Mode & Beauty alle pijlers

Kunnen laarzen onder rok deze zomer nog?

17-04-2014 12:21 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het blote-benenweer komt er weer aan! Ik draag naar mijn werk altijd jurkjes en rokjes. Ik vind platte schoenen hier onder niet netjes, maar heb ook geen zin om altijd op pumps te lopen. Het liefst draag ik laarzen, maar kan de 'gewone laars' (medium-hoog) deze zomer nog wel om de blote been, onder de (over de knie) rokjes en jurkjes? Of is dit echt 2013? Of kon dat toen al niet meer en loop ik al jaren voor gek?
Alle reacties Link kopieren
Als iemand met laarzen in de zomer loopt kijk ik heel raar.
Alle reacties Link kopieren
Kan heel leuk staan. Ik heb geen idee of het nog kan of niet (wie bepaalt dat eigenlijk?)
Laarzen in de zomer kunnen nooit vind ik. Is echt iets voor de winter.
Als het vorig jaar leuk stond, staat het dit jaar ook leuk.
Laarzen bij blote benen is geen gezicht. Kan nooit vind ik.



Bij laarzen onder een rok hoort sowieso een legging of panty maar ook dan vind ik het niks voor de zomer.
Laarzen zijn voor als het koud is.



Brogues onder rokjes en jurkjes zijn erg hip, ze zitten ook nog lekker!
Alle reacties Link kopieren
Joh als jij je er lekker in voelt straal je dat ook gewoon uit. Ik zeg gewoon doen. Enkellaarsjes kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
jurkje en laarzen

laarzen en jurkje
Alle reacties Link kopieren
Enkellaarsje geen optie? Of desnoods een hoge open sandaal met hak die bandjes heeft tot je enkels?



*schiet mij maar lek, ik weet niet hoe ik een afbeelding kan toevoegen*
Alle reacties Link kopieren
Kan zeker wel! Maar ligt er wel een beetje aan hoe je het combineert; als je grote zwarte laarzen draagt of lichte laarsjes bijvoorbeeld. Ik zou een beetje googlen voor inspiratie.
Je been wordt er zo kort van, zeker met rokken tot over de knie. Met een maillot prima, met blote benen niet, vind ik.
Als jij het leuk vind TO, gewoon doen. Kan jou het schelen of het mode is of wat de modepolitie ervan vind?
Alle reacties Link kopieren
ik doe het zelf niet maarja.... mijn laarzen zijn ook nogal lomp en dik gevoerd:) ik vind ballerina's onder een rokje dan wel weer redelijk staan en heerlijk lopen dus dat is mijn zomer-combi.
Ik vind het ook niet lekker zitten. Zo vies en zweterig van die lange laarzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen gezicht! Maar ja smaken verschillen
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Als je een leuke lichtgekleurde laars hebt vind ik het wel kunnen! Maar ik vind dat platte schoenen onder een jurkje ook kunnen, dus misschien heb je aan mij nix hahah
Alle reacties Link kopieren
Hangt van de rok, de laarzen en hoe je er verder uitziet af. Bij de een staat het prachtig, bij de ander voor geen meter. Met de ene rok kan het prima, met een andere rok is het geen gezicht. Sommige laarzen lenen zich er goed voor, andere niet.



Snap je vraag wel, maar zonder beeld is het lastig om aan te geven wat ik ervan vind. En eigenlijk doet mijn mening er ook niet toe: je moet vooral dragen wat je zelf mooi en prettig vindt.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het heel erg fout doen....







Maar het kan ook erg leuk zijn....



You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik optie 2 ook niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Maar dat is een kwestie van smaak. Het 'kan' wel. Maar mooi? In mijn ogen niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zelf ook niet dragen Elynn, maar toch vind ik dit dan wel iets hebben. Er is in ieder geval over nagedacht en dat zie je wel, vind ik
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Snap ik, Pinkie. En het is ook leuk dat je voorbeelden aandraagt. Zou het onderstaande zelf ook niet dragen, maar vind het wel oké:



Alle reacties Link kopieren
Optie 2 vind ik wel erg leuk, maar niet voor de zomer. Het lijkt me zo warm, en het model draagt een zwarte panty, dat is ook meer iets voor de herfst/winter



Ikzelf vind laarzen voor de zomer dan ook niet zo leuk ;) Je hebt ook mooie platte schoenen (al dan niet met en hakje van 2-4cm) die leuk onder een jurkje staan. Of misschien sleehakken ? Loopt ook lekker (maar weet niet of dat nog wel kan volgens de modepolitie )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven