Mode & Beauty alle pijlers

Kledingwebwinkels?

22-11-2007 21:02 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik zoek kledingwebwinkels. Nu heb ik bij Wehkamp tijd besteed aan een geweldige bestelling vandaag, schijnt dat je eerst alles moet betalen voor de bestelling. 'Vroeger' was het zo dat je een acceptgiro kreeg en als het niet paste, je betaalde wat wel paste en leuk bleek. Goed, hele bestelling gecanceld, poging nr. 2, Esprit.com. Ik was ondertussen met 2 kledingstukken bij de kassa, heb je een creditcard nodig.



Omdat ik moet werken en wel een feest heb, moet ik gewoon even online aankopen doen, maar wie kan me helpen aan een goede site? Liefst de leukste merken. Otto, Wehkamp liever niet i.v.m. de vertrouwenskwestie inzage betalingen.



H en M weet ik van, maar daar hoor je slechte berichten over.



Bedankt...anybody!
Alle reacties Link kopieren
Mbt Esprit info, klopt niet, je kan zelf keuze aangeven of je met credit card wilt betalen of per acceptgiro dus denk dat je verkeerde keuze hebt aangeklikt. Probeer anders Mexx, Bonaparte of Marc o Polo
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel, ik ga even terug naar de Esprit-site.
Alle reacties Link kopieren
Gelukt?
Alle reacties Link kopieren
Hey!



ja, ik heb een mooie blouse besteld. Niet te duur, 29,95 euro. Eerst kijken of het allemaal wel lukt. Er was nog steeds een keuze uit 2; creditcard of overschrijving. Maar hoefde niets in te vullen, en ben maar gaan klikken ...totdat er stond 'verwerkt'. Zal goedkomen, thanks.



Verleidelijk, die site!

Fijn dat er geen verzendkosten zijn...



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
www.bonprix.nl
Ine79 schreef op 22 november 2007 @ 21:31:

Er was nog steeds een keuze uit 2; creditcard of overschrijving. Maar hoefde niets in te vullen, en ben maar gaan klikken ...totdat er stond 'verwerkt'. Zal goedkomen, thanks.



Je krijgt idd geen acceptgiro maar je betaald na levering via een bankgiro ( papier of internetbankieren). Je hoeft dus niet persé vooruit te betalen. Dat vind ik wel zo prettig sinds ik bij haburi punt com iets had besteld, via Ideal betaalde en het bedrijf ondertussen failliet bleek te zijn. Ik kon dus mooi naar mijn geld fluiten. Ze hebben een doorstart gemaakt, maar ik koop dus echt nooit meer iets bij hun.
Alle reacties Link kopieren
Niekie1, wat rot dat het zo verliep bij die aankoop bij Haburi.

Ik vind het echt een uitvinding, zo'n webwinkel. Nadeel is dat je niet kunt passen maar ach, voor bijv. broeken ga ik toch echt lekker shoppen, bij blousjes durf ik het risico te nemen.



Wist niet dat bronprix zo leuk was. Nu nog de Mexx-store online..
Alle reacties Link kopieren
Idd de info van Esprit klopt niet...Ik bestel regelmatig bij Esprit en maak het bedrag dan binnen 2 weken na ontvangst over. Ideaal! Geen transportkosten plus als het niet goed is stuur je het kostenloos terug.

Ik ben wel een vaste klant (klantenkaart), misschien dat je daarom met creditcard moet betalen??
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor! Ik heb laatst voor het eerst besteld, en er zat gewoon een factuur bij. Heb wat dingen teruggestuurd, dat van het totaalbedrag afgetrokken en met internetbankieren overgemaakt. Wat dat betreft vind ik Esprit echt ideaal!
-
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel regelmatig wat bij Wehkamp, ook voor mijn zoontje, maar ik heb nog nooit iets van te voren moeten betalen!
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook nog nooit van te voren betaald bij de wehkamp.

volgens mij kun je dat aangeven, betalen via ideal of via acceptgiro
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik ook niet, jarenlang niet. Tot gisteren. Ik maakte een eigen account aan (voorheen bestelde ik op naam van moeder) en omdat ik een nieuwe klant was, kreeg ik een bepaald bedrag waarvoor ik mocht besteden. Dat tegoed was gisteren op en moest vooruit betalen waarbij ik later op de bon weer geld af mocht halen als ik het kledingstuk niet wilde. Ik vond het te omslachtig. Jammer, want Wehkamp is leuk. Ik heb deze info omdat ik direct gebeld heb toen ik de bestelling online aan het doen was.



Tja, weet het ook niet maar heb bij Esprit.nl besteld en da's gelukt. En verder is er de winkel nog.
bij esprit moet je voor minimaal 25 euro bestellen.

maar als ik de blouse van 20 euro wil houden en het shirtje van een tientje past niet, kan ik het shirtje dan terug sturen?

en is verzenden dan ook nog kosteloos?
Alle reacties Link kopieren
marjan77 schreef op 25 november 2007 @ 17:54:

bij esprit moet je voor minimaal 25 euro bestellen.

maar als ik de blouse van 20 euro wil houden en het shirtje van een tientje past niet, kan ik het shirtje dan terug sturen?

en is verzenden dan ook nog kosteloos?
Yep. En andersom ook, als je het shirtje van 10 euro houdt is het verzenden ook gratis. Ook als je alles retour zendt.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik heb bij wehkamp ook nog nooit iets van te voren moeten betalen. Bij H&M ook niet trouwens. Erg tevreden over beiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven