Mode & Beauty alle pijlers

Shapewear. Wat raden jullie aan?

24-04-2014 21:06 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers,



Ik ben al enige tijd aan het kijken naar shapewear. Er is best veel aanbod en ik weet niet zo goed wat ik moet kiezen. Ik zou het liefste mijn buikje onder een jurk wat minder zichtbaar maken, maar weet niet wat hiervoor het beste is (jurkje/broek/body) en wat lekker zit ( ook na een paar uur dragen)



Aangezien het te duur is om zomaar wat verschillende dingen uit te proberen, ben ik benieuwd waar jullie enthousiast over zijn en wat jullie niks vonden.



Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij de hema body.
Ik vind het allemaal vreselijk zitten, maar heb wel een andere tip; vanaf 28.04 ligt er bij de Lidl een heel assortiment shapewear vanaf 4 euro. Misschien de moeite waard om te proberen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zeer tevreden met mijn broekje van de Hunkemoller! Zorgt er echt voor dat alles mooi geshaped wordt en je er nog prima mee naar lucht kan happen. Heb toen voor een broekje gekozen omdat ik last van netelroos krijg tussen m'n benen bij warm weer. En met een broekje blijft dat weg
this too shall pass..
Alle reacties Link kopieren
Hema idd. De hemdjes en de broekjes met 'lijfje'. In verhouding niet zo duur, zit goed en kwaliteit is ok.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Bij mij werkt het allemaal niet. En ik heb een heel normaal gewicht. Dus ik koop gewoon jurkjes die vanzelf al mooi zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de HM een onderbroek die shapewear in de billen, dijen en tot aan de navel heeft. Het zit lekker en niet te strak. Wel even de maten passen. Ondanks dat het moet 'vormen' moet het niet te strak zitten. Ik heb maatje 36 maar in een jurkje altijd bolle buik en love handles zeg maar. Niet overdreven belangrijk om te camoufleren maar dat vind ik zelf wel fijn. De HM is betaalbaar om eens te kopen en die ik heb zit lekker en je ziet het verschil. Ik draag het naar mijn werk etc. dus lange dagen. Ook bij witte rokjes e.d. hoef ik niet te zorgen dat mijn andere broekje doorschijnt. Ik heb huidskleurige. Ik weet niet welk gebied jij belangrijk vind om te shapen maar dan zou je gewoon moeten passen wat fijn zit. Ik vind een top/jurk niet handig want ik draag bijna altijd spagettibandjes topjes onder alles en dan word het weer zo warm.



Hema heb ik goede dingen over gehoord.
anoniem_172590 wijzigde dit bericht op 24-04-2014 21:16
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
Ik heb Body Control hemdjes van Anni Rolfi (Kruidvat), die zitten erg lekker, krullen niet op, zijn goedkoop en blijven redelijk goed in de was. Of het echt effectief is? Geen idee.
Ik heb een jurkje van de Hema en ben daar helemaal fan van! Ik had eerst een broekje van de c&a, maar dat vond ik een drama.. Rolde steeds terug en ik had continue het gevoel te moeten 'hijsen'. Niet charmant Ik wil dus alleen iets wat ik over mijn schouders kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag overal een correctie jurk van de action onder. Helemaal super. Fijn lang. Ik draag ze ook wel eens achterste voren, zit t op de rug/ onder de oksels nog wat hoger en afkledender. Wassen en de droger gaat ook prima. Ook goed aan en uit te trekken en dat voor ¤ 5.99
Magic Bodyfashion draagt erg prettig vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Laatst zo'n shape wear panty van de H&M gekocht en is erg goed en ook nog eens stevig.
Ik heb de hemdjes van Ter Stal. Die zitten fijn. Niet die helemaal voorgevormde, die vond ik te strak.

Zonder iets erop. Koste geloof ik ¤6,99. Allerlei kleuren.

Broekje gehad, wat een crime. Krulde steeds om waardoor je een rol op je rug krijgt. En maar weer hijsen.
Alle reacties Link kopieren
Zijn die body en t jurkje van de hema met of zonder uitsparing voor je bh?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Action! De hemdjes met een kanten randje (ook leuk net boven je t-shirt uit) en een onderjurkje voor onder jurkjes (en bij rokjes als ik geen legging draag, hemdje kruipt dan omhoog). Kost geen drol.

Hemdjes met een V-hals komen boven mijn t-shirts uit, vind ik lelijk.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven