Mode & Beauty alle pijlers

Pearl Drops witte tandenlak

17-07-2010 20:18 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.tandartsplein. ... ldrops-instant-white.html



Heeft iemand hier ervaring mee en zou hier meer over kunnen vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen ervaring mee maar zag laatst een reclame op tv, het lijkt mij een soort nagellak, maar dan voor op je tanden.
Alle reacties Link kopieren
Door het poetsen van de tanden of door te eten verdwijnt het gloss laagje vanzelf, waarna een nieuw laagje weer gemakkelijk is aan te brengen.



Lijkt me leuk als je gezellig met je vriend(en) uit eten bent en je neemt een hap en je originele gele vreetstenen komen tevoorschijn....
Alle reacties Link kopieren
Dus dan sta je in de badkamer met je prille liefde je hold up panty uit te sjorren..je push up beha uit..corrigerende onderbroek...kleurlenzen..extensions..nepnagels..make up..en je tandenlak af te boenen!
Alle reacties Link kopieren
haha gele vreetstenen wat n giller!:rofl:

Wil het desondanks toch wel proberen, was er alleen nog niet in de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Ja of dat het er af bladert :S
Alle reacties Link kopieren
@lynn - ja, zodat je tanden half geel/half wit zijn
Alle reacties Link kopieren
@robin je vergeet de nepwimpers en de kipfiletjes in de push-up.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
@ to, wil je ook laten weten hoe het bevalt, ik ben ook wel benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er wel aan te denken om het te halen ja, gewoon om eens te kijken of het werkt.

Als er mensen zijn die er al ervaring mee hebben horen we dat hier graag , positieve en negatieve reacties welkom
Alle reacties Link kopieren
En andersom is het zo makkelijk, mannen hebben (naar mijn naieve?) weten nog nooit een push up boxer aangehad in mijn omgeving. Of nepwimpers.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het in een opwelling gekocht en zo'n spijt. Het is de 10 euro echt niet waard. Het komt niet mooi op de tanden te zitten, ik zag ook haast geen verschil en van dichtbij zag het er lelijk uit. Het ruikt en smaakt chemisch en het is eraf als je eet of drinkt. Mijn zusje heeft het ook geprobeerd en vond het ook vreselijk spul. De moeite en het geld niet waard dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal met MiNouTje eens. Ik heb het toevallig al een maand of 2 geleden ergens gekocht. Je tanden gaan meer glanzen door het spul. Maar omdat het er afgaat door eten en drinken kun je dit dus niet doen. Het spul zou ik met name gebruiken als je ff flink uitpakt voor een feestje ofzo.....maar dan ga je vaak eten en drinken.....pffff rommel.
Alle reacties Link kopieren
@ lara en minoutje, bedankt voor jullie reacties!!



Jammer dat zo is tegengevallen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Robin78 schreef op 17 juli 2010 @ 20:39:

Dus dan sta je in de badkamer met je prille liefde je hold up panty uit te sjorren..je push up beha uit..corrigerende onderbroek...kleurlenzen..extensions..nepnagels..make up..en je tandenlak af te boenen! Nou inderdaad! What's next?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem en het is echt waardeloos. Was te verwachten misschien maar ik ben wel reclame-gevoelig ;)



Het is idd een soort nagellak. En zoals sommige nagellak dat ook heeft, trekt het strepen. Als je meerdere lagen opbrengt ziet het er van een afstandje wel mooi uit. Maar het gaat er langzaam van af. Zeker wanneer je iets eet of drinkt. Dan lijken je tanden heel vies. Net zoals nagellak ook kan afbrokkelen maar dan al in het eerste uur. De kleur van je eigen tanden lijkt dan juist nog geler met hier en daar de witte resten van de lak.



Geen aanrader dus!
Alle reacties Link kopieren
Jammer, deze reacties! Ik dacht al heel lang: waarom bestaat er niet iets simpels als een soort tandenlak? Ik kon het niet vinden in ieder geval. En nu is het er, en is het dus blijkbaar een behoorlijke tegenvaller. Het zou toch juist heel makkelijk moeten zijn om zo'n goedje te maken?
Alle reacties Link kopieren
heb me ook laten verleiden door de reclame maar het is zooi!
Ik wilde die lak ook nemen, aangezien ik in april ga trouwen en het me mooi lijkt voor de foto's. Maar doe het maar niet :D Straks ziet het er niet uit! Heb wel die hollywood smile tandpasta, maar die gebruik ik nu pas een paar dagen. Heb wel het idee dat het iets doet, maar ik moet nog even 2,5 week wachten voor het echte resultaat volgens de verpakking
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Pearl Drops Replenashing white tandpasta gekocht en ik moet zeggen dat het werkt! Gebruik het nu een paar dagen maar mijn tanden zijn zeker witter!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik was er in getrapt! Wat een waardeloze ´uitvinding´!!
Alle reacties Link kopieren
Enne, nog iets leuks: het geeft licht in de blacklight! Een vriend van mij had het voor een fout feest gebruikt en man oh man, wat zag dat er fout uit!
Alle reacties Link kopieren
Vreetstenen....jezus christus te paard
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Is het niet slecht voor je glazuur..die vreetstenenlak??



whoehahahahaha
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Mevrouwdekees schreef op 21 juli 2010 @ 10:40:

Enne, nog iets leuks: het geeft licht in de blacklight! Een vriend van mij had het voor een fout feest gebruikt en man oh man, wat zag dat er fout uit!Haha! Dat geintje heb ik dus met nagellak van koh. Is een blanke lak die het roze en wit van je nagel beide versterkt, waardoor het een french manicure lijkt. Het werkt echt perfect! Totdat je dus in disneyland in een attractie zit en merkt dat je de lak niet zo heel netjes hebt aangebracht! Tja, het is blanke lak dus ziet niemand als je het een beetje slordig doet hihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven