Mode & Beauty alle pijlers

Krullenkapster in Limburg

30-07-2014 19:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallootjes! Ik ben op zoek naar een kapper/kapster die veel ervaring heeft met het knippen van krullen en/of volgens de CurlSys methode knipt.



Vorig jaar kwam ik terecht bij Belle et Beau in Hoensbroek en was hier erg tevreden over. Maar inmiddels is de site uit de lucht en is het telefoonnummer niet meer in gebruik.



Als iemand tips/suggesties heeft hoor ik het heel graag!
Alle reacties Link kopieren
Tilburg? Roy donders
Alle reacties Link kopieren
Gogo by Fouad in Hoensbroek. Geen idee of ze de methode gebruiken die je bedoeld, maar wel speciale training krullenknippen gevolgd. Ben er zelf erg tevreden over!

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hoofdzaak in Weert (centrum).

Ik reis daar speciaal heen vanuit de randstad en word alleen al panisch bij de gedachte dat het mens zich ooit laat bevruchten cq het land uit laat smokkelen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
He? Ik ben er in mei nog geweest. Welk nummer heb je geprobeerd? Op telefoongids staat nl een ander nummer dan de eerste link op Google.
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand een goede krullenkapper in omgeving Den Haag?



*om daar nou een heel nieuw topic voor aan te maken..
Alle reacties Link kopieren
Ik knip de curlsys system en heb mijn salon in Maassluis. Heb een salon aan huis en heb de cursus gedaan in Winterswijk. Het is een geweldig systeem.
Alle reacties Link kopieren
Asset, ik heb twee nummers geprobeerd en beiden waren niet meer in gebruik. De website is dagen uit de lucht geweest. Maar ik ben n.a.v. jouw bericht nog eens gaan kijken en nu is de website weer bereikbaar! *confused*



Ik had eigenlijk al besloten om naar SIMCHA in Amsterdam te gaan (lovende kritieken! En een dagje A'dam is altijd leuk) maar ik ga morgen toch nog eens bellen naar Belle et Beau in Hoensbroek.



Iemand ervaring met SIMCHA, trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Mijn nicht knipt bij Simcha en ze is er tevreden over. Nadat ze was geweest zag ik duidelijk verschil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven