Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
is het Nagelsnagelsnagels topic uppen geen betere optie? Stonden n paar superhandige linkjes in!
Hmmm, ik wist niet dat die er was.

We kunnen ook gewoon de linkjes hierin gooien
Bij het Krv*t is er vanaf vandaag nagelactie, 1 & 1 gratis, geldt voor verschillende merken nagellak remover, vijlen etc..
Ik ken dat topic ook niet.

Zwup, ik vind je topic helemaal ok! Het nagellakjes kletstopic, da's weer eens wat anders dan een seks-kletstopic of een bar-kletstopic!

Ik heb nu nog (bladderende) hot gossip van Rimmel lycra op. Morgenochtend ben ik vrij, dan kan maak ik er weer wat anders van.

En aftellen maar, tot de China Glaze levering arriveert!
Ja, die had ik ook al gezien Erine!

Precies. Als een seks-kletstopic moet kunnen, dan moet dit ook kunnen

Ik heb alleen op mijn linkerhand afgebladderde paarse nagellak van mavana op

Kan ook niet wachten tot het hier binnen is
Wat is dat china glaze???
Ik heb de fel roze van china glaze op en ik vind hem echt geweldig!!Aanrader voor iedereen!!
die link was van n blog, lacquerized oid? Die blogster lakt perfect, en legt ook duidelijk uit hoe ze dat voor elkaar krijgt.

Ben dankzij haar nu ook n fan van nagelriemcreme Lemony Flutter v Lush
Zwup Mavana of Mavala?
Erine, da's een nagellak merk met gewéldige reviews, waar ik zo hups 18 lakjes van heb besteld in de VS. (Mooooie kleuren vind ik het ook.) Het is voor 't eerst (en dan direct 18!) dus ik hoop dat ze net zo goed zijn als in de reviews...

De bestelling is alleen nog niet binnen . Zwup heeft ook lakjes in de VS besteld (net één dag voor mij), dus we wachten samen in spanning op de levering.
quote:tangerine schreef op 10 augustus 2010 @ 21:48:

Erine, da's een nagellak merk met gewéldige reviews, waar ik zo hups 18 lakjes van heb besteld in de VS. (Mooooie kleuren vind ik het ook.) Het is voor 't eerst (en dan direct 18!) dus ik hoop dat ze net zo goed zijn als in de reviews...

De bestelling is alleen nog niet binnen . Zwup heeft ook lakjes in de VS besteld (net één dag voor mij), dus we wachten samen in spanning op de levering.Ooh das leuk!! Heb je een linkje?? Duur?
Ik heb net een lakje opgedaan van BarryM, Lavender Blue.
Thnks voor de tip Erine! K ga morgen gelijk kijken.

Met welke kleur lakken jullie je nagels veel? Ik tegenwoordig met felroze en mintgroen,.
Perfectionisme is niet perfect...
http://www.chinaglaze.com/ Dat is de site van china glaze zelf!

Ze waren omgerekend nog geen 3,50 euro per flesje... en dan heb ik de verzendkosten meegerekend...
Ik wacht even jullie ervaring af van China Glaze Zwup en Tang

Ik heb wel een paar lakjes van OPI.

Er zit echt wel verschil tussen lakjes hoor, je kunt het prijsverschil wel zien. (logisch natuurlijk )
Ik heb meestal; french, turqouise, zwart, rood, of met van die stempels weet even niet hoe het heet..

Tangerine: heb een Nederlandse webshop gevonden die het ook verkoopt.
Ik heb meestal donkere kleuren op, zwart, zwartrood blauw etc.
Elle, volgens de reviews is China glaze onverslabaar . ("Beter dan Opi") Je hoort 't zeker van me!

Ik heb 5 merken in huis tot nu toe, etos, rimmel, bourjois, miss sporty en hema. Bourjois en miss sporty gaan wat mij betreft aan kop. (De eerste is super op te brengen, dekt mooi en blijft geweldig zitten, de tweede blijft óók erg goed zitten en is ook nog eens hartstikke goedkoop.)

Ik heb vroegah nog wel wat andere merken gehad trouwens.
Ik heb vnl. roze varianten, rood varianten, paars varianten... En soms andere kleuren, zoals goud, brons, en laatst dus donkerblauw. (Maar: wel erg donker.)
Essence vind ik qua prijs ideaal, en het kwastje van de rimmel vind ik altijd erg handig.
Heb zwarte nagellak maar vindt het niet staan. Heb er te lange nagels voor denk ik. Blauw en bruin staat helaas ook niet..Rood heb ik ze ook regelmatig. Ben op zoek naar een nieuwe kleur...iemand tips?
Perfectionisme is niet perfect...
Ik kan alleen overteg met rimmel 60seconds. De rest droogt niet snel genoeg of juist te snel waardoor het altijd lelijk wordt bij mij.
Paars?
Hoe snel droogt opi trouwens, want ik wil de shrek groen. Maar ik vind het zonde van het geld als ik er niet mooi mee kan lakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven