Mode & Beauty alle pijlers

Sample sale tommy hilfiger hoofddorp

22-10-2014 08:28 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er?

En wie heeft er ervaringen mee?

Dit is voor mij het eerste jaar dat ik ga dus wat kan ik juist verwachten?



En het belangrijkste hoe zijn de prijzen?
Ik ben naar een aantal geweest, en er zijn vaak heel veel samples maar ook vooral ouwe collectie. Prijzen zijn 30/50 euro voor jeans, zelfde voor truien. Tshirts zijn wat vaak goedkoper. Toen deden ze het nog samen met Pepe Jeans. En verwacht een rij, een dikke rij buiten en bij de kassa's. heel druk ook.

Maar als je niks te doen hebt en wat geld over is best leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ok bedankt ik heb om 15uur en ik wil daar al staan om 14.30 voor de deur zodat k gelijk binnen kan. Dus hoop als 1 vd eerste binnen te zijn en niet lang buiten te wachten.



Wel goedkoop voor jeans
quote:suzanneverdonk schreef op 22 oktober 2014 @ 08:40:

Ok bedankt ik heb om 15uur en ik wil daar al staan om 14.30 voor de deur zodat k gelijk binnen kan. Dus hoop als 1 vd eerste binnen te zijn en niet lang buiten te wachten.



Wel goedkoop voor jeans



Ik zou die hoop laten varen.

En er zullen vast ook wel duurdere jeans zijn maar je kan dus best voor redelijke prijzen oudere collecties kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ben er wel eens geweest. Heel veel kleren, druk, lastig om te passen. Er worden de hele tijd nieuwe kleren gebracht maakt dus niet uit in welk deel van de dag je gaat.



Als je van tommy houdt is het wel leuk om te gaan, ik vind het toch wat te sportieve, lompe kleding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven