Mode & Beauty alle pijlers

Minder makeup

20-10-2014 20:25 81 berichten
Vandaag foto gemaakt. Was naar Rotterdam noord naar me ma in de ochtend om 7 uur heb ik deze foto genomen. Dus nee ik mishandel mezelf niet en de makeup valt reuze mee toch :-) :-) :-)



http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2h6h ... EVTNBJNfJs
Vandaag foto gemaakt. Was naar Rotterdam noord naar me ma in de ochtend om 7 uur heb ik deze foto genomen. Dus nee ik mishandel mezelf niet en de makeup valt reuze mee toch :-) :-) http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2h6h ... EVTNBJNfJs
Supernaturel!
Het ziet er in elk geval een stuk beter uit dan die foto´s van de afgelopen week.



Mijn smaak is het niet, maar dat is dan weer persoonlijk, dus daar hoef je je niks van aan te trekken .
Het is wel opvallender dan mijn make - up, maar hé, jouw smaak, jouw gezicht, toch?



Ik ben echt van de basis, heel naturel. Ik zie er totaal niet opgemaakt uit, maar wel wat egaler dan zonder make - up.
Je doet raar met je mond.

Je wenkbrauwen zou ik in een ander model laten maken. Het staat raar.

Je ogen zijn prima opgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ziet er beter uit dan die twee steenkolen in je gezicht zoals op een vorige foto.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Waar zijn je wenkbrauwen? Heel lelijk, die getekende. Verder valt het inderdaad best mee.
Alle reacties Link kopieren
The duck face
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat kijk je verbaasd meid, maar je hebt een knap koppie hoor.
Alle reacties Link kopieren
je wenkbrauwen zijn erg verbaasd, persoonlijk niet zo mooi om eerlijk te zijn,
Alle reacties Link kopieren
Beter!
Welke mascara gebruik je? Reinig je ogen ook s'avonds?

Je wimpers zitten zo aan elkaar geplakt. Niet mooi zo.



Als je wenkbrauwen teken maak het begin iets dikker en uiteinde smaller. Nu heb je het andersom.
Mooi wijffie én ventje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de wenkbrauwen wel anders doen iets voller en niet in zo'n boog .En die speld eruit.
make-up is oké, maar stop aub met dat duckface-gedoe... Dat is zóóó 2013.
Alle reacties Link kopieren
Make-up is zeker prima zo. Maar de vorm van je wenkbrauwen maakt dat je wat raar kijkt en dat is zonde, hoor. Je hebt overigens prachtige ogen.
Gaap, verzin nu maar weer 's wat anders Barb
Je vraagt naar een mening dus bij deze: rare wenkbrauwen, te veel foundation, geplakte wimpers en die lipgloss... Brrr. Verder geblondeerd?
Totaal off-topic: Yolanthe SCvK doet een wedstrijd duckfase en je kunt wat winnen! Stond op de site van telegraaf
Alle reacties Link kopieren
Staat veel mooier barbiee!.

Nu idd de wenkbrauwen nog en dan is t much better!
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk zou je wenbrauwen wat dikker maken en bruine mascara gebruiken. Ik wilde er nooit aan maar na het 1 keer geprobeerd te hebben wil ik niet meer anders. Het ziet er zo veel mooier uit! Omdat je haar al heel licht is ziet het er misschien al snel too much uit. Ik zou dus zeker bruine mascara/eyeliner proberen en bredere wenkbrauwen! Ik vind het leuk als ik door mak up mooier word maar wel op een natuurlijke manier, dus alsof ik van mezelf zulke lange wimpers heb of mooie wenkbrauwen. Maar je moet sowieso doen waar jij je goed bij voelt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou iets minder zwart onder je ogen aanbrengen, dat geeft een duidelijkere naturel-look. Of verander zwart in bruin.
Alle reacties Link kopieren
Voor die roze lippenstift vind ik zo not done, zonder is veeeeeel mooier
Alle reacties Link kopieren
Waarom dat haar nog zo steil en dun? Is dat je natuurlijke haar? Qua make-up zou ik het iets minder hard maken, de wenkbrauwen enzo. Iets natuurlijker dus. Verder zie je er wel opvallend uit en je bent een mooie meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven