Mode & Beauty alle pijlers

Masker voor droog en beschadigd haar?

16-04-2014 12:00 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn thuiskapster adviseert me dit te gebruiken ipv conditioner voor mijn bos stro. Ik word er gek van. Vooral de veelvuldig geblondfoliede lokken bovenop zijn poreus, droog en pluizig. Ze adviseerde me eigenlijk geen merk.



Met welke hebben jullie goede ervaring?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Hair wonder! Bij De Tuinen te koop.
Care&repair van Andrelon. Niet uitspoelen. Maakt het haar heerlijk zacht en glanzend.
Ik doe altijd een paar druppels babyolie en/of serum in mijn tophaar, na het wassen en voor het slapen. De onderlaag kan zonder.



Het werkt goed genoeg om een geloofwaardige glans te krijgen. Heel soms als ik heel mooi moet zijn gebruik ik een stijltang (alleen voor de deklaag). Wat ik ook doe om pluis tegen te gaan is mijn haar glad in een paardestaart kammen om zo een halfuurtje rond te lopen.



Moet wel zeggen dat ik krulhaar heb (3,5 cm doorsnee krullen).
Alle reacties Link kopieren
Miraculous of iets dergelijks, grijs met paarse dop, van John frieda
may the bridges I burn light the way
Argan olie en argan masker van kruidvat eigen merk.
Alle reacties Link kopieren
spam
When life gives you lemons, punch it in the face and ask for glitter
Ik gebruik wel haarmasker, maar dan op de manier van een condioner, dus een heel klein beetje na het wassen en dan meteen uitspoelen. Iets anders lijkt mij trouwens volstrekt zinloos. Het merk wat ik gebruik is uit de productie, en schijnt alleen nog maar bij de Turk bij mij in de buurt te krijgen te zijn dus het heeft geen zin om het te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog een bosje stro op m'n kop had staan, had ik meer baat bij producten ná het wassen. Serums en dergelijke

Biosilk Silk therapy is absoluut favoriet

Ik ben ook fan van kokosolie, maar vooral voor in de puntjes.



En even niet meer blonderen!
Alle reacties Link kopieren
Kokosolie voor de punten. En maskers die je kunt kopen in Afrikaanse winkels voor kroeshaar. Maar het zijn geen wondermiddelen: als je blijft blonderen en stylen, dan blijft op den duur alleen de schaar nog over.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens een masker gedaan van kokosolie maar dat verrichte voor mij geen wonderen.



Ik ga zeker stoppen met de blondfolie hoor. De laatste keer was 9 maanden geleden. Maar ik heb best lang haar en voordat die pluizige blonde lokken uitgegroeid zijn ben ik wel even verder. Ik ga het ieg regelmatig laten knippen want dat lijkt vooralsnog het beste te helpen.



Ik heb net het laatste beetje opgemaakt van zo'n duur masker van ik geloof Wella professional maar dat kost 18 euro voor een klein potje en die kapster adviseert mij dus om het masker elke keer na het wassen te gebruiken en dan geen conditioner en dan vind ik het wel duur. Dus dat wat jij zegt blommit.



Serums heb ik ook voor pluizig haar en ook die Sebastián potion 9 ofzo. Dat helpt wel iets maar ik denk dat ik EN EN moet doen.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Loreal Professional. Amishop heeft regelmatig een merk in actie tot wel 40%, misschien kun je dat in de gaten houden. Geen verzendkosten als je het bij een kapsalon ophaalt. Ieder x na het wassen lijkt me wel erg veel, tenzij je eens per week wast. Het merk wat jij noemt is ook af en toe in actie bij Brainwash kapsalon, nu ook. Tweede halve prijs, dacht ik. Scheelt wel als je dan inslaat.
Alle reacties Link kopieren
Goedkoop en werkzaam gewoon olijfilie verwarmen en dit in je droge haar inmasseren . Even doorkammen folie erom en een poosje in laten werken. Uitspoelen wassen en voila. Mooi glanzend haar
Alle reacties Link kopieren
Andrelon oil & care
Alle reacties Link kopieren
Syoss Restore; heb je shampoo, conditioner en masker van. S &C zit in tubes (goudkleurige) en het masker zit in een potje met een pompje (ook goudkleurig met een wit pompje).

Spray hebben ze ook, maar heb ik niet geprobeerd.



http://www.beautytwist.be ... e-selection-restore-lijn/



Normaal ben ik net een poedel qua droogheid/pluis, hiermee zit het een stuk beter en is het glad. Het masker kan je ook snachts gebruiken en de dag erna uitspoelen, heb ik trouwens nog niet geprobeerd (moet ik ook maar niet doen want draai me vaak om in bed en straks zit mn hele bed eronder . Doe het meestal gewoon na de conditioner en daarna paar minuutjes later uitspoelen.



En ben ik gestopt met mijn haar verven, is het ook van opgeknapt! (tot ik grijs wordt, dan begin ik weer, haha!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven