Mode & Beauty alle pijlers

Primark grote maten

22-08-2014 12:19 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Heeft de Primark ook grote damesmaten? Ik heb maat 50-52. Op hun site kan ik het niet vinden. Wieowie is er pas geweest en kan me vertellen of er daar kleren voor mij zijn.

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
nee, alles is klein
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat het tot maat 22 gaat, maar Primarkvalt klein. Dus ik denk maximaal maat 48.



Ik heb maat 46 en moet hier in de UK vaak een maat 20 kopen.
Wow maat 50 😐



Waarom val je niet eerst wat kilo's af, maat 50 is echt bizar dik.

En sowieso ongezond
Ze gaat tot maat 46.... :( sorry
Primark is goedkoop, maar alles valt vrij klein:( Zelf maat 36-38 normaal, maar daar zit ik aan 40. Vanmiddag ga ik toevallig naar de Primark, zal even voor je kijken!
Alle reacties Link kopieren
mt 50-52?
Alle reacties Link kopieren
Kenza-b geloof niet dat ik om advies over mijn uiterlijk gevraagd had. Wil je die dan ook voor je houden. Sowieso oordelen over een ander zonder dat je de feiten weet is in mijn ogen not done.



De 'anderen' bedankt voor de snelle reacties. Scheelt mij een autorit van een uur.
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 12:22:

Wow maat 50 😐



Waarom val je niet eerst wat kilo's af, maat 50 is echt bizar dik.

En sowieso ongezond



Wat een botte reactie op de vraag van TO.



Daar gaat het hier toch helemaal niet om.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een lompe reacties, gelukkig ook gewoon antwoord op je vraag TO!
Toen ik nog maat 50-52 had pastte ik wel in hun shirts en sommige slips.
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 12:22:

Wow maat 50 😐



Waarom val je niet eerst wat kilo's af, maat 50 is echt bizar dik.

En sowieso ongezond

Valt best mee met bizar dik! Ik heb ook ooit maat 50-52 gehad en ik was wel dik, maar niet bizar dik.

Daarbij is het wel handig om ook met maat 50-52 kleding aan te hebben, anders krijg je enorm veel commentaar van mensen om je heen...
Alle reacties Link kopieren
quote:hettieverzettie schreef op 22 augustus 2014 @ 12:25:

mt 50-52? Zijn ook gewoon mensen hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 22 augustus 2014 @ 12:31:

[...]



Valt best mee met bizar dik! Ik heb ook ooit maat 50-52 gehad en ik was wel dik, maar niet bizar dik.

Daarbij is het wel handig om ook met maat 50-52 kleding aan te hebben, anders krijg je enorm veel commentaar van mensen om je heen...
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 12:22:

Wow maat 50 😐



Waarom val je niet eerst wat kilo's af, maat 50 is echt bizar dik.

En sowieso ongezondZit je dikke buik je fatsoen weer eens in de weg, zwangerosaurus??
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mensen die oordelen over een ander zijn/haar gewicht vrij hersenloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 12:22:

Wow maat 50 😐



Waarom val je niet eerst wat kilo's af, maat 50 is echt bizar dik.

En sowieso ongezondIk zou liever leven mét rondingen dan zónder empathie. Jeetje, wat een belachelijke opmerking van je zeg...
Alle reacties Link kopieren
Oordelen? Jeetje wát een onbeschoftheid!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me altijd af of mensen die zo'n grote bek op zetten dit IRL ook zouden zeggen tegen mensen. ik gok 9 van de 10 keer van niet en dan is t nog sneuer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 22 augustus 2014 @ 12:40:

Ik vind mensen die oordelen over een ander zijn/haar gewicht vrij hersenloos.

+1



En het is me opgevallen dat bij Primark niet alles in de grootste maat te krijgen is. En als een broek/shirt/piama wel geleverd wordt in grotere maten, dan zijn die vaak als eerste op.
Alle reacties Link kopieren
En het valt klein, ik heb 48 maar pas weinig door grote borsten. De basics pas ik uiteraard wel gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de pyjama's etc bij primark over het algemeen wél erg groot vallen, maar shirts enzo inderdaad niet. Ik denk dat het dan een teleurstelling gaat worden. Wat voor iets zoek je?
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat gek. Had het er gister nog met m'n moeder over dat we juist de maten daar zo groot vonden vallen. Bij de Zara heb ik nog net maat 36, maar bij de Primark zwem ik in de 34.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
Alle reacties Link kopieren
quote:paque_pink schreef op 22 augustus 2014 @ 12:44:

Ik vraag me altijd af of mensen die zo'n grote bek op zetten dit IRL ook zouden zeggen tegen mensen. ik gok 9 van de 10 keer van niet en dan is t nog sneuer.Dat komt omdat dit soort mensen geen vrienden hebben en gemeden worden als de pest door de rest van hun omgeving. Valt dus niet veel tegenaan te zeuren...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde laatst van iemand dat primark juist groot viel. Zij heeft maat 36/38 maar past van primark in 34. Ik heb zelf alleen ervaring met kleding van daar voor kinderen maar die vind ik wel klein vallen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven