Mode & Beauty alle pijlers

Land met de meest mooie vrouwen

22-08-2014 23:45 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst las ik een forum over het land met de ''meest mooiste vrouwen''. Zelf las ik dat de meeste toch Azie of Oost-Europa kozen waar de meest mooiste vrouwen zitten en Zuid-Amerikaanse landen kwamen ook vaak van pas. Wat vinden jullie zelf? Welk land heeft de mooiste vrouwen?
Nederland , ik zou het zo niet weten. Er lopen in elk land wel mooie vrouwen. Oostblok landen hoor ik wel vaker.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, wat vind je mooi?
Alle reacties Link kopieren
In Tsjechië zitten inderdaad mooie vrouwen. Zelf zou ik Italië en dan meer specifiek Sicilië noemen.
Volgens onderzoeken doen wij het niet slecht:



Top 10 landen



Top 10 steden
Als je echt een goed antwoord wilt kunnen geven, moet je hier uit kiezen:







Het gemiddelde gezicht per land.

Hier klikken voor meer landen.
Nederland.



Alleen ben ik nog niet in Scandinavië en IJsland geweest. Hoor vaak dat daar ook veel mooie vrouwen zijn.
Even een testje. Welke nationaliteit heeft deze vrouw volgens jullie?



Alle reacties Link kopieren
quote:langeleis schreef op 22 augustus 2014 @ 23:48:

Nederland , ik zou het zo niet weten. Er lopen in elk land wel mooie vrouwen. Oostblok landen hoor ik wel vaker.Ja ik zie wel dat er vaak de ''blanke'' vrouw als de ideale schoonheid wordt gezien maar eerlijk gezegd volgens mij eigen mening vind ik dat oost Afrikaanse vrouwen echt bloedmooi zijn (ethiopie/somali/sudan/eritrea) klinkt misschien anders in de oren maar de meeste vrouwen uit die landen zijn echt mooi, ze hebben vaak ook zo een natuurlijke schoonheid en unieke schoonheid. Maar dat vind ik dus ook van sommige oost-europese meisjes ook.
Alle reacties Link kopieren
Rtie: denk een Amerikaanse.



Ontopic: ligt er maar net aan wat je mooi vindt. Oostblokvrouwen uit Rusland en Oekraine vind ik vaak juist niet mooi.
Het antwoord verklap ik morgen wel.
Morgen pas? Moeten we nog langer dan 24 uur wachten
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet rosie huntington?

Naja ze lijkt er iig op. Brits
quote:Ephina schreef op 23 augustus 2014 @ 00:00:

Als je echt een goed antwoord wilt kunnen geven, moet je hier uit kiezen:



[afbeelding]



Het gemiddelde gezicht per land.

Hier klikken voor meer landen.

Wat grappig gedaan!



Maar of het ook klopt? Vind van de westerlingen hier het Engelse gezichtje het mooist, terwijl je in Engelse tv-programma's/films vaak toch niet echt knappe vrouwen ziet.



Van de Aziaten vind ik hier de Thaise de mooiste. In realiteit heb ik mooiere foto's van de Birmese bevolking dan van de Thai.



Oostblokvrouwen vind ik ook hier op de plaatjes niet aantrekkelijk. Beetje cheap, maar daar vallen sommige mannen natuurlijk op.



Donkere mensen zijn niet mijn smaak qua uiterlijk.
quote:langeleis schreef op 23 augustus 2014 @ 00:46:

Morgen pas? Moeten we nog langer dan 24 uur wachten Kunnen jullie dan echt niet googlen :P !? Tegenwoordig heb je zelfs pláátjesgoogle!
Alle reacties Link kopieren
Ach, mijn vriendje uit Armenië zei dat de Armeense vrouwen 1 van de mooiste zijn, en mijn half Syrische man zegt dat weer over Syrische vrouwen...Ik ben Nederlandse maar krijg heel vaak de vraag uit welk land ik kom. Ik heb al gehoord: Rusland, Italië, Libanon, und so weiter. Ik ben overigens blond met bruine ogen.
Alle reacties Link kopieren
Candice komt uit zuid Afrika
Dus ze is Brits of Nederlands qua roots...
Alle reacties Link kopieren
De mooie Nederlandse vrouw, of liever toch exotisch?

Hier draait al een vergelijkbaar topic, voor de liefhebbers.



Objectief bezien, wint Venezuela, die hebben de meeste Miss World en Universe verkiezingen gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:maria3442 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 00:18 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="langeleis in "Land met de meest mooie vrouwen"" class="messagelink">langeleis schreef op 22 augustus 2014 @ 23:48</a>:</b>

Nederland , ik zou het zo niet weten. Er lopen in elk land wel mooie vrouwen. Oostblok landen hoor ik wel vaker.</div></blockquote>Ja ik zie wel dat er vaak de ''blanke'' vrouw als de ideale schoonheid wordt gezien maar eerlijk gezegd volgens mij eigen mening vind ik dat oost Afrikaanse vrouwen echt bloedmooi zijn (ethiopie/somali/sudan/eritrea) klinkt misschien anders in de oren maar de meeste vrouwen uit die landen zijn echt mooi, ze hebben vaak ook zo een natuurlijke schoonheid en unieke schoonheid. Maar dat vind ik dus ook van sommige oost-europese meisjes ook.



Blank als ideale schoonheid? Daar ben ik het niet mee eens. Ik hoor juist vaker dat er word gekozen voor Latijns Amerikaanse uiterlijke kenmerken.



Niet voor niets associeren wij in NL een getinte huid met een "gezonde uitstraling". We gaan niet voor niets massaal zonnen in de zomer en in de winter nr de zonnebank.
Dat verschilt toch per persoon? Wat is mooi, wat is lelijk? Ieder land en iedere stad heeft mooie en minder mooie mensen. Wat voor de één afzichtelijk lelijk kan zijn, kan voor de andere oogverblindend mooi zijn.
Rtie. Dat is Candice Swanepoel, een topmodel uit Zuid-Afrika. Voor mij is zij een van de mooiste vrouwen op de aarde
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 23 augustus 2014 @ 09:13:

Rtie. Dat is Candice Swanepoel, een topmodel uit Zuid-Afrika. Voor mij is zij een van de mooiste vrouwen op de aarde Moet je eens naar buiten gaan. Nog meer soortgelijke of zelfs mooiere vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Nederland. Hier wonen mensen van meer dan 200 nationaliteiten dus niemand hoeft een wereldreis te maken om een mooie vrouw te vinden.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Estland
Ergo sum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven