Mode & Beauty alle pijlers

Overknee-laarzen en overknee kousen

02-09-2014 17:34 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stiekem vind ik de overknee-laarzen en kousen trend heel leuk.

Maar ik vind het ergens ook nogal gewaagd en weet niet of ik me er zomaar mee "op straat" zou durven vertonen. Waarom weet ik eigenlijk niet want als je het goed combineert met mooie kleding dan staat het echt heel gaaf vind ik. Ik zie het alleen niet zoveel mensen doen (vorig jaar was die trend op laarzen gebied er ook al maar toen zag ik alleen celebrities ermee lopen).



Vooral het meisje links op dit plaatje vind ik wel heel gaaf eruit zien:



http://www.fashionchick.n ... o-wear-overknees/707.html



Maar zou zoiets nou alleen op mooie modefoto's werken of kan je hiermee in de winter straks ook ten tonele verschijnen? (bijv met een leuk rokje en een wollen trui of zo?)



Ik heb ook een paar overknee kousen gekocht. Heel leuk maar wat voor een schoenen draag je daarbij?? Laarzen zijn misschien wat gek want dan zie je de halve kous niet meer. Met pumps wordt het misschien snel ordi, of niet? En kistjes zijn niet echt aan mij besteed.



Wat vinden jullie?

(oh ja ben zelf 31, soms twijfel ik ook of het niet te 16-jarig is, maar ik vind de mode plaatjes die ik zie zo gaaf en daar staat het ook wel heel stijlvol en volwassen bij)

Ik vind overknees

Totaal aantal stemmen: 34

mooi en classy (18%)
sexy en gewaagd (18%)
ordinair (32%)
alleen voor tieners (12%)
superstylish (21%)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk! Idd met een rokje en mooie trui. Mits je lange benen hebt. Voor mij is het niet weggelegd.
Alle reacties Link kopieren
ja ik ben 1.77

Maar juist dan vind ik het ook wel weer opvallend worden. Die overknee laarzen hebben vaak een hak van 10 a 11 cm (en dat vind ik ook de mooiste, die platte laarzen vind ik minder)

Maar dan ben ik dus best wel lang en dat trekt al de aandacht..maar dan met die overknee laarzen



Ja het stomme is dat ik het dus eigenlijk heel leuk vindt maar het eigenlijk niet aan"durf" :-D
Alle reacties Link kopieren
Op het plaatje ziet het er leuk uit. Irl denk ik dat maar weinig meisjes/vrouwen er nog stijlvol uitzien met overknee-laarzen.



En idd, je moet redelijk lang zijn met lange benen (in verhouding tot totale lengte). Ik zou eruit zien als Klein Duimpje met de zeven mijlslaarzen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de associatie ordinair snel gemaakt is omdat prostituees natuurlijk ook vaak van die hoge laarzen dragen

Maar aan de andere kant is er natuurlijk wel een wereld van verschil tussen shiny latex veterlaarzen of mooie zachte van suède met een leuk rokje erbij

Maar dan nog ben ik bang dat mensen t toch als ordinair zien
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het idd meer iets voor jonge meisjes. We mooie plaatjes trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon heel moeilijk in te schatten op een forum. Een vriendin van mij kan de lakleren versie nog dragen zonder ordinair te lijken. Die heeft een klassiek gezicht en zo'n ballerinaframe. Zo'n tut die zonder enige moeite er altijd uitziet alsof ze zo uit een of andere modeshow is gelopen uit Parijs.

Als ik creolen in mijn oren hang zie ik er al ordinair uit, ik heb een 'brutaal' gezicht. Mijn lichaamsbouw is van het type dat je eerder een beetje wil intomen zeg maar.



Kunnen wij beiden exact hetzelfde outfit aanhebben, zelfde kapsel en make-up: zij ziet er stylish en classy uit, ik zie eruit alsof ik vers van een afwerkplek kom.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet ordinair vinden wanneer je een nette top met rok boven draagt. Ordinair wordt ook vaak door make up, decollete enz bepaald. Wanneer je dat ingetogen houd zou ik het gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 02 september 2014 @ 17:50:

Het is gewoon heel moeilijk in te schatten op een forum. Een vriendin van mij kan de lakleren versie nog dragen zonder ordinair te lijken. Die heeft een klassiek gezicht en zo'n ballerinaframe. Zo'n tut die zonder enige moeite er altijd uitziet alsof ze zo uit een of andere modeshow is gelopen uit Parijs.

Als ik creolen in mijn oren hang zie ik er al ordinair uit, ik heb een 'brutaal' gezicht. Mijn lichaamsbouw is van het type dat je eerder een beetje wil intomen zeg maar.



Kunnen wij beiden exact hetzelfde outfit aanhebben, zelfde kapsel en make-up: zij ziet er stylish en classy uit, ik zie eruit alsof ik vers van een afwerkplek kom.



Dat is ook waar

Het is ook niet persoonlijk te beoordelen op een forum

Maar ik vroeg me meer af wat de algehele opvatting over die dingen is eigenlijk
Dat kan prima! Die dingen zijn overige 's toch elke pak em beet 5 jaar in de mode? En dan zie ik toch echt veel vrouwen van 16+ daarmee lopen hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 02 september 2014 @ 17:50:





Kunnen wij beiden exact hetzelfde outfit aanhebben, zelfde kapsel en make-up: zij ziet er stylish en classy uit, ik zie eruit alsof ik vers van een afwerkplek kom.Ahh doe eens een foto?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook leuk maar zou het durven
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 02 september 2014 @ 17:54:

[...]





Ahh doe eens een foto? Ramptoerist
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een gave trend maar ik zou me er niet zo snel aan wagen. Ten eerste ben ik nogal klein en ten tweede gezegend met geweldige X-benen die alleen maar benadrukt zullen worden met hoge laarzen. Althans, daar ben ik bang voor.
Hoe je het ook draagt, ik blijf het hoerig vinden.
ziet er niet uit. Misschien als je 12 bent maar zeker niet op je 31e
Alle reacties Link kopieren
quote:*Faun schreef op 02 september 2014 @ 17:57:

Ik vind het ook een gave trend maar ik zou me er niet zo snel aan wagen. Ten eerste ben ik nogal klein en ten tweede gezegend met geweldige X-benen die alleen maar benadrukt zullen worden met hoge laarzen. Althans, daar ben ik bang voor.



Met stevige leren laarzen haal je de X vorm misschien wel weg



Tja ik heb een stiefmoeder en zij heeft ze ook , ik vind het gênant en heb plaatsvervangende schaamte als zij ze draagt .

Maar ja zij is dan ook al eind 50 ( en geen ordinaire vrouw , behalve met die laarzen )
Ik vind het niks.



Van die hoge laarzen tot net onder de knie vind ik al een stuk leuker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 02 september 2014 @ 18:35:

[...]





Met stevige leren laarzen haal je de X vorm misschien wel weg



Tja ik heb een stiefmoeder en zij heeft ze ook , ik vind het gênant en heb plaatsvervangende schaamte als zij ze draagt .

Maar ja zij is dan ook al eind 50 ( en geen ordinaire vrouw , behalve met die laarzen )Rijp voor 'Hotter than my daughter'?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 02 september 2014 @ 18:35:

Ik vind het niks.



Van die hoge laarzen tot net onder de knie vind ik al een stuk leuker.maar dan zijn het dus eigenlijk die 10 cm extra die het dan opeens hoerig maken?
quote:americagirl schreef op 02 september 2014 @ 18:40:

[...]





maar dan zijn het dus eigenlijk die 10 cm extra die het dan opeens hoerig maken?

ja vandaar ook de naam: over de knie

Ik associeer het altijd met het uitbaggeren van een sloot.
Alle reacties Link kopieren
ik snap de herkomst van de naam ook nog wel ;)

Maar ik vraag me dan af waarom een laars tot op je knie wel modieus is volgens sommigen, maar eentje net erover dan weer niet. T zit m soms in van die rare dingen.
Bij ons op de zaak loopt de receptioniste ermee. Ze is klein en van middelbare leeftijd. Ik vind haar net een kaboutervrouwtje. Ik kan het niet helpen maar ik denk elke keer als ik haar zie aan de Efteling.....
Ik vind het op dat plaatje prachtig, maar hoeveel mensen komen daar in real life nu mee weg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 02 september 2014 @ 18:38:

[...]





Rijp voor 'Hotter than my daughter'?



Nou met die laarzen wel.

Ik schrok toen ik zag wat ze aan had , verder kleed ze zich eigenlijk altijd gewoon best netjes eigenlijk.

Ik geef haar nog even het voordeel van de twijfel.......( dacht omg , kreeg even visioenen van haar en mijn pa zij die laarzen aan , hij schuchter in een hoekje )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven