Mode & Beauty alle pijlers

Nederlandse vrouwen en kleding

25-07-2014 16:10 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
ok ik hou niet van generaliseren doe het ook echt niet vaak maar ik zag dat iemand een topic over Nederlandse mannen had geopend waar dingen in voorkwamen als slecht gekleed. Ik had nooit gedacht nogeens op de VIva een topic te openen maar vooruit tis vakantie en voor de rest loop ik schijnbaar toch in de weg. Nou ben ik toevallig een echte vent maar zie erbijnna altijd goed uit( heb veel mee ook) draag kraag duurdere merkkleding zoals Hugo Boss maar ook omdat het goed staat. Wat vinden jullie van jezelf is de GEMIDDELDE nederlandse vrouw goed/mindergoed of slecht gekleed tenopzicht van europese landen om ons heen? Ik vind gemiddeld wel zeker als je ze vergelijkt met franse en italiaanse vrouwen ik kijk ook liever tegen een goedgekleede verzorgde vrouw aan zgn ma tokkies heb ik echt een afkeer van. Graag serieuze normale reacties ik heb gewoon een mening ik ga niet in op uitlokkingen door persoonljke aanvallen als sommigen het zouden gaan proberen hou het leuk.
ik heb geen motto
Zucht. Kijk eerst even voordat je een topic plaatst.



http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/236556
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je zelf? Is nl. niet uit je berichtje op te maken.

Je stelt: "gemiddeld wel zeker" maar dat kan nl. slaan op goed/minder goed maar ook op op slecht gekleed



Van zulke topics hebben we er hier al tientallen gehad trouwens.
Alle reacties Link kopieren
- Smaak is niet te koop, dure merken zeggen niks.

- Er zijn belangrijker dingen in de wereld

- Doe waar je je goed bij voelt!
Alle reacties Link kopieren
Dit keer geen mosterd reactie maar n compleet mosterd topic.
Been there, done that, got the T-shirt.
Dure kleding zegt niets over of het mooi of goed gekleed staat. Trek een tokkie een Hugo boss aan en i rest my case.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 25 juli 2014 @ 16:16:

Wat vind je zelf? Is nl. niet uit je berichtje op te maken.

"gemiddeld wel zeker" kan nl. slaan op goed/minder goed als op slecht gekleed



Van zulke topics hebben we er hier al tientallen gehad trouwens.Ik heb al gezegd dat ik GEMIDDELDE nederlandse vrouw minder goed gekleed verzorg dan bijvoorbeeld zuid europese vrouwen. Maar zoals ik al zei hou ik net van generalisaties en vind ze niet kloppen. Ik zie genoge hele mooie geklede vrouwen maar ook figuren die er echt niet uitzien. Je hoeft niet de duurste kleding te dragen maar beetje aanacht zie je gelijk en ik vind helaas dat Nederland die laatste catagorie overrespesentatief is en dan nog vooral in de grotere steden misschien dat dat ermee te maken heeft. De ma tokkies zegmaar en de vrouwen die nast hun al mannelijke uiterlijke en gedrag ook nog eens te mannelijk gekleed zijn staat Nederland ook bekend om helaas. Vind ik echt niks sorry.
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de Nederlandse vrouw zich vooral kleed waarin zij zich het prettigst voelt.

En dus vaker een spijkerbroek draagt, vaker op sneakers loopt, en zelfs met een shirtje en een broek uit gaat. In het buitenland worden door vrouwen vaker hoge hakken en jurkjes gedragen.

Ik denk dat de Nederlandse vrouw daar dus schijt aan heeft.

Neem me zoals ik ben en zulke dingen.
No worries
Alle reacties Link kopieren
Al draagt een aap een gouden ring, het blijft een lelijk ding
Alle reacties Link kopieren
quote:brisbane179 schreef op 25 juli 2014 @ 16:21:

Ik denk dat de Nederlandse vrouw zich vooral kleed waarin zij zich het prettigst voelt.

En dus vaker een spijkerbroek draagt, vaker op sneakers loopt, en zelfs met een shirtje en een broek uit gaat. In het buitenland worden door vrouwen vaker hoge hakken en jurkjes gedragen.

Ik denk dat de Nederlandse vrouw daar dus schijt aan heeft.

Neem me zoals ik ben en zulke dingen.Inderdaad te makkelijk en mannelijk.
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
Bootcut jeans, mooie blouse en pumps. Casual en vrouwelijk. Niets mannelijks aan.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Nou te mannelijk valt over te twisten natuurlijk, dat is jouw mening.

Ik denk dat ik er in een spijkerbroek met een shirtje en sneakers sexier uit zie dan wanneer ik krampachtig in een jurkje moet lopen met hoge hakken aan waarbij de pijn aan mijn voeten en aan mijn rug aan mijn chagrijnige kop is af te lezen.

No worries
Alle reacties Link kopieren
Jeetje zeg, Tommyh, gebruik eens leestekens en hoofdletters. Je komt op deze manier heel vaag over.





Ik denk dat de Nederlandse vrouw draagt waar ze op dat moment zin in heeft. Ongeacht wat er van haar verwacht wordt.

Zelf draag ik graag bootcutjeans met een getailleerde bloes, jasje of vest en enkellaarsjes met middelhoge hak. 's Zomers graag een wijde linnen broek, vrolijk topje en allstars. Maar het hele jaar door ook wel een jurk of rok. De huidige trend van maxijurken/-rokken met een spijkergiletje vind ik erg leuk.



Ook in Italie en Frankrijk zie ik vrouwen met wijde tunieken, leggings en Birkenstocks. Net zulke gemakskleding als in Nederland. En gelijk hebben ze als ze zich daar prettig in voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tommyh schreef op 25 juli 2014 @ 16:20:

[...]





Ik heb al gezegd dat ik GEMIDDELDE nederlandse vrouw minder goed gekleed verzorg dan bijvoorbeeld zuid europese vrouwen. .





Nee hoor, dat zei je zeker niet. Dit is wat je zei en dat kan op goed/ minder goed of slecht gekleed slaan. Dus wat je nou vind, was helemaal niet duidelijk.







Wat vinden jullie van jezelf is de GEMIDDELDE nederlandse vrouw goed/mindergoed of slecht gekleed tenopzicht van europese landen om ons heen? Ik vind gemiddeld wel zeker
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet in welke buurten in de grote steden jij komt, maar hier zie ik echt geen ma Tokkies rondlopen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Over je Hugo Boss enzo:



ik ken dus een wiskundeleraar die Hugo Boss draagt, maar er nog steeds uitziet als de stereotype wiskundeleraar: een beetje smutzige verstrooide professoruitraling. Daar ga je met je goed gekleed in je Hugo Boss.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je in elk land Tokkies hebt, dus ook in Spanje of in Italië of waar dan ook.

En de Engelse vrouwen doen ook jurkjes en hoge hakken!

Ik zie ze hier regelmatig door de stad lopen. Lekker vatsig in een te kort jurkje, lijkbleek, en met de mooie hoge hakken in de hand over het Rembrandtsplein lopen schreeuwen.

Mààr ze dragen in iedergeval wel een "vrouwelijk" jurkje! SEXY!!!
No worries
Als ik naar buiten ga, zie ik er altijd uit om door een ringetje te halen en nee, die ring wordt niet gedragen door een aap.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 25 juli 2014 @ 16:32:

Jeetje zeg, Tommyh, gebruik eens leestekens en hoofdletters. Je komt op deze manier heel vaag over.





Ik denk dat de Nederlandse vrouw draagt waar ze op dat moment zin in heeft. Ongeacht wat er van haar verwacht wordt.

Zelf draag ik graag bootcutjeans met een getailleerde bloes, jasje of vest en enkellaarsjes met middelhoge hak. 's Zomers graag een wijde linnen broek, vrolijk topje en allstars. Maar het hele jaar door ook wel een jurk of rok. De huidige trend van maxijurken/-rokken met een spijkergiletje vind ik erg leuk.



Ook in Italie en Frankrijk zie ik vrouwen met wijde tunieken, leggings en Birkenstocks. Net zulke gemakskleding als in Nederland. En gelijk hebben ze als ze zich daar prettig in voelen.Ok leuk maar moet ik zien sorry. Wat ik zei er zijn wel echte vrouwen (je moet ze alleen even zoeken)
ik heb geen motto
Gaap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft schreef op 25 juli 2014 @ 17:04:

Gaap.Ook dat soort gedrag in openbaar is typerend voor dat soort vrouwen
ik heb geen motto
Eerlijk is eerlijk Madame Woolie, hijs grappig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juli 2014 @ 17:08:

Eerlijk is eerlijk Madame Woolie, hijs grappig. dat weet ik en klopt helemaal maar ik wil er geen ruzie topic van maken. Schijnbaar zijn er al vaker dergelijk topics geweest dus dez emogen ze van mij wel sluiten na 20 reacties. Ik weet genoeg;)
ik heb geen motto
quote:tommyh schreef op 25 juli 2014 @ 17:10:

[...]





dat weet ik en klopt helemaal maar ik wil er geen ruzie topic van maken. Schijnbaar zijn er al vaker dergelijk topics geweest dus dez emogen ze van mij wel sluiten na 20 reacties. Ik weet genoeg;)

madame Woolie is een lieverd en staat te ver boven jou om ruzie te maken.

Ik vond die ene opmerking grappig, of dat dan ook gelijk een hilarische lolbroek van je maakt, dat valt natuurlijk te bezien.



Je weet niets, nada, anders had je dit topic niet nodig gehad.
Jeetje man, als je 4 topics lager had gekeken, had je zo'n topic zien staan. Gisteren geopend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven