Mode & Beauty alle pijlers

Navelpiercing op 30e

20-10-2014 14:41 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds mijn 17e een navelpiercing. Inmiddels ben ik 30 jaar en begin ik me steeds meer af te vragen of een navelpiercing nog wel kan op mijn leeftijd, vind ik het nog wel mooi?



Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt iets voor jonge meiden.

Maar als jij het nog mooi vind lekker zelf weten toch?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Vraag is of je het zelf nog mooi vindt, niet wat wij er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat er inderdaad om wat jij er van vind. Niet wat een ander denkt. Als jij er gelukkig van wordt is dat toch helemaal goed.
Cherish your past, live for today, and dream your future.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij de rest. Ik denk dat het persoonlijk is. Zo heb ik met 30 (zo rond die tijd, weet het niet meer precies) mijn piercing onder mijn lip eruit gelaten. Ik had hem vanaf mijn 16e. In die tijd was ik een 'alto' zoals ze dat noemden. Vriendinnen vonden het zonde. Het hoorde bij mij. Ik vond met 30 en een kind dat het genoeg was. Ik kan niet zeggen waarom.
Alle reacties Link kopieren
Zelf ook vanaf mijn 18e een navelpiercing gehad. En nog steeds slank en strak in het vel, maar ik vond het rond mijn 30 een beetje lachwekkend worden. Zo van ik ben niet jong meer maar nog steeds hip.

Dus weg ermee en geen spijt van.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.



Ik weet niet of ik het nog mooi vind. Tja het zit er.... al een hele tijd. Heb het al zo lang dat het niet meer opvalt. Maar vind mezelf er eigenlijk te oud voor. Ik heb ook zo het idee dat het meer voor jonge meiden is. Met mijn tongpiercing ben ik nog steeds blij, die gaat er dan ook niet uit. Maar dat gevoel heb ik helemaal niet met mijn navelpiercing.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 29 en bij mij zit mijn navelpiercing er ook nog uit die tijd. Ik zit met hetzelfde. Ik ben er zo aan gewend dat het heel raar is voor mijn gevoel als hij eruit is. Echt kaal, en je zit met zo'n gaatje. Ik loop verder overigens niet met blote buik rond, dus niemand die hem ziet, dus wat dat betreft laat ik hem nu maar gewoon zitten. Maar als ik zwanger ben gaat hij eruit heb ik besloten.



Heb overigens ook een tongpiercing gehad, maar die was ik na een jaar al beu. Dat vond ik veel eerder niet meer kunnen.
Ik was er op mijn 22e wel klaar mee. 30 met navelpiercing vind ik raar.
Een navelpiercing is toch niet leeftijdsgebonden, dat heeft de "mode" ervan gemaakt. Ik bedoel, oorpiercings op je 70e kunnen toch ook gewoon, dus waarom een navelpiering niet (mits je nog een mooie strakke buik hebt natuurlijk)?



Als je er speciaal een naveltruitje bij aantrekt, tja......dát vind ik niet meer gepast op je 30e, maar ik neem aan dat je een navelpiercing hebt omdat je het zelf mooi vind, ongeacht je leeftijd dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als je twijfelt of je het nog wel mooi vindt, dat je het eigenlijk niet zo mooi meer vindt.. Als je een jurkje past in de winkel, en je twijfelt of het je wel staat, neem je hem waarschijnlijk niet mee toch? ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar nooit zo over nagedacht, maar las dit en dacht 'o ja, ik heb hem eruit gehaald toen ik zwanger was'. Nooit meer de behoefte gehad om terug te plaatsen ook. Sterker: ik denk nu 'waarom heb ik dat ooit mooi gevonden', maar goed nu ben ik 'oud'
Alle reacties Link kopieren
WT heb je aan een piercing als je m niet kan laten zien? Neem toch aan dat je op je 30e niet meer in een kort navel truitje loopt?

Ik heb m om die reden op mijn 29e eruit gehaald en omdat ik toen zwanger was
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is in mei 50 geworden en heeft nog een navelpiercing.



Ik kreeg mijn navelpiercing voor mijn 15e verjaardag, ben nu 28.

Ik liet hem samen met mijn moeder zetten.

Zij was toen 37.



Je ziet hem bij haar nooit want zij loopt niet in naveltruitjes of wat dan ook.

Zij heeft de piercing puur voor haar zelf gezet, als kadootje voor zichzelf omdat zij veel was afgevallen.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn moeder superslank is en er niet uitziet als 50,dat maakt ook een heel verschil!
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
zolang jij je er goed bij voelt, moet je hem gewoon houden! als jij hem een beetje zat begint te worden en het niet meer bij je vind passen, zal ik hem zeker weg doen. Wat dacht je van een nieuwe piercing in je oor?
Alle reacties Link kopieren
quote:miss-sunshine28 schreef op 20 oktober 2014 @ 19:50:

Mijn moeder is in mei 50 geworden en heeft nog een navelpiercing.



Ik kreeg mijn navelpiercing voor mijn 15e verjaardag, ben nu 28.

Ik liet hem samen met mijn moeder zetten.

Zij was toen 37.



Je ziet hem bij haar nooit want zij loopt niet in naveltruitjes of wat dan ook.

Zij heeft de piercing puur voor haar zelf gezet, als kadootje voor zichzelf omdat zij veel was afgevallen.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn moeder superslank is en er niet uitziet als 50,dat maakt ook een heel verschil!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 20 oktober 2014 @ 15:28:

Ik was er op mijn 22e wel klaar mee. 30 met navelpiercing vind ik raar.Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m pas sinds mn 37e.... En ben niet superslank...

Er lopen meer moeders rond op school met een navelpiercing die ouder zijn dan ik.



Gewoon doen wat je zelf wilt. Wat een ander vindt, maakt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Een navelpiercing ziet niemand dus gewoon lekker laten zitten totdat je vind dat het echt niet kan.



Vroeger was ik een klein speldenkussen tot dat ik het wel genoeg vond. Heb toen alles waar ik niet blij mee was eruit gehaald. Alles wat ik miste ging terug en sommige gaatjes zijn gelegenheidsgaatjes. In het dagelijks leven zou ik bijvoorbeeld niet meer met een lippiercing lopen maar als ik 1x per jaar naar een feestje ga dan wil ik hem wel weer in kunnen doen.



Er komt vanzelf wel een moment dat je je niet meer afvraagt of het nog kan, dan weet je het zeker.
Alle reacties Link kopieren
Wie bepaalt op welke leeftijd iets niet meer kan?

Doe-maar-normaal-dan-doe-je-al-gek-genoeg-mentaliteit. Brrr



Ik hoop op m'n 50e nog te stralen met navelpiercing

Met of zonder flubberbuik
Alle reacties Link kopieren
go diana-banana go!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna 25 en heb mn navelpiercing ook nog. Ik wil hem er liever uit. maar Ik heb hem laten zetten omdat ik mijn navel absoluut niet mooi vind. Als ik hem eruit haal stoor ik me eraan. Maar kan moeilijk tot mijn 60ste ermee rondlopen.

Zolang jij het mooi vind gewoon inhouden. Het is niet asociaal of raar (meer) op die leeftijd boeiend wat andere ervan vinden.
Ik heb hem al 15 jaar, loop nu tegen de 30 en ik vind hem nog steeds mooi. En ik trek overigens in mijn vrije tijd ook gewoon een naveltruitje aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandy1974 schreef op 20 oktober 2014 @ 17:48:

WT heb je aan een piercing als je m niet kan laten zien? Neem toch aan dat je op je 30e niet meer in een kort navel truitje loopt?

Ik heb m om die reden op mijn 29e eruit gehaald en omdat ik toen zwanger wasSoms, heel soms, wordt het zomer en kun je een bikini aan. Of je loopt in je blote buik in de kleedmaker van je sportschool, of je zit er mee in de sauna en sommige vrouwen hebben een kerel die hun blote buik weleens mag zien..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb hem eigelijk sinds dat ik weet dat ik zwanger ben eruit gehaald.

Ik vind het goed zo. Ik ben 31 en niet van plan nog te dragen na de bevalling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven