Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 10:47.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Mode & Beauty
  4. Online gala/ cocktailjurken

Dit onderwerp heeft 17 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 16-11-2010 21:53.

[ Online gala/ cocktailjurken ]

Ga naar een onderdeel

1. Hoi,

Voor een feest ben ik op zoek naar een leuke gala- of cocktailjurk.
    Ik woon in de buurt van Zwolle maar weet zo snel geen winkel waar ze deze hebben en ik kan passen.
    Online op zoek dus.. Heeft iemand leuke tips? Het moet geen al te dure jurk aangezien ik hem na dit feest bijna niet meer zal dragen.
    Vandaag 1 binnengekregen van Wehkamp maar deze viel me toch wat tegen. Op Bon Prix zie ik ook veel jurken maar ik ken de kwaliteit hiervan niet.

Hulp is welkom!

Waarom klampen we ons zo vast aan zekerheden terwijl we de enige zekerheid die we hebben het liefst ontlopen.

1. Bon prix is naar mijn mening wel goed kwaliteit is daar wel oke!
    Kijk daar op de site van bon prix ook naar de reviewtjes/meningen/oordelen onder de jurken (onder aan de pagina).
    Verder niet echt een idee!
    Veel succes met het vinden van een jurkje! :D

Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..

2. Dank je! Ik ga dan toch eens goed kijken bij BP.

Waarom klampen we ons zo vast aan zekerheden terwijl we de enige zekerheid die we hebben het liefst ontlopen.

3. kijk eens op asos.com
    heel leuke dingen vanuit engeland! niet te duur en betere kwaliteit dan bonprix. ook aparte jurkjes met mooie detailbewerkingen!

Favo\'s - Psyche - Seks - Relatie - Mode en beauty

4. Ok, daar ga ik ook kijken! thx

5. Misschien een beetje te prijzig voor een avond maar oh zo mooi.
    feestjurken

(ik weet waar mijn misschienalsikooit trouwjurk vandaan gaat komen ;-)

6. Verder kun je nog kijken op:
    Otto

en als je niet veel geld wilt uitgeven kun je ook bij de H&M kijken voor een leuke cocktailjurk. Bij de C&A zou je het ook kunnen proberen.

Dreamdresses.nl Heeft ook een winkel in Arnhem

Tegucigalpa wijzigde dit bericht op 28-10-2010 14:38 met 15%

7. Ik heb er toevallig 1 op marktplaats staan,een m maat 38/40!
    Kijk maar of je het wat vind en natuurlijk moet het je maat zijn!

ikdegekste wijzigde dit bericht op 28-10-2010 22:50 met 27%

8. Dating_vrouw
    Afbeelding van Dating_vrouw
    28-10-2010, 14:38

Wat goedkoper zijn de jurken van C&A. In de filialen hangt er al een aantal en die kan je passen en via Wehkamp online te bekijken.

Via de bestsellershop kan je de jurken van Only, Vila en Vero Moda bekijken. Let wel even op de verzendkosten als je die online besteld.

Steps en SPS Superstar (staat nu nog niks) hebben ook wel eens leuke jurken staan die feestelijk genoeg zijn.

9. Bedankt voor alle tips tot zover! Ga alles bekijken.
    Badass(leuke nick) inderdaad prachtige jurken!
    Ik degekste, ik heb maat 40 maar ben bang dat 38/40 te krap wordt. Heb nog een kleine zwangerschapsrol aan mijn buik..

10. Dating_vrouw
    Afbeelding van Dating_vrouw
    28-10-2010, 14:49

O ja, Esprit heeft dressy jurken staan op hun site.

Mango en Zara kan je ook nog bekijken, maar daarvan weet ik niet of ze iets hebben staan. Hebben wel filialen en een webshop.

Steps wel, die is zeker de moeite waard om even te bekijken.

11. Zie je kans om een keer naar groningen te gaan?
    Catwalk is echt n geweldige winkel!

12. Groningen zou wel een keer kunnen, valt de prijs mee? Zal eens kijken of ze een website hebben, dank je in ieder geval.

Ik heb een vriendin in Utrecht waar ik binnenkort naar toe gaan, daar zou ik ook nog kunnen kijken.
    Utrecht kenners hier?

13. De prijzen variėren.. van 30 tot 100 voor echt leuke jurkjes.
    Succes!

14. Hey, www.supersizefashion.nl Superleuk!

I may play the fool at times but I\'m a more than just a pretty blonde girl with an ass that won\'t quit!

15. Absoluut heine-shop op internet

Bonprix lijkt leuk maar eenmaal ontvangen schrik je je wild......vreselijk......maar das mijn ervaring

Heine is absolute top!! maar niet goedkoop;) ga maar eens kijken

sylvana1 wijzigde dit bericht op 02-11-2010 21:46 met 71%

16. Ohhhhhh jammer....
    er heeft altijd een super leuk zaakje in Zwolle gezeten die gala jurken verkocht..
    3 jaar gelden heb ik daar toen mijn jurk gekocht voor nog geen 100 euro.

je zou eens kunnen kijken in Enschede, bij Aimee, ....
    Ik zie geregeld kleine leuke winkels maar dan voor jou aan de andere kant van Zwolle....
    of ze ook een internet site hebben weet ik zo niet....

(ps Roetgerink in Enter.....daar hangen ook vaak leuke jurken voor weining....)

succes met je zoektocht...

17. Dat mag niet, Claudia, je eigen webshop spammen. Zie de voorwaarden die je hebt geaccepteerd.

Out of the tree of life I just picked me a plum