Mode & Beauty alle pijlers

Vintage & modegeschiedenis

08-01-2012 19:54 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze een topic voor vintage liefhebbers. Om te praten over leuke winkels, aankopen en websites... maar ook het delen van leuke inspiratie foto's etc. etc..







Om Wikipedia te quoten, met de hier door mij bedoelde defenitie van 'vintage:' "Vintage omvat oude kleding, schoeisel en accessoires waarvoor een hernieuwde belangstelling bestaat. Meestal gaat het om designerkleding of met de hand gemaakte kledingstukken die typisch zijn voor een bepaalde tijdgeest en die een zekere stilistische waarde hebben"



Voor mij staat de term vintage dus voor de liefde van mode uit de geschiedenis, tot de jaren '80, al dan niet gedragen/tweedehands. Ik werk al jaren in de vintage branche en heb een doorgewinterde liefde voor modegeschiedenis, en hoop op deze manier mede-enthousiasten te ontmoeten!
Alle reacties Link kopieren
quote:fiftiesdarling schreef op 28 april 2012 @ 20:28:

Bernie is leuk, maar duur en de kwaliteit matigvind 150 euro voor een jurk ook veel te duur, maar de prints zijn geweldig.
Alle reacties Link kopieren
stom fd
Alle reacties Link kopieren
Ja gut dat mag dus niet, dus dan moet je een bloglovin aanmaken ofzo... sowieso een aanrader want dat houd alle updates bij van de blogs die je leuk vind, en je blijft anoniem + je hoeft er verder niks voor te doen...



De prints zijn idd leuk, maar ik vind ze veeeeeeel te duur! En dan neem ik de kwaliteit, exclusiviteit etc. mee..
Alle reacties Link kopieren
ik heb ze nooit in het echt gezien, dus kan er verder geen inschatting van maken.

maar als ik een jurk met zo'n soort print voor de helft zou kunnen vinden, ben ik blij
Alle reacties Link kopieren
Mjah..... sale :P
Alle reacties Link kopieren
grin, dat wordt wachten en duimen
Alle reacties Link kopieren
Of MP?
Alle reacties Link kopieren