Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 10:47.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Mode & Beauty
  4. Op zoek naar fris, langruikend parfum!

Dit onderwerp heeft 56 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 22-07-2010 17:53.

[ Op zoek naar fris, langruikend parfum! - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Hallo dames,

Ik weet dat hier een aantal parfumkenners zitten en ik moet zeggen dat ik zelf ook behoorlijk wat geuren ken maar nu ben ik op zoek naar wat tips. Ik wil graag een fris parfum maar meestal ruik je die zo kort, ik wil echt een geur die je het liefst de volgende morgen nog een beetje ruikt en dus fris..., beetje waterachtig zeg maar (aqua di gio vind ik erg lekker bijv. maar ruik je te kort). Een geur die wel fris en lang ruikbaar is is die groene appel van DKNY maar daar loopt bijna iedereen al mee, Escape van CK ruik je ook heel lang en is ook erg fris maar twijfel daar toch teveel over. Op de site van Fragantica kijk ik wel regelmatig en daar las ik wat over een nieuwe geur van Montana, Peau de Turquoise. In de reviews staat dat hij lang ruikt en ook lijkt hij me lekker fris en is het een mooie fles maar omdat hij haast nergens te koop is weet ik niet echt of ik hem lekker vindt. Hij is alleen in 100ml dus vind het dan zonde als ik hem bestel en toch niet lekker is. Wie heeft er een goede tip voor een lekker fris, langruikend parfum :) ?

1. D&G Light blue! lekker fris en je ruikt hem de hele dag!

.

2. Chance eau fraiche van Chanel.

Erg lekker (maar ben dan ook beetje chanel-fan;-)).

3. issey miyake, zonder twijfel

4. De roze appel van DKNY en ik vind Bright Crystal van Versace ook lekker fris en langhoudend.

5. quote:
    sammiesan schreef op 22 juni 2010 @ 16:42:
    D&G Light blue! lekker fris en je ruikt hem de hele dag!
    Helemaal mee eens!!

6. Flowerbomb van Viktor & Rolf (parfum versie) heerlijk fris en blijf je lang ruiken!

7. Er is een nieuwe van Armani, Aqqua di Gioia, mss dat die langer blijft hangen? Het is ook een eau de parfum trouwens dus dat scheelt, Gio is een eau de toilette

I am titanium

8. quote:
    loisnvt schreef op 22 juni 2010 @ 17:02:
    Flowerbomb van Viktor & Rolf (parfum versie) heerlijk fris en blijf je lang ruiken!

Die is echt zo lekker :love:

Hetzelfde geldt voor Dolce & Gabana "The one"

9. Ook lekker Gucci Rush nr. 1 dan

10. Gucci idd! Heerlijk en blijft je de hele dag ruiken!

11. vandaag liep ik een winkel in en het rook er zoooo lekker naar een luchtje, dus ik riep wie ruikt er hier zo lekker? Een mevrouw zei, Ikke! Het bleek women te zijn van DKNY, ik heb m gelijk gekocht, heerlijk!!
    Een beetje zacht, zeepig, fris mmmmm

Feminine van DKNY is ook errug lekker trouwens

gewoon, heel bijzonder

12. L'eau de Serge Lutens.
    Als een fris pas gewassen overhemd.
    Pure frisheid.

Ik vind inderdaad deze erg fris, een aparte frisse geur, en hij (zij?) blijft lang hangen. Aanrader!

13. Daisy van Marc Jacobs, heerlijk fris en geur vervliegt ook niet snel.

I have crushed a cornflake, am I a cereal killer now?

14. Chypre Fruite van Montale, heel fris en blijft heel lang ruiken

Ik vind persoonlijk Flowerbomb een erg zoete parfum

15. Nog een Chanel fan hier.

Chance is idd lekker (heb je ook deospray van, is ook lekker). Heel lekker fris vind ik Christalle van Chanel. De Eau de Parfum blijft een stuk langer dan de Eau de Toilet. Ik ben zelf fan van de 'klassieke' er is nu ook een 'vert' variant.

16. gsagl3593wjla
    Afbeelding van gsagl3593wjla
    22-06-2010, 18:21

REM van Reminence, heel fris zeeachtig echt aanrader :)

17. Opium maar die is niet fris...

Je weet toch!

18. quote:
    4Hellokitty schreef op 22 juni 2010 @ 17:17:
    Ook lekker Gucci Rush nr. 1 dan
    Brrr...die vind ik naar wc-verfrisser ruiken. Guccir Rush nr. 2 is veel lekkerder!

19. Ik ga ook voor Flowerbomb...Jammer dat ie zo onwijs duur is!!

20. quote:
    slagroom wrote on 22 June 2010 @ 17:27:
    vandaag liep ik een winkel in en het rook er zoooo lekker naar een luchtje, dus ik riep wie ruikt er hier zo lekker? Een mevrouw zei, Ikke! Het bleek women te zijn van DKNY, ik heb m gelijk gekocht, heerlijk!!
    Een beetje zacht, zeepig, fris mmmmm

Feminine van DKNY is ook errug lekker trouwens
    Bedoel je niet van D&G?...

What\'s your favourite colour, baby?

21. Feminine van D&G blijf je trouwens wel heel erg lang ruiken, soms té lang, zelfs na het douchen. Lekker all-day-everyday-geurtje, trouwens, maar ik weet niet of-ie echt fris te noemen is...

What\'s your favourite colour, baby?

22. De meeste parfums van Chanel blijven wel lang om je heen hangen,of je ervan houdt is een tweede. Poeme van Lancome doet het bij mij ook goed,
    Erg lekker vind ik de She van Armani subtiel maar aanwezig en niet te zoet.
    Cerruti 1881 erg apart en ruik je niet bij iedereen als die ik op heb ,vragen vreemden ook weleens mag ik vragen wat je op hebt ruikt zo lekker. Zelfde geldt voor Montblanc is heerlijk ,te koop bij de DA en blijft lang hangen.

23. Aqua van Missoni, heerlijk fris. Ook True religion is heeeerlijk fris!

Ook prima.

24. Ik vind Flowerbomb persoonlijk ook een erg zoete geur

Ik vind Iris di Firenze van i Profumi di Firenze heerlijk groen, bloemig en fris en blijft erg lang ruiken. En Iris van Santa Maria Novelle is ook heerlijk fris.

Scissors cuts paper, paper covers rock, rock crushes lizard, lizard poisons Spock, Spock smashes scissors, scissors decapitates lizard, lizard eats paper, paper disproves Spock, Spock vaporizes rock, and as it always has, rock crushes scissors.