Mode & Beauty alle pijlers

Online kleding bestellen via H&M, wie heeft er ervaring mee?

18-01-2009 12:09 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb afgelopen weekend de nieuwe catalogus van H&M in de bus gekregen! Leuke shirts en topjes gezien o.a.! Omdat het bij de H&M meestal druk is en onoverzichtelijk ingedeeld, slaag ik er nooit. Loop altijd als een kip zonder kop rond en kan niks vinden...

Nu ben ik van plan om via internet de artikelen te bestellen in de maand maart (begin voorjaar). Wie heeft dit eerder gedaan en zijn jullie er tevreden over? Hoe lang moet je gemiddeld wachten op je pakketje?
Alle reacties Link kopieren
Helemaal super!

Ik ben fan van de H&M online.. pas wel op, het is verslavend



Ze geven bij het bestellen van je artikelen aan hoe lang je erop moet wachten. Als ze op vooraad zijn ongeveer een dag of 5/7.



Veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook heel goede ervaringen met H&M online, ik raad je wel aan om hetgeen wat je wil hebben nu alvast te bestellen, je kunt bij het bestellen nl. aangeven wanneer je het pakketje wil ontvangen en dan grijp je tenminste niet mis. Als je begin maart gaat bestellen is er misschien al veel uitverkocht.
Alle reacties Link kopieren
werkt prima, meestal duurt het een klein weekje. kan er ook meteen de volgende dag zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Werkt goed hoor.

Alleen als je nu al iets hebt gezien dan wel nu bestellen want sommige dingen zijn heel vlug uitverkocht.

En wordt redelijk vlug thuis bezorgt.

Groetjes Marie.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook net een bestelling binnen. Dat wat niet past of niet mooi vindt kun je voor een euro terugsturen. Werkt ideaal!



Maar net wat de anderen ook zeggen. Direct bestellen want het is erg snel uitverkocht. Hier ook de tip om na een aantal dagen weer te kijken. Dan staan er weer nieuwe dingen op de site. Waarschijnlijk van spullen die weer terug gestuurd zijn ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip om nu alvast te bestellen en dan aan te geven wanneer je het bezorgd wilt hebben! Reserveren ze die artikelen dan voor je? Daar lijkt het dan wel! Bij een aantal artikelen stond bij: eind jan of eind feb beschikbaar enzo..

Nou zal gaan bestellen, denk ik! Je kan gewoon via het postkantoor terug sturen?? Dit vindt ik wel belangrijk om te weten... En kan denk ik, ook beter meerdere maten bestellen? Dan hoef je ook niet op de ruiling te wachten en de rest gewoon terugsturen....
Alle reacties Link kopieren
op http://shopbrengst.sumyan.nl staan kortings code's voor hm online



Bestellen gaat altijd prima hier, bestel vaak wat.
Alle reacties Link kopieren
Het werkt prima maar soms moet je best lang wachten op je pakje. Als je daar rekening mee houdt komt het goed!
Alle reacties Link kopieren
Heej moordwijf! Heb direct de kortingscode's overgenomen! Hartstikke bedankt!
Alle reacties Link kopieren
en bestellen bij esprit.nl online? Is dat ook aan te raden?
Alle reacties Link kopieren
quote:ak25 schreef op 18 januari 2009 @ 12:53:

Heej moordwijf! Heb direct de kortingscode's overgenomen! Hartstikke bedankt!Alsjeblieft ;) Binnenkort zal ik mijn site weer eens updaten en dan komen er ook codes voor andere webwinkels op te staan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Isabelleke schreef op 18 januari 2009 @ 12:59:

en bestellen bij esprit.nl online? Is dat ook aan te raden?Ik heb er goede ervaringen mee, heb er nu zo'n 4 keer wat besteld. Ze leveren over het algemeen erg snel, soms heb ik het al binnen 2 dagen binnen, maar meestal is het er sowieso binnen een week. Een keer iets teruggestuurd en dat is ook netjes afgewikkeld. Voordeel is wel dat ik bij Esprit nu goed weet welke maat ik moet hebben.
Alle reacties Link kopieren
je kan trouwens ook via de gewone winkel terugbrengen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de week weer een pakketje binnen gekregen, super handig! Je kunt de spullen ook in een H&M winkel terugbrengen, maar dan krijg je een waardebon terug ipv je geld. Terugsturen kost 1 euro geloof ik.



Er staat inderdaad meestal bij wanneer de artikelen geleverd worden, dat klopt vrij aardig. Als alles meteen op voorraad is duurt de levering ongeveer een week. Dit keer had ik begin januari iets besteld en daar stond bij dat het half januari geleverd werd. Klopte helemaal dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik leef qua kleding praktisch op de H&M online shop Ik vind het ideaal met twee kleine kinderen en een volle baan. Hoef ik ook niet in die drukke winkels van H&M rond te lopen



Qua bezorgen duurt het bij mij soms wel vrij lang, zelfs als ze 'op voorraad' aangeven. Maar goed, aangezien ik er niet koop omdat ik de kleren echt nodig heb is dat geen probleem
Alle reacties Link kopieren
@layla: ik was bezig met bestellen en ben tot stap 3 gekomen. Tot nu toe ben ik niets tegen gekomen waar ik kan aangeven, wanneer ik het geleverd wil hebben! Dus heb de bestelling afgekapt en een mail naar de klantenservice gestuurd.

Morgen maar afwachten of ik reactie krijg! Weet jij bij welke stap je dit kan aangeven? Vond t wat eng om door te gaan, omdat ik het nu niet nodig heb en ook niet kan/wil betalen...
Alle reacties Link kopieren
Let op, laatst duurde het 1,5 maand voordat mijn bestelling er was. En toen moest ik het ook nog zelf ophalen bij een Kiala afhaalpunt omdat mijn bestelling boven een bepaald bedrag was (van te voren weet je niet dat het zo geregeld is). Ik bestelde het juist omdat ik full time werkte en geen tijd had om naar de winkel te gaan. Viel me erg tegen allemaal!

Alle reacties Link kopieren
Hier ook een fan van hm.com! Nadeel vind ik wel dat het wat lang duurt voordat je je bestelling krijgt, ook al is het op voorraad. Als ik iets bestel wil ik dat het liefst NU . Maar ja, als je bol.com gewend bent duurt alles lang . Ik zit altijd wel te klooien met de factuur als je wat terug stuurt. Ben altijd bang dat het op de en of andere manier niet goed verrekend wordt, maar met de maandfactuur is dit probleem er volgens mij niet. Ik zit nu te wachten op een bestelling.... hoop dat ik het deze week krijg! Je wordt het trouwens wel hebberig van, al die koopjes voor een paar euro!
Alle reacties Link kopieren
quote:Yoels schreef op 18 januari 2009 @ 13:16:

Ik heb van de week weer een pakketje binnen gekregen, super handig! Je kunt de spullen ook in een H&M winkel terugbrengen, maar dan krijg je een waardebon terug ipv je geld. Terugsturen kost 1 euro geloof ik.



Ik krijg wel altijd gewoon m'n geld terug, of is dit heel recent veranderd?
Alle reacties Link kopieren
Damn, ik heb NET een grote bestelling gedaan voordat ik over die kortingscodes las. Jammer. Ook stom dat ik niet even via google op kortingscodes heb gezocht zeg. Nou ja, ik heb vanochtend dus mijn eerste bestelling gedaan. Ben benieuwd!
Ik bestel vaak bij de H&M webshop. Goedkoop, je hoeft niet in zo'n drukke onoverzichtelijke H&M winkel maar je ziet meteen alle kleuren en maten staan en goede service! Bijvoorbeeld als je net een bestelling binnengekregen hebt en je ziet de volgende dag 'jouw' artikel op de website met flinke korting, kun je opbellen en dan krijg je de korting alsnog. Er zijn vaak leuke aanbiedingen. Soms kan het ook erg handig uitkomen dat je met een maandfactuur pas ruim een maand later hoeft te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand misschien van jullie op welke manier ik kan aangeven dat ik de bestelling pas begin maart wil ontvangen???
Alle reacties Link kopieren
ak25 dat is niet mogelijk.





Verder vroeg iemand op mijn site waar je de codes in moet voeren, dat kan op een gegeven moment aan de rechterkant, daar staan dan 2 vakjes voor de codes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven