Mode & Beauty alle pijlers

Skaterdress: Mag een maillot

27-08-2014 18:24 38 berichten
Hoi! Ik heb een paar super leuke skaterdresses aangeschaft. Echter wordt het al iets kouder en heb ik ze liever niet met blote benen aan. Nu weet ik dat de modepolitie enorm tegen is op leggings en dat soort dingen. Maar mag je een skaterdress wel met een (zwarte) maillot aandoen, met bijvoorbeeld leuke enkellaarsjes? Of is dat ook echt not done?
Alle reacties Link kopieren
Zien?
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Ik hoop dat dit zo lukt, want ik kan geen plaatjes plakken. Maar de link is dit: http://daintygirl.ca/wp-content/uploads ... Fave-1.jpg



Overigens is dit niet één van mijn jurkjes, maar om even een idee te geven van wat ik bedoel..
Bij die term dacht ik aan oversized jurk met grote zakken en laaghangende taille. A la de skate mode van de jeugd.

Heb het even gegoogled en het blijkt een heel leuk jurkje te zijn!



Volgens mij kan dat best met legging en enkellaarsjes hoor. En met een jasje er op.



Het gaat om het gehele plaatje, niet om die legging hoor. Maar ja, ik ben niet van de modepolitie. Toch denk ik dat ik best smaak heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het kan en dan idd met enkellaarsjes maar goed ik draag tegen alle wetten in zelf wel zwarte legging (niet in de zomer )
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Welke kleuren is jou jurkje of heb je er een foto van?
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Nu wil ik dat jurkje van je plaatje meeeh
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Waarom heet dat een skaterdress? Ik heb ze ook en draag er in de winter een 50 denier panty onder. Ze zijn net iets te kort voor een dunne panty (vind ik, op mijn leeftijd).
Ik heb totaal geen verstand van de mode, dus ik ben altijd schijtbenauwd dat ik voor schut loop. Mijn vriend helpt me tegenwoordig met kleren kopen en dat is al een hele verbetering. Maar voor advies ben ik altijd enorm gelukkig met het Viva-forum



Zal het ook aan het materiaal liggen, of er een maillot op kan of niet? Of kan het gewoon met elke skaterdress?



troelalaaaatje, leuk zijn ze he? Ik moet er alleen enorm aan wennen hoe kort ze zijn! En het weer wil dus ook niet echt meewerken. Maar ik ben enorm fan en ik hoop dat ze volgend jaar ook nog flink in zijn
followthesun, hahaha! Ik heb een soort demin-blauwe met een koperen rits en een bordeaux rode, naar paars neigende. De tweede is wat dikker, de eerste is vrij dun.
Geen idee, betjebig. Het kan dat het in Nederland anders heet, maar daar woon ik niet. Ik heb geen flauw idee waarom ze zo heten. Het lijkt niet echt "skater", daar heb je gelijk in
Alle reacties Link kopieren
Die jurkjes met zo'n wijduitlopende onderkant heten skaterdresses. Vroeger waren het gewoon A-lijnjurkjes volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Echt heel mooi! Welke kleur zijn je laarsjes?
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Ik heb ze nog niet, maar ik dacht dus gewoon zwarte enkellaarsjes. Die kunnen dan overal bij.
Alle reacties Link kopieren
Ze heten skater dresses omdat ze net als de jurkjes van kunstschaatsers strak zijn van boven en wijd uitlopen Ik draag ze eigenlijk altijd met een hele dikke panty.
Leuk jurkje en op het plaatje vind ik het leuk gecombineerd.



Ik zou zelf niet voor katoenen legging kiezen trouwens, maar een voor een dikke panty, daar zit toch wel verschil in. Een dikke panty blijkt mooier zitten en gaat niet zo lubberen ook.
Dat is dus NIET wat ik verwacht bij iets wat een skaterdress heet. Mooi jurkje! Prima met een maillot en enkellaarsjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag zulk soort jurkjes regelmatig met een dikke panty. 80 denier bv, en dan inderdaad halfhoge laarsjes.
Kunstschaatsers dragen zo'n soortgelijke jurkjes, vandaar de naam. Met een legging met enkellaarsjes zeker te doen, leuk zelfs!
Nou, wat fijn om te weten! Dank jullie wel allemaal Ik ga panties aanschaffen en een paar leuke laarsjes
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk jurkje!

Die wil ik ook wel!
Ik zit net even op google te kijken naar afbeeldingen van die jurkjes met maillots of panty's en ik zie allemaal jonge meiden met die jurkjes. Nu vraag ik me af of ik dit als veertiger nog "kan" dragen? Ik ben trouwens wel een stuk kleiner dan de meeste van die vrouwen die jurkjes vallen bij mij dus langer. Ik heb er drie, een donkerblauwe met bloemetjes, een zwarte en een blauwe. Allemaal met korte mouwen.







Deze lengte dus. Mooi jurkje ook trouwens en goede combi kan dus prima.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft mag het, maar ik ben niet echt van de mode volgen.



Als jij het er mooi uit vindt zien is dat toch genoeg?
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 27 augustus 2014 @ 18:29:

Bij die term dacht ik aan oversized jurk met grote zakken en laaghangende taille. A la de skate mode van de jeugd.

Heb het even gegoogled en het blijkt een heel leuk jurkje te zijn!

Nou, dit dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven