Mode & Beauty
alle pijlers
Shabbies!
woensdag 10 oktober 2007 om 22:19
Hallo iedereen,
Na lang zoeken heb ik eindelijk mijn shabbies gevonden. Tot nu toe zitten ze bij me voeten erg lekker, maar bij me kuiten nog een beetje strak. Heeft iemand hier ervaring mee dat dit losser wordt? Ook heb ik nu nog wel moeite met aantrekken, wordt dat allemaal ook wat soepeler naarmate je ze langer hebt? Groetjes!
Na lang zoeken heb ik eindelijk mijn shabbies gevonden. Tot nu toe zitten ze bij me voeten erg lekker, maar bij me kuiten nog een beetje strak. Heeft iemand hier ervaring mee dat dit losser wordt? Ook heb ik nu nog wel moeite met aantrekken, wordt dat allemaal ook wat soepeler naarmate je ze langer hebt? Groetjes!
maandag 4 februari 2008 om 11:19
ze worden vanzelf soepeler in het dragen! ben sinds zaterdag ook de gelukkige eigenaar van een mooi paar donkerbruine leren shabbies, loop er nu 2 dagen op, en ze lopen goed uit!
en met aantrekken is het in het begin slim om een plastig (boterham) zakje over je voet heen te doen en dan in je laarzen, dat gelijdt een beetje!
en met aantrekken is het in het begin slim om een plastig (boterham) zakje over je voet heen te doen en dan in je laarzen, dat gelijdt een beetje!
maandag 4 februari 2008 om 13:23
haha ik heb die tip ook gekregen van het boterhamzakje.. werkt wel echt!
Ik heb sinds een paar weken shabbies en ze worden wel echt wat losser met aandoen enzo. De boterhamzakjes heb ik nu niet meer nodig ;)
Maar bij je kuiten weet ik niet, want daar zitten ze bij mij los omheen.
Tof zijn ze btw he?!?!!
Ik heb sinds een paar weken shabbies en ze worden wel echt wat losser met aandoen enzo. De boterhamzakjes heb ik nu niet meer nodig ;)
Maar bij je kuiten weet ik niet, want daar zitten ze bij mij los omheen.
Tof zijn ze btw he?!?!!
maandag 4 februari 2008 om 19:38
maandag 4 februari 2008 om 19:39
maandag 1 september 2008 om 08:58
Hm ik kan geen plaatje vinden maar Le ballon verkocht een poos terug dus laarzen die veel op shabbies lijken, ze hadden ze in het zwart, bruin, grijs, geel en nog wat.. van leer en was 110 euro.
Bij invito, cinderella etc verkopen ze ook laarzen ala shabbies maar dan iets anders en iets goedkoper ;)
Bij invito, cinderella etc verkopen ze ook laarzen ala shabbies maar dan iets anders en iets goedkoper ;)
maandag 1 september 2008 om 08:59