en in Belgie bij E5 mode.



Shoeby heeft kleding voor alle leeftijden en echt wel hippe, vlotte kleding maar toch ook wel gekleed (als je begrijpt wat ik bedoel) leuke keten vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Zara vind ik juist stijlvol, voor elke leeftijd wat wils. Ik snap wel dat je op een zekere leeftijd de hotpants en gescheurde broeken wilt mijden, misschien volgende keer trf afdeling overslaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven