Mode & Beauty alle pijlers

Schoonheidssalon / Spa Drenthe?

05-03-2013 19:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames



Ik wil mijn schoonzusje voor haar bruiloft trakteren op een beauty-arrangement. gezichtsbehandeling - massage - mani/pedi. Zou leuk zijn als we samen een duo-arrangement kunnen doen, maar hoeft niet.



Wie heeft ervaring met een goede salon of spa in Drenthe?



Dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
In Schoonebeek zit Anholts, die is wel goed zei me moeder. En dan zit er ook nog eentje in Oosterhesselen, weet zo niet hoe die heet. En zit er ook nog iets in Exloo?
Alle reacties Link kopieren
Joli in Oosterhesselen? Ben je daar zelf geweest of heb je goede verhalen over ze gehoord?



Zo moeilijk beoordelen van een afstandje
Alle reacties Link kopieren
Beautysauna Peize is nog wel goed, alleen door die brand is het buiten nu een beetje triestig. Maar daardoor nu wel tegen gereduceerd tarief
Alle reacties Link kopieren
Hunzebergen heeft schoonheid en sauna. Is geen spa. In Exloo.
Ik krijg er een punthoofd van!
Alle reacties Link kopieren
Hangt er vanaf waar ze in Drenthe zit.



In Peize, Zuidwolde en Zevenhuizen (Waterlelie) zit er één. Alledrie zijn goed en vanaf de hoofdplaats van Drenthe goed te bereiken.
Alle reacties Link kopieren
Ze zit in Zuid-Oost Drenthe. Exloo ligt in die hoek en is misschien wel een optie, maar een eindje rijden vind ik niet erg. Dank voor de suggesties. Nolderwoud ziet er ook goed uit.



En gewone salons?
Alle reacties Link kopieren
Anholts is een saunacomplex. Wel een hele goede! Fijne behandelingen, lekker eten. Maar niet de goedkoopste. Ik vindt persoonlijk de sauna in Oosterhesselen minder.



In gewone beautysalons ben ik niet zo thuis.
Alle reacties Link kopieren
Beautycentrum "De Terp" in Hoogeveen. Heerlijk voor een dag (oa sauna, div. Behandelingen) en duobehandeling behoort ook tot de mogelijkheden. Erg ontspannend :-) Voor de duidelijkheid: ik heb geen aandelen daar en werk er ook niet. Wel lig ik regelmatig in de stoel voor een (duo) behandeling. Verdere info is ongetwijfeld te vinden op hun website. Mooie locatie. Waar jullie ook heengaan heel veel plezier en geniet.
Alle reacties Link kopieren
Maar zo zag ik laatst in Coevorden dat daar zo garra rufa visjes centrum zit. Die visjes die dooie huidcellen van je voeten eten haha en ik vroeg aan me moeder en die vond die in Oosterhesselen niet zo fijn en haar voorkeur ging eerder uit na Schoonebeek. En ja dit zit in de regio zuid-oost Drenthe (daar woon ik zelf ook vandaar dat ik deze 3 wist;-) )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven