Mode & Beauty alle pijlers

Leuke hippe coole vette betaalbare joggingbroek gezocht

24-04-2013 23:37 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd wil ik alleen nog maar jogging aan... ik hoef niet uit te leggen waarom.



Nu was ik op zoek naar een nieuwe. Ik vond deze met die kruisjes wel heel vet alleen belachelijk duur. Zijn er goedkope joggings met zo'n leuke print te krijgen? Ik heb online gezocht (H&M, Zara, Sting, Zalando, Omoda) maar kan niks vinden. Zijn er misschien in Arnhem winkels die die dingen verkopen?



Alle reacties Link kopieren
quote:BillieJean schreef op 24 april 2013 @ 23:37:

De laatste tijd wil ik alleen nog maar jogging aan... ik hoef niet uit te leggen waarom.

Nou eerlijk gezegd wel, waarom in godsnaam? Of mis ik iets?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nou Enn, niet zo zuur. Wie wil er nou niet in zo'n mooie jogging met grafkruizendessin rondlopen?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Omdat het zo lekker strak in je kruis kruipt en tussen je billen gaat zitten.quote:Enn schreef op 24 april 2013 @ 23:40:

[...]



Nou eerlijk gezegd wel, waarom in godsnaam? Of mis ik iets?
Alle reacties Link kopieren




http://www.asos.de/ASOS-T ... 4&r=1&mk=VOID&mporgp=Lw..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De markt
Alle reacties Link kopieren
Duub ik doe de dolfijnen wel!

Ik ben niet me daar niet de zuurste hoor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 24 april 2013 @ 23:54:

De marktOh ja das wel een goed idee tnx
Alle reacties Link kopieren




http://www.lyst.com/cloth ... -printed-sweatpants-grey/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik ben niet zo van Dumbo.quote:Enn schreef op 24 april 2013 @ 23:53:

[afbeelding]



http://www.asos.de/ASOS-T ... 4&r=1&mk=VOID&mporgp=Lw..
Alle reacties Link kopieren
Die is idd stukken voordeliger quote:Enn schreef op 24 april 2013 @ 23:55:

[afbeelding]



http://www.lyst.com/cloth ... -printed-sweatpants-grey/
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het idd niet aanraden als je een graftakkeface hebt.quote:dubiootje schreef op 24 april 2013 @ 23:51:

Nou Enn, niet zo zuur. Wie wil er nou niet in zo'n mooie jogging met grafkruizendessin rondlopen?
Alle reacties Link kopieren
http://www.asos.de/ASOS-T ... OdW1iZXJzLVByaW50L1Byb2Qv



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:BillieJean schreef op 24 april 2013 @ 23:58:

Die is idd stukken voordeliger





[...]



Hey zoek het even lekker zelf dan!

Dag!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:BillieJean schreef op 25 april 2013 @ 00:02:

Ik zou het idd niet aanraden als je een graftakkeface hebt.





[...]







Wat laat jij je kennen en ik ben nog serieus gaan zoeken voor je ook. Sjee zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 25 april 2013 @ 00:04:

[...]







Wat laat jij je kennen en ik ben nog serieus gaan zoeken voor je ook. Sjee zeg.Ik denk dat de huidige joggingbroek te strak zit...
Alle reacties Link kopieren
Mis ik iets?quote:Enn schreef op 25 april 2013 @ 00:04:

[...]







Wat laat jij je kennen en ik ben nog serieus gaan zoeken voor je ook. Sjee zeg.
Alle reacties Link kopieren
Nee das geil ;)quote:tijdelijkenick1 schreef op 25 april 2013 @ 00:07:

[...]





Ik denk dat de huidige joggingbroek te strak zit...
Alle reacties Link kopieren
Ja je mist dat ik echt met je mee zocht en je vervolgens scheld je mij en andere mensen uit omdat we jouw smaak wellicht niet delen. Doe even normaal zeg. Dat ik jouw smaak niet deel zegt nog niet dat ik het niet leuk zou vinden om voor je te zoeken toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dan heb ik je idd verkeerd begrepen door je eerste opmerking. Je gaf iig niet de indruk omdat je links doorgaf van dure joggings terwijl ik juist alternatieven zocht voor de dure ;).quote:Enn schreef op 25 april 2013 @ 00:12:

Ja je mist dat ik echt met je mee zocht en je vervolgens scheld je mij en andere mensen uit omdat we jouw smaak wellicht niet delen. Doe even normaal zeg. Dat ik jouw smaak niet deel zegt nog niet dat ik het niet leuk zou vinden om voor je te zoeken toch?
Alle reacties Link kopieren
Dat kan en ik heb bij die broek dus even niet goed gekeken. Je insteek kan dan toch ook zijn: Jammer maar bedankt? Echt ik vind het niet gewoon hoe heftig je net reageerde. Vooral het schelden gelijk.



Ik ga nu slapen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:BillieJean schreef op 25 april 2013 @ 00:16:

Dan heb ik je idd verkeerd begrepen door je eerste opmerking. Je gaf iig niet de indruk omdat je links doorgaf van dure joggings terwijl ik juist alternatieven zocht voor de dure ;).





[...]

Alle reacties Link kopieren
Ok, dat kan. Ik hou gewoon niet zo van die onzinreacties waar ik niks aan heb en dan met een ondertoon als 'belachelijk dat je in zoiets wil lopen'. Is niet zo vriendelijk, tja dan kun je zo'n reactie van mij ook verwachten. Maar ms heb je gelijk en reageer ik te heftig. Who knows..quote:Enn schreef op 25 april 2013 @ 00:19:

Dat kan en ik heb bij die broek dus even niet goed gekeken. Je insteek kan dan toch ook zijn: Jammer maar bedankt? Echt ik vind het niet gewoon hoe heftig je net reageerde. Vooral het schelden gelijk.



Ik ga nu slapen
Alle reacties Link kopieren
quote:BillieJean schreef op 25 april 2013 @ 00:23:

Ok, dat kan. Ik hou gewoon niet zo van die onzinreacties waar ik niks aan heb en dan met een ondertoon als 'belachelijk dat je in zoiets wil lopen'. Is niet zo vriendelijk, tja dan kun je zo'n reactie van mij ook verwachten. Maar ms heb je gelijk en reageer ik te heftig. Who knows..





[...]

Geweldige insteek. Daarmee ga je nog ver komen in het leven.....
Why, God, Why?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven