Mode & Beauty alle pijlers

Rimpelbehandeling

01-08-2014 13:33 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg iets te laten doen aan een diepe fronsrimpel tussen mijn wenkbrauwen. Hij zit er al meer dan 20 jaar, maar begint me steeds meer te storen. Een tweede, iets minder diepe rimpel ernaast laat me er steeds vermoeider en chagrijniger uitzien.

Botox is wellicht de aangewezen methode, maar dat staat me tegen. Iemand hier ervaring met andere soorten behandelingen? Welke? Werkt het ook echt en voor hoe lang?
waar om staat botox je tegen? Dat is het enige dat helpt tegen een frons rimpel...die ontstaat namelijk door actieve spiergebruik en daar helpt alleen het stil leggen van de spier met botox...
Alleen botox werkt!
Alle reacties Link kopieren
Restlane werkt misschien ook wel. Ik heb geen ervaring met medische cosmetische behandelingen. Ik laat 1x per jaar 3 maal mijn gezicht laseren (daarvij wordt de huid niet doorboort en valt nog min of meer onder schoonheidsbehandeling) en dat werkt tegen fijne lijntjes. Ik kan daar nog wel even mee vooruit.



Je zou botox toch 1x kunnen proberen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Restylane is een vul middel viva amber, geloof dat ze soms als een frons rimpel heel diep is naast botox ook nog wel een middel met hyaluronzuur gebruiken maar meestal is dat geloof ik om lijntjes die niet door spier gebruik komen op te vullen, volume creëren dus.



Werkt dat een beetje trouwens viva-amber, die laser? Vind je het qua kosten waard? Heb alleen een peeling gehad, een heel milde en vond dat niet al te veel doen.
Denk er wel aan dat je huid, ook na het gebruik van wat dan ook, gewoon doorgaat met verouderen. Als je dus pakweg tien jaar botox gebruikt en dan stopt, zie je er dus in één klap tien jaar ouder uit.



Maar als het alleen gaat om die ene rimpel, dan zou ik niet moeilijk doen over botox.
Alle reacties Link kopieren
Botox!
Alle reacties Link kopieren
Moet je dan niet om de paar maanden terug om de behandeling te herhalen?
Alle reacties Link kopieren
Botox om de spier plat te leggen, zodat je niet meer fronst en een filler om de frons mee op te vullen. Als hij diep is dan doen ze zo'n combinatie meestal. Het hielp bij mijn schoonzusje en het resultaat is heel mooi
Alle reacties Link kopieren
Zelf doe ik ieder najaar in de herfstvakantie een chemische peeling en dat helpt bij mijn fijne lijntjes en grauwe huid.
Alle reacties Link kopieren
Filler.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:dubbeltje4 schreef op 01 augustus 2014 @ 15:17:

Moet je dan niet om de paar maanden terug om de behandeling te herhalen?Nee hoor, de eerste paar keer na ongeveer 6 maanden en dan steeds iets langer. Ik ga nu elke 9 maanden.
Alle reacties Link kopieren
quote:jessicaaa schreef op 01 augustus 2014 @ 15:36:

Zelf doe ik ieder najaar in de herfstvakantie een chemische peeling en dat helpt bij mijn fijne lijntjes en grauwe huid.Rook je?
quote:noell schreef op 01 augustus 2014 @ 16:48:

[...]





Nee hoor, de eerste paar keer na ongeveer 6 maanden en dan steeds iets langer. Ik ga nu elke 9 maanden.wat kost dat?
Alle reacties Link kopieren
Een permante filler kan tot goed aardige gezwellen leiden. Restlane is niet permanent. Botox meestal 1 of 2x per jaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:gismo72 schreef op 01 augustus 2014 @ 19:30:

[...]





wat kost dat?75 Euro
quote:noell schreef op 01 augustus 2014 @ 20:04:

[...]





75 EuroOh dat valt mee, biedt perspectief...
Viva Amber, mag ik vragen waar je laat laseren en wat je betaalt? ik zag op de site van een welbekende kliniek dat het 2400,- kost voor het hele gezicht... En wat is je hersteltijd?
En ook voor die botox, waar gaan jullie heen en hoe bevalt het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven