Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 10:48.
Dit onderwerp heeft 3110 reacties, en bestaat uit 125 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 125.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 21:15.
- Show hier je outfit! Ik zal het spits afbijten:

Spijkerjasje: New Look
Jurk+legging: H&M
Laarzen: New Lookboebele wijzigde dit bericht op 18-05-2011 18:05 met 67%Maarja, wie ben ik.
- erg leuke outfit Boebele! Erg mooi figuur heb je ook.
Ik kan nu geen outfit showen, want ben in de kluskleding, zie er dus niet uit
- dat mag ook! Er staat nergens dat de outfit mooi of hip of schoon moet zijn
Maarja, wie ben ik. - Leuk! Helemaal mijn stijl: meisjesachtig, maar ook stoer!
Zit zelf nog in m'n joggingbroek, dus daar ga ik even geen foto van maken
veerrr wijzigde dit bericht op 26-03-2011 17:32 met 41% - Ik vind het leuk!
Camera doet het niet, dus ik kan geen foto plaatsen. Niet dat mijn outfit van vandaag een foto waard is, want verder dan een spijkerbroek, t-shirt en shawl kom ik niet op zaterdag. - Thanks! Dat is precies waar ik ook van hou
Maarja, wie ben ik.
Staat je echt super leuk!!! Complimenten! New Look ken ik alleen niet, maar duidelijk de moeite waard om eens te gaan kijken!quote:boebele schreef op 26 maart 2011 @ 17:27:
Show hier je outfit! Ik zal het spits afbijten:
[afbeelding]
Spijkerjasje: Newlook
Jurk+legging: H&M
Laarzen: Newlook- Leuke outfit! Zou ik ook zo aandoen.
- Leuk, ik houd van jurkjes en tunieken.
- Leuk dat jullie het leuk vinden, thanks!
Maar het is eigenlijk de bedoeling dat hier wat meer foto's komen
Maarja, wie ben ik. - Ik ben in chillkleding maar ga vanavond weg, dan zal ik een foto neerzetten van mezelf . Extra stimulans om er wat van te maken vanavond

- Leuke outfit zeg!!! Helemaal mijn stijl. Prachtig figuur en haren heb je!
Helaas heb ik te korte benen voor dat soort laarsjes.
Mag ik vragen waar je New Look koopt? En is dit een jurkje uit de nieuwe collectie van H&M? Ik ben zwanger en dit soort jurkjes vind ik helemaal lekker voor nu.Illusies zijn de vlinders van de lente van het leven.
Yep, precies mijn vragen ook! Superleuke outfit!quote:Lepidoptera schreef op 26 maart 2011 @ 17:53:
Mag ik vragen waar je New Look koopt? En is dit een jurkje uit de nieuwe collectie van H&M? Ik ben zwanger en dit soort jurkjes vind ik helemaal lekker voor nu.- New Look zit in Rotterdam op het binnenwegplein en in Den Haag (kelder van V&D). Is echt een erg leuke winkel en de kleding is doorgaans niet zo duur.
En ja, jurkje komt uit de nieuwe collectie, was 15 euro geloof ik. Ze hadden ze ook nog in andere kleuren.
@yellowlove
ik kijk uit naar je foto! Inderdaad een extra stimulans en ook weer een extra motivatie om over je outfit na te gaan denken.Maarja, wie ben ik. - Ik keek ook gelijk op de H&M site maar vond hem niet. Dit soort dingen heb ik echt nodig om te bedenken: ow ja dat is inderdaad leuk

- Niet alle kleding die in de winkels hangt staat ook op de site.Maarja, wie ben ik.
Dan gaan we maar weer eens shoppen, thanx!quote:boebele schreef op 26 maart 2011 @ 18:05:
Niet alle kleding die in de winkels hangt staat ook op de site.- Leuke outfit Boebele!Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren.
- Was vandaag nog bij de H&M maar had het jurkje niet gespot. Maandag nog maar eens goed zoeken.
Ik moet binnenkort naar Den Haag dus ook dat gaat helemaal goed komen :-)
Leuk topic dit!!!Illusies zijn de vlinders van de lente van het leven. - en weg is hij weer6754323 wijzigde dit bericht op 26-03-2011 18:38 met 95%: ben te gevoelig voor dit topic vrees ik.
- @Lepidoptera
In den haag hebben ze hem zeker, want daar heb ik hem vandaag gekocht.
@yellowlove
Je staat er wel lekker bij inderdaad
, maar leuk, een nieuwe foto erbij !Maarja, wie ben ik. - Waarom die panty en gympen erbij?
Ik vind het geen combi.
Jurkje vind ik leuk, maar het lijkt alsof je borsten er enorm bovenuit floepen.
De outfit van Boebele vind ik lief en stoer! - *6754323 wijzigde dit bericht op 26-03-2011 18:39 met 100%
Nou zeg, zo negatief hoeft toch niet, juist stoer dat ze haar outfit durft te showen. Leuk jurkje!quote:bommi schreef op 26 maart 2011 @ 18:29:
Waarom die panty en gympen erbij?
Ik vind het geen combi.
Jurkje vind ik leuk, maar het lijkt alsof je borsten er enorm bovenuit floepen.
De outfit van Boebele vind ik lief en stoer!Niemand zegt wat hij op zijn hart heeft. Dat kan ook niet. Dat is verboden. Daarom zijn we beschaafd. (Arnon Grunberg)- Yellow ik snap idd die gympen en panty ook niet en het lijkt of dit jurkje iets te strak is voor jou figuur.
Dit onderwerp heeft 3110 reacties, en bestaat uit 125 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 125.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 21:15.