Mode & Beauty alle pijlers

Pearl Drops witte tandenlak

17-07-2010 20:18 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.tandartsplein. ... ldrops-instant-white.html



Heeft iemand hier ervaring mee en zou hier meer over kunnen vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen ervaring mee maar zag laatst een reclame op tv, het lijkt mij een soort nagellak, maar dan voor op je tanden.
Alle reacties Link kopieren
Door het poetsen van de tanden of door te eten verdwijnt het gloss laagje vanzelf, waarna een nieuw laagje weer gemakkelijk is aan te brengen.



Lijkt me leuk als je gezellig met je vriend(en) uit eten bent en je neemt een hap en je originele gele vreetstenen komen tevoorschijn....
Alle reacties Link kopieren
Dus dan sta je in de badkamer met je prille liefde je hold up panty uit te sjorren..je push up beha uit..corrigerende onderbroek...kleurlenzen..extensions..nepnagels..make up..en je tandenlak af te boenen!
Alle reacties Link kopieren
haha gele vreetstenen wat n giller!:rofl:

Wil het desondanks toch wel proberen, was er alleen nog niet in de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Ja of dat het er af bladert :S
Alle reacties Link kopieren
@lynn - ja, zodat je tanden half geel/half wit zijn
Alle reacties Link kopieren
@robin je vergeet de nepwimpers en de kipfiletjes in de push-up.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
@ to, wil je ook laten weten hoe het bevalt, ik ben ook wel benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er wel aan te denken om het te halen ja, gewoon om eens te kijken of het werkt.

Als er mensen zijn die er al ervaring mee hebben horen we dat hier graag , positieve en negatieve reacties welkom
Alle reacties Link kopieren
En andersom is het zo makkelijk, mannen hebben (naar mijn naieve?) weten nog nooit een push up boxer aangehad in mijn omgeving. Of nepwimpers.
Alle reacties Link kopieren