Mode & Beauty alle pijlers

Leuk kort kapsel gezocht!

23-04-2013 17:29 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een maandje geleden ben ik door de kapster helaas grondig verknipt Zou ik er wat meer haarlak in spuiten, dan zou ik zowat bea's kapsel hebben. En hoewel dat natuurlijk zeer koningsgezind zou zijn, word ik er niet blij van!

Ik loop er nu al een tijdje mee en ik baal van mn haar. Ik denk dat de enige oplossing is: kort kapsel laten knippen. Dat staat me ook altijd best wel, en dan ben ik van het gelazer af.



Maar na de vorige nare kapperservaring ben ik nu toch maar van plan om gewapend met foto's naar de kapper te gaan!

Wat je een tijdje geleden wel zag was de pixie cut, en ergens lijkt me dat wel wat:







Maar misschien heeft iemand hier nog een leuke suggestie voor een kort kapsel? (met plaatjes graag!)
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
ik vind ze echt heel leuk die kapsels , lekker stoer !
Wees jezelf....
Ik zit er ook aan te denken om het er af te halen, dus ik lees even mee!
Als je eruit ziet zoals op de onderste foto kan het, maar anders is geen enkel kort kapsel leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:noell schreef op 23 april 2013 @ 17:33:

Als je eruit ziet zoals op de onderste foto kan het, maar anders is geen enkel kort kapsel leuk.



hoe kom je daar nu bij ?? een kort kapsel is juist wel leuk, en staat stoer en sportief. je moet er wel het type voor zijn.



maar zo heeft iedereen zijn Eigen mening
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
Zag van de week Angela Schijf in een ochtendprogramma met kort haar, tis dat ik niet zo mooi hoofd heb, maar dat gelukkig kan compenseren met een prachtige bos met haar, anders....
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lijkt op je eerste foto:



http://www.petersmulders.nl/preview.php?id=266683
Alle reacties Link kopieren
quote:missjackson schreef op 23 april 2013 @ 17:56:

Lijkt op je eerste foto:



http://www.petersmulders.nl/preview.php?id=266683Wat heeft ze met haar oor?!
quote:Merelin schreef op 23 april 2013 @ 17:57:

[...]





Wat heeft ze met haar oor?!Volgens mij schijnt dat hip te zijn. Hij lijkt wel afgestorven
Alle reacties Link kopieren
quote:missjackson schreef op 23 april 2013 @ 18:00:

[...]





Volgens mij schijnt dat hip te zijn. Hij lijkt wel afgestorven









Hip? Heb je het al vaker gezien dan?
Alle reacties Link kopieren
Tja TO heeft niet veel keus. Maar in principe is het wel zo, dat de meeste vrouwen niet echt mooier worden van kort-haar.
quote:Nouschi schreef op 23 april 2013 @ 17:44:

[img]http://www.pittigkortkapsel.nl/wp-conte ... 92x300.jpg[/img]



Ja ditte. Niet van die plukjes naar beneden. Dat worden dan zo snel van die puntjes die je zo langs je oren naar beneden moet trekken. En ik denk er rood haar bij



Ik zeg Miley Cyrus:



http://beauty.about.com/od/fragrance/ss ... ushair.htm
Alle reacties Link kopieren
Mooie kapsels in de OP maar het hangt helemaal van jouw gezicht en haar af wat mooi is.



De onderste dame uit de OP vind ik er prachtig uit zien maar ik kan me voorstellen dat het bij de meesten van ons zou uitpakken als een jongetjeskapsel.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Tenzij je een model bent ziet het er vaak niet uit. Je valt al snel onder de noemer kort en pittig kapsel... niet bepaald een positieve benaming.
quote:Nouschi schreef op 23 april 2013 @ 17:44:

[afbeelding]Dit vind ik heel leuk! En het kapsel van Pink!
google even naar Agyness Deyn, zij heeft leuke kapels (maar ook mindere hoor)



Alle reacties Link kopieren
Ik ken een kapper die een goed oog heeft voor wat bij je gezicht past en hij verknipt echt nooit! Wel in amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik vind lang haar dus helemaal niks en vaak net leuk staan, erg saai. Vind kort haar veel hipper en leuker. Smaken verschillen blijkbaar.
Of Tilda Swinton, kan je ook nog op Googlen. Wel heel androgyn.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 23 april 2013 @ 18:25:

Ik ken een kapper die een goed oog heeft voor wat bij je gezicht past en hij verknipt echt nooit! Wel in amsterdam.Ik ben wel benieuwd naar zijn naam dan.
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 23 april 2013 @ 18:25:

Ik ken een kapper die een goed oog heeft voor wat bij je gezicht past en hij verknipt echt nooit! Wel in amsterdam.Welke?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:mitten schreef op 23 april 2013 @ 18:23:

Tenzij je een model bent ziet het er vaak niet uit. Je valt al snel onder de noemer kort en pittig kapsel... niet bepaald een positieve benaming.

t Hangt ook heel erg van mijn haar af. Ik heb slag en bij mij zou zo'n lange voorkant alle kanten op krullen. Geen gezicht.



Ik heb het wel ooit kort gehad en dat was best leuk... alleen die krullen die er steeds in schoten vond ik irritant.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 23 april 2013 @ 18:23:

[...]





Dit vind ik heel leuk! En het kapsel van Pink!Kan met jouw haar ook heel goed
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 23 april 2013 @ 18:33:

[...]





Welke?wessels Ceintuurbaan. Hij is ook goed in kleuren, zal ook niet snel iets verven als je haar niet in conditie is. Tis een echte liefhebber van zijn vak en niet zomaar iemand die er geld mee verdient.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven