Mode & Beauty alle pijlers

Recoverylijn Paula's choice ervaringen

22-07-2014 08:27 9 berichten
Ik heb een zeer gevoelige en wat droge huid.

Ik gebruik al jaren hetzelfde merk, simpelweg omdat dat ongeveer

het enige is wat goed gaat en fijn is.



Echter (daar gaan we weer, dit heb ik veel vaker gehad en is overigens nooit goed gegaan ...) ik zit erover te denken om de creme van Paula's choice voor de droge huid (de rode, recovery heet hij geloof ik).

Ik denk dat dat prima spul is en het scheelt nogal wat ...

Ik denk dat als ik dat gewoon een poosje gebruik dat dat best goed kan gaan....(maar goed dat heb ik eerder gedacht met goedkopere merken...maar toch, die Paula weet wel wat ze doet neem ik aan.



Mijn vraag is dus wat jullie ervaringen zijn. Meer die van Clinique of Estee Lauder of Lancome (beetje dat soort merken) overgestapt zijn?
hi, ik heb producten van dermaceutic:



http://www.dermaceutic.com/en/



voor al de Foamer 15 (exfoliant) werkt heel goed, en mijn velletjes zijn helemaal verdwenen (ook geirriteerde en vochtarme huid). Ik zou een dagcrème zoeken met hyaluronzuur gebruiken voor hydratatie, ik gebruik er eentje zonder wel dat is deze http://www.renophase.fr/pro/en/



ik heb dat gekocht na een milde peeling,weet niet of ik mag zeggen waar ik dat heb gehad maar het is een bekende kliniek in het westen.



Mijn huid is veel beter, maar ik smeer wel met factor 50 ook want de zon is echt funest..
Alle reacties Link kopieren
Bestel 2 proefverpakkingen, dan weet je het snel genoeg.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Zeker eerst even proefverpakkingen bestellen. Heb een aantal jaren geleden wel eens in een koude winter de Recovery crème gehad, was op zich wel prima. Maar ben er toch weer vanaf gestapt, weet eigenlijk niet meer zo goed waarom... Volgens mij omdat deze toch wel wat plakkerig was.

Heb nu een aantal Resist producten, en daar ben ik gematigd tevreden over. Is ook een lijn van Paula.

Met Estee Loeder , Clinique en Lancôme heb ik persoonlijk helemaal niets. EL heeft zo'n Advanced Night Repair verhaal, wat ik echt helemaal niets vind. Maar ja, crèmes blijven heel persoonlijk!

Let wel op de ingrediënten, hyaluronzuur zou zeker voor jou een goed ingrediënt zijn.
Zou eerst wat proefjes aanschaffen, dan weet je hoe je huid reageert.
Had ik al gedaan . Ging wel goed eigenlijk.

Idd. is het erg persoonlijk en een kwestie van uitproberen...
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat heeft een lijn voor de overgevoelige huid. Heel fijn..
Ik gebruik al bijna tien jaar Paula''s choice en ik ben er zeer tevreden over. De recoverycreme gebruik ik vooral in de winter, dan is mijn huid wat droger. Bovendien zit er een spf in en dat is ook in de winter belangrijk.
Dank je Rosalita.

Ik ga de gok toch maar nemen, heb de creme gister besteld.

Het is met mijn lastige huid een enorm risico, maar qua ingrediënten is dit volgens mij een prima creme en mocht het goed gaan dan scheelt het me toch best veel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven