Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 10:48.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Mode & Beauty
  4. Sportbeha die niet alles platdrukt?

Dit onderwerp heeft 26 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 14:53.

[ Sportbeha die niet alles platdrukt? - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Ik stond niet vooraan toen de borsten uitgedeeld werden en heb een klein b-cupje. Op zich niks mis mee, maar als ik een sportbeha aantrek, lijkt het wel of er echt helemaal niks zit. Ziet er echt niet uit. En hoewel het gaat om het sporten en niet om hoe ik eruit zie, voel ik me toch fijner als mijn borsten er normaal uitzien. Weet iemand of er ook sportbeha's zijn die niet alles platdrukken? Omdat ze klein zijn, heb ik ook geen enorme ondersteuning nodig, dus helemaal ingesnoerd is niet nodig. Maar een gewone beha is toch te slap. Heeft iemand dé tip?

1. ehm.. de boel moet extra goed op zn plek gehouden worden.. dus volgens mij hebben ze allemaal die neiging wel n btje.
    ik heb er zelf een van fila, bevalt me prima.
    denk dat je gewoon eens n goeie zaak moet binnen lopen en flink passen en proberen...

2. Er zijn ook sport bh's met twee afzonderlijke cups. Geeft genoeg ondersteuning, zeker met wat kleinere borsten. Loop maar eens een goede sportzaak binnen en neem een bh die overeenkomt met de sport die je wilt beoefenen. Succes!

Life is what happens to you while you\'re busy making other plans...welcome to life!

3. Dat is nu net het doel van een sportbh... dat ze platgedrukt worden zodat ze niet alle kanten op gaan tijdens het sporten. Beter voor je borsten.

De tip? Accepteer je lijf, en het feit dat je gaat om gezond te zijn, niet om mooi te wezen :) Tel daar bij op dat je met een goede sportbh je borsten spaart, en je hebt een win-win situatie.

daarbij.

4. Ik begrijp wat je bedoelt, TO, het stelt bij mij dan ook ineens bar weinig voor, maar ik ben uberhaupt niet aantrekkelijk tijdens het sporten: gezicht is framboosgetint, m'n haar pluist en ik stink - m'n boezem is wel het laatste waar ik me druk om maak ;-)

Sportbh's doen dat natuurlijk niet voor niets. Die ondersteuning is juist belangrijk. Maar wie weet kun je met veel passen toch een goeie vinden die nog wat voor het oog overlaat! ;)

5. Ah joh, ik vind het er ook niet uit zien, maar troost mezelf met de gedachte: een paar uurtjes in de week platgedrukt, maar dan blijven ze wel mooi voor al die tijd daar omheen, voor de momenten dat je ze écht 'nodig' hebt ;-)

6. ik heb er een van de H&M, die hebben ze nog steeds. Die drukt ze niet zo plat, vallen wel groot, ik heb 70E en een S. Niet super stevig, maar stevig genoeg voor een B cup denk ik. Stuk mooier dan mijn shockabsorber, dan ben ik ook plat.

7. Liever stevig verpakt dan later slappe borsten.
    Toch......?

8. Ik heb een aantal sportbeha's van H.I.S., te koop bij Otto. Die hebben vulling en zijn wat mij betreft stevig genoeg om in te sporten (aerobics).

Do what you love, love what you do

9. Ik heb de Shock Absorber, dat is een sportbh met uitneembare vulling in de cups.
    Niet dat je er enorme borsten van krijgt hoor, maar het geeft net even meer dan die bh's die alles platdrukken.
    Als je googled dan vindt je het zo.

10. Mijn vriendin heeft zelfde. Haar oplossing:
    ze doet een bh met vullingkje (niet mega, maar beetje) onder haar sportbh. Volgens haar zit het nog lekker steviger ook.

11. Bedankt voor jullie reacties. Ik snap wel dat het stevig verpakt moet zitten hoor, maar ik dacht dat er misschien wel bepaalde sportbeha's waren die de boel een beetje mooi in vorm lieten. Die met uitneembare vulling klinken wel goed, ik zal eens kijken.

12. Sportbh met vulling/ dikkere stof, die grijze vd hema

13. Of misschien een borstvergroting, speciaal voor het sporten ;-)

14. quote:
    Misskatie schreef op 07 februari 2012 @ 13:09:
    Sportbh met vulling/ dikkere stof, die grijze vd hema
    Thanks, zal ik ook eens naar kijken.

15. quote:
    flip123456789 schreef op 07 februari 2012 @ 13:08:
    Bedankt voor jullie reacties. Ik snap wel dat het stevig verpakt moet zitten hoor, maar ik dacht dat er misschien wel bepaalde sportbeha's waren die de boel een beetje mooi in vorm lieten. Die met uitneembare vulling klinken wel goed, ik zal eens kijken.
    Dat zijn dus de sportbh's met afzonderlijke cups. :)

Life is what happens to you while you\'re busy making other plans...welcome to life!

16. quote:
    Misskatie schreef op 07 februari 2012 @ 13:09:
    Sportbh met vulling/ dikkere stof, die grijze vd hema
    Die vind ik ook fijn!

17. quote:
    pombeertje schreef op 07 februari 2012 @ 11:21:
    ik heb er een van de H&M, die hebben ze nog steeds. Die drukt ze niet zo plat, vallen wel groot, ik heb 70E en een S. Niet super stevig, maar stevig genoeg voor een B cup denk ik. Stuk mooier dan mijn shockabsorber, dan ben ik ook plat.
    Als jij met 70E in een S past, dan is hij voor een B-cup toch veel te groot? Of mis ik iets? :)

To infinity...and beyond!

18. Ik heb een D cup en een super sportbh die ik met hardlopen draag met een beugel.

No guts, no glory!

19. Anita heeft een hele goede sportbh waarbij de borsten niet platgedrukt worden. Niet dat het mij veel uitmaakt hoe het er uitziet ijdens het sporten. Maar ik vind het gewoon niet lekker zitten als de borsten samengeperst zijn zoals bij de shock absorber bij mij het geval is.

20. Hunkermoller al geprobeerd,verschillende modellen.
    Hier goede ervaring mee.

Amazing things can happen when you take your clothes off

21. Ik heb er een van Donna Karan, die een beetje tussen normale BH en sport inzit. Ik heb best grote borsten en sport vrij intensief, maar ik heb er echt meer dan voldoende steun door! Ze zijn wel wat aan de prijzige kant (weet niet wat je budget is), maar dan heb je ook wat :-)

22. Ik heb maat XS/S van kleren, dus een smalle rugomvang. Het hangt helemaal van de maat van TO af of een S te groot is voor een C cup. De meeste mensen zijn breder dan mij dus verwachte ik geen probleem.

Ik denk dat een BH sowieso heel persoonlijk is. Ga gewoon van alles passen. Succes!

23. 85B is bijv. een heel andere maat dan 70B. Dus cup B zegt niet zo veel.

24. De sportbeha van de Hema vind ik wel fijn, die met de moulded (heet het niet zo?) cups, 2 laagjes iets dikkere stof. Ik heb een witte en een blauwe, ze waren er ook in grijs. Ook nog eens leuk geprijsd. Padded sportbeha noemen ze het geloof ik.