Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

dinsdag 10 augustus 2010 om 21:42
Ik ken dat topic ook niet.
Zwup, ik vind je topic helemaal ok! Het nagellakjes kletstopic, da's weer eens wat anders dan een seks-kletstopic of een bar-kletstopic!
Ik heb nu nog (bladderende) hot gossip van Rimmel lycra op. Morgenochtend ben ik vrij, dan kan maak ik er weer wat anders van.
En aftellen maar, tot de China Glaze levering arriveert!
Zwup, ik vind je topic helemaal ok! Het nagellakjes kletstopic, da's weer eens wat anders dan een seks-kletstopic of een bar-kletstopic!
Ik heb nu nog (bladderende) hot gossip van Rimmel lycra op. Morgenochtend ben ik vrij, dan kan maak ik er weer wat anders van.
En aftellen maar, tot de China Glaze levering arriveert!

dinsdag 10 augustus 2010 om 21:48
Erine, da's een nagellak merk met gewéldige reviews, waar ik zo hups 18 lakjes van heb besteld in de VS. (Mooooie kleuren vind ik het ook.) Het is voor 't eerst (en dan direct 18!) dus ik hoop dat ze net zo goed zijn als in de reviews...
De bestelling is alleen nog niet binnen . Zwup heeft ook lakjes in de VS besteld (net één dag voor mij), dus we wachten samen in spanning op de levering.
De bestelling is alleen nog niet binnen . Zwup heeft ook lakjes in de VS besteld (net één dag voor mij), dus we wachten samen in spanning op de levering.
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:50
quote:tangerine schreef op 10 augustus 2010 @ 21:48:
Erine, da's een nagellak merk met gewéldige reviews, waar ik zo hups 18 lakjes van heb besteld in de VS. (Mooooie kleuren vind ik het ook.) Het is voor 't eerst (en dan direct 18!) dus ik hoop dat ze net zo goed zijn als in de reviews...
De bestelling is alleen nog niet binnen . Zwup heeft ook lakjes in de VS besteld (net één dag voor mij), dus we wachten samen in spanning op de levering.Ooh das leuk!! Heb je een linkje?? Duur?
De bestelling is alleen nog niet binnen . Zwup heeft ook lakjes in de VS besteld (net één dag voor mij), dus we wachten samen in spanning op de levering.Ooh das leuk!! Heb je een linkje?? Duur?

dinsdag 10 augustus 2010 om 21:52
http://www.chinaglaze.com/ Dat is de site van china glaze zelf!
Ze waren omgerekend nog geen 3,50 euro per flesje... en dan heb ik de verzendkosten meegerekend...
Ze waren omgerekend nog geen 3,50 euro per flesje... en dan heb ik de verzendkosten meegerekend...

dinsdag 10 augustus 2010 om 21:56
Elle, volgens de reviews is China glaze onverslabaar . ("Beter dan Opi") Je hoort 't zeker van me!
Ik heb 5 merken in huis tot nu toe, etos, rimmel, bourjois, miss sporty en hema. Bourjois en miss sporty gaan wat mij betreft aan kop. (De eerste is super op te brengen, dekt mooi en blijft geweldig zitten, de tweede blijft óók erg goed zitten en is ook nog eens hartstikke goedkoop.)
Ik heb vroegah nog wel wat andere merken gehad trouwens.
Ik heb 5 merken in huis tot nu toe, etos, rimmel, bourjois, miss sporty en hema. Bourjois en miss sporty gaan wat mij betreft aan kop. (De eerste is super op te brengen, dekt mooi en blijft geweldig zitten, de tweede blijft óók erg goed zitten en is ook nog eens hartstikke goedkoop.)
Ik heb vroegah nog wel wat andere merken gehad trouwens.