Mode & Beauty alle pijlers

Merknaam verzinnen voor sjaals, help?!

23-10-2014 16:09 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



We zijn bezig om sjaals te maken (driehoek sjaals in satijn met verschillende printjes en balletjes/franjes er aan).



Dit is even om onze tijd te verdoen aangezien we nu thuis zitten.



Nu willen we ook van die kleine labeltjes er aan doen, zodat het wel echt van 'ons' is.



We willen dus een merknaam verzinnen. Weten jullie nog leuke namen voor deze sjaals of hebben jullie tips om namen te verzinnen?



Wij zijn creatief in het maken van sjaals, maar niet in namen verzinnen haha!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



We zijn bezig om sjaals te maken (driehoek sjaals in satijn met verschillende printjes en balletjes/franjes er aan).



Dit is even om onze tijd te verdoen aangezien we nu thuis zitten.



Nu willen we ook van die kleine labeltjes er aan doen, zodat het wel echt van 'ons' is.



We willen dus een merknaam verzinnen. Weten jullie nog leuke namen voor deze sjaals of hebben jullie tips om namen te verzinnen?



Wij zijn creatief in het maken van sjaals, maar niet in namen verzinnen haha!
Sjaalom
Alle reacties Link kopieren
Als je succesvol wil worden, vraag je dat niet op een openbaar forum met de beschrijving er ook nog bij.

Je kunt beter zelf een minder geweldige naam verzinnen en meteen met jouw idee met jouw naam aan de slag gaan.
Keer2.



Net als het aantal topics.
Eén topic was niet genoeg?



Je bent je tijd aan het 'verdoen' met sjaals maken omdat je toch thuis zit? Wat een energie spat hieraf!
Bedekje nekje.
Alle reacties Link kopieren
Shalaf
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet zo goed waar hij moest staan, en weet ook niet hoe ik er 1 kan verwijderen.





Ik zit thuis door omstandigheden. Het liefst doe ik iets anders, maar omdat wij wel creatief zijn vinden wij dit een leuke oplossing voor tussendoor. Sorry hoor dat ik dit niet positiever in de opening zet.





Dit topic mag wel gesloten worden, ik zie dat hier geen mensen zijn die normale tips kunnen geven.
Alle reacties Link kopieren
Die labeltjes knip ik er altijd af maar ik zie al dat ik mosterd ben. Na 5 reacties al een melt-down, volgens mij is dat een nieuw record.
Wie zijn 'wij'?
Heb je foto van stijl van de sjaals? En wat is de doelgroep?
Alle reacties Link kopieren
quote:naomi91 schreef op 23 oktober 2014 @ 16:18:

Ik wist niet zo goed waar hij moest staan, en weet ook niet hoe ik er 1 kan verwijderen.





Ik zit thuis door omstandigheden. Het liefst doe ik iets anders, maar omdat wij wel creatief zijn vinden wij dit een leuke oplossing voor tussendoor. Sorry hoor dat ik dit niet positiever in de opening zet.





Dit topic mag wel gesloten worden, ik zie dat hier geen mensen zijn die normale tips kunnen geven.Ik vind Sjaalom anders de spijker op de kop.
Centraal Moderatortopic I|



Ik zou even op het moderatortopic vragen of ze je topics samenvoegen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 oktober 2014 @ 16:10:

Sjaalom Briljante vondst
Ik geef een serieuze reactie en dan krijg je een reactie terug dat niemand hier serieus is. En bedankt! Ik vond hem leuk gevonden iig
"Sjaalom"
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 oktober 2014 @ 16:10:

Sjaalom Haha Dat zei ik ook al :-)
quote:Lebowski schreef op 23 oktober 2014 @ 16:16:

Bedekje nekje.Lief!
Cottontrends.nl
en nog 2 topics ook...
quote:ana_isabel schreef op 23 oktober 2014 @ 17:01:

[...]

Lief!Als ze succesvol worden en internationaal gaan moeten ze wel wat anders bedenken
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 oktober 2014 @ 16:10:

Sjaalom Grappig maar denk dat een merkregistratie een hele uitdaging wordt.
Ja kan van die houten knoopjes laten maken met een klein tekstje erop. Ik zie ze veel met de tekst Made by..Met liefde gemaakt door.. enz.

Daar past Sjaalom ook op.



Alle reacties Link kopieren
@allen: ik heb de twee topics van TO over hetzelfde samengevoegd.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven