Mode & Beauty alle pijlers

Shabbies!

10-10-2007 22:19 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Na lang zoeken heb ik eindelijk mijn shabbies gevonden. Tot nu toe zitten ze bij me voeten erg lekker, maar bij me kuiten nog een beetje strak. Heeft iemand hier ervaring mee dat dit losser wordt? Ook heb ik nu nog wel moeite met aantrekken, wordt dat allemaal ook wat soepeler naarmate je ze langer hebt? Groetjes!
Wat maken shabbies zo bijzonder? (tov andere laarzen)
Ik vind ze persoonlijk heel erg mooi en het is ook een erg goede kwaliteit.
Je kan ze laten oprekken bij de schoenmaker.. dat kán een beetje helpen.
ze worden vanzelf soepeler in het dragen! ben sinds zaterdag ook de gelukkige eigenaar van een mooi paar donkerbruine leren shabbies, loop er nu 2 dagen op, en ze lopen goed uit!

en met aantrekken is het in het begin slim om een plastig (boterham) zakje over je voet heen te doen en dan in je laarzen, dat gelijdt een beetje!
haha ik heb die tip ook gekregen van het boterhamzakje.. werkt wel echt!

Ik heb sinds een paar weken shabbies en ze worden wel echt wat losser met aandoen enzo. De boterhamzakjes heb ik nu niet meer nodig ;)

Maar bij je kuiten weet ik niet, want daar zitten ze bij mij los omheen.

Tof zijn ze btw he?!?!!
mm ik las in het andere topic wat ze kosten en zag een plaatje.. ik vraag me af wat ze zo bijzonder maakt? Ik zie het namelijk (nog) niet! (behalve dat ik ze schreeuwend duur vind, en eigenlijk wel een beetje lomp...)
Bij mijn kuiten weet ik t ook niet.. want daar zitten ze idd ook los omheen!

Ze zijn echt geweldig! Super stoer...! En als we net zo'n koude zomer krijgen als vorig jaar kunnen we ze in de zomer ook nog wel aan!! Leuk met een vintage jurkje...:D
Ehm ze zijn zo bijzonder omdat het een hele natuurlijke uitstraling heeft.

En de kwaliteit van het leer is super mooi..!

+ dat het ook nog eens mode is..!

Maar k geef je wel wat toe: als de naam 'shabbies'er niet opstond had ik er zeker niet zoveel voor betaald...:)
Waar zijn deze laarzen te koop behalve via internet???
Lieke80 schreef op 31 augustus 2008 @ 22:50:

Waar zijn deze laarzen te koop behalve via internet???
Bij Fred de la Bretoniere en bij sommige duurdere boetieks zijn ze ook te koop. Verder bij de Bijenkorf ook .
Nou je hebt ook laarzen die wel wat weg hebben van Shabbies, Le ballon verkocht die een poos geleden en zo heb je nog wel meer laarzen die wel iets weg hebben van die Shabbies... dus dan kun je ook zulke laarzen kopen als je ze mooi vind
Plaatje???
Die kan ik wel even zoeken ja..
Wat duuuuuuuur, voor een paar -in mijn ogen- simpele laarzen!

Aan mij niet besteed dus X-D

Overigens hebben ze ze gewoon bij O'moda, voor wie dat vroeg.
668, the neighbour of the Beast
Hm ik kan geen plaatje vinden maar Le ballon verkocht een poos terug dus laarzen die veel op shabbies lijken, ze hadden ze in het zwart, bruin, grijs, geel en nog wat.. van leer en was 110 euro.

Bij invito, cinderella etc verkopen ze ook laarzen ala shabbies maar dan iets anders en iets goedkoper ;)
link met allerei laarzen ala shabbie:

http://shopperella.web-lo...8/08/budgetshoppen-s.html
Hmm, vind ze ook niet echt bijzonder. Beetje plat en simpel...niets voor mij :) Ik hou het wel bij mijn uggs dit jaar.
Ik zag laatst een advertentie van Uggs met hele mooie hakken! En die gebreide vind ik ook mooi.

(ik vind shabbies mooi!)
Die uggs hebben ze hier bij ons in het dorp ook staan :P

neem aan dat je deze bedoelt tenminste :

http://thesmartstylist.com/archives/rayaugg.jpg

Vind ze idd ook schitterend, maar denk niet dat ik er op kan lopen helaas. En duur trouwens!! :D
Shabbies zijn merklaarzen van Fred de la Bretoniere. Dat is een ontwerper die ook prachtige tassen maakt. Dat maakt ze duurder dan andere laarzen. En ze gaan denk ik ook veel langer mee.
Wat kosten ze dan? Ik heb ze nog niet in het echt gezien (die Uggs)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven