Mode & Beauty alle pijlers

Nette kleding voor grote maat

09-06-2013 12:55 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn werk ga ik vaak bij klanten langs, en best vaak voel ik me een beetje underdressed. Ik heb aardig wat overgewicht en vind het moeilijk om nette kleding te vinden.



Wat ik nu vaak aantrek is een zwarte broek, een simpel shirt en een blazer. Maar het oogt nogal saai en nog steeds niet erg net. Nu ga ik over een paar weken een week intern werken bij een bedrijf en het staat nogal stom als ik elke dag ongeveer hetzelfde draag (wel heb ik verschillende kleuren jasjes/tops). Heeft iemamd misschien tips voor merken/winkels of wat inspiratie en tips om wat nette outfits te kopen?
Alle reacties Link kopieren
www.mateloos.nl



Ga de duurdere winkels in, heb je ook betere kwaliteit en de pasvorm is vele malen beter!
Alle reacties Link kopieren
Yoek, Xtwo etc.
Alle reacties Link kopieren
ulla popken is vast de meest bekende.

hm heeft wel iets...

vd ook

cora kempermann heeft ruimvallende kleding... maar of dat zakelijk goed is?
ipv een shirt gaan voor blouses?



wat meer blazers te kopen, die je kunt combineren.



en in accesoires kun je veel doen en het is niet erg duur.
Alle reacties Link kopieren
Ga vooral even naar de echte winkel van mateloos in Amsterdam. Ze hebben daar zoveel leuk spul. Meer dan in de webshop.
Alle reacties Link kopieren
De Bijenkorf?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat voor maat heb je en hoe is je figuur?



Ik zelf heb mt 46-48 en slaag altijd goed voor nette kleding bij Dorothy Perkins. Op www.dorothyperkins.com kan je bestellen (tot mt 50). Een andere aanrader vind ik de Curve lijn van Asos (mt 48-54) op www.asos.com Wel allebei via internet, verzendkosten zijn ¤0 - ¤6, maar retourneren betaal je zelf.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Welke maat heb je trouwens?
Alle reacties Link kopieren
deze is ook n goeie... maar das vooral voor dames met n flinke borstpartij.
Alle reacties Link kopieren
Bij Promiss heb je ook grote maten. Mijn vriendin koopt daar altijd en ziet er altijd super netjes en vrouwelijk uit.

Stap eens af van het pantalon-blazer idee, als vrouw kan je met zoveel meer variatie er nog steeds representatief uitzien.

En vooral: laat je eens adviseren/inspireren. Gewoon doen en aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
jurken, zitten ook nog eens veel fijner!

niet zo'n strakke band/elastiek om je buik...
Alle reacties Link kopieren
En idd..jurken!!
Alle reacties Link kopieren




Zoiets vind ik mooi.Eventueel in combinatie met een vestje of blazer. In een conservatievere organisatie kan je natuurlijk voor een rustigere kleur kiezen.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Zo wat veel tips al, bedankt!

Ik heb van broeken maat 48/50 en van shirts ongeveer 44, mijn figuur is dus ook aardig uit balans. Als ik een blouse pas heb ik heel vaak dat hij in maat 44 te strak zit op mijn heupen. Als ik een grotere maat neem zit hij vaak weer te los bij mijn taille, armen en borsten. Ik ga even kijken op de websites die jullie hebben gepost.
Alle reacties Link kopieren
Mateloos heeft leuke kleding, maar heel eerlijk ik vind ¤ 95 voor een bolero of ¤ 139 voor een tuniek erg prijzig. Kleding met dit soort prijzen koop ik alleen voor een speciale gelegenheid.



In het verleden kocht ik wel dure sets (broek met blazer in allerlei kleuren), dat combineerde ik dan met de wat goedkopere kleding van Promiss, H&M of V&D.



Ik zou hier eens kijken als ik jou was en dan kiezen voor wat basisdingen http://euro.dorothyperkin ... &beginIndex=1&pageSize=20
Miss Etam en H&M hebben toch ook kleding voor grote maten. C&A, dacht ik ook.
Wat op de site van Promiss ook heel fijn is als je moeite met combineren hebt is dat zij al combi's gemaakt hebben.

Je kunt ze dan zo bestellen.









http://www.promiss.nl/combinaties/nl/page/263/
Alle reacties Link kopieren
K heb bij zowel promiss als miss etam gewerkt en als je voor chique wil gaan zou ik zeker even binnen stappen bij promiss!



Mooie blazers en broeken, zeker speciaal voor grotere maten.

Maar ook mooie jurken die een mooie omslag hebben waardoor je jou figuur goed laat uitkomen.

En promiss is ook nog betaalbaar!



Succes
quote:lipstickjungle schreef op 09 juni 2013 @ 13:46:

K heb bij zowel promiss als miss etam gewerkt en als je voor chique wil gaan zou ik zeker even binnen stappen bij promiss!



Ik ook voor beide, kennen wij elkaar?
quote:Biebeliee schreef op 09 juni 2013 @ 13:46:

Wat op de site van Promiss ook heel fijn is als je moeite met combineren hebt is dat zij al combi's gemaakt hebben.

Je kunt ze dan zo bestellen.



[afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]



http://www.promiss.nl/combinaties/nl/page/263/Die eerste combi is mooi, maar vanwege de blote armen toch niet zo zakelijk!
quote:Carenza schreef op 09 juni 2013 @ 13:51:

[...]





Die eerste combi is mooi, maar vanwege de blote armen toch niet zo zakelijk!



Daar kun je toch een leuke blazer bij doen.

Het gaat om de inspiratie.
Alle reacties Link kopieren
http://www.trendyxl.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou je ook promiss aanraden, ik koop er graag jurken vanwege ook 2 maten verschil boven/onder. Goede pasvormen en nette afwerking. Voor basics zou ik naar c&a pf Hema gaan. Niet te duur Pdat je meer verschillende dingen kunt kopen. En idd afwisselen met accessoires en kapsel/make-up.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven