Mode & Beauty alle pijlers

Voordelige trouwjurk kopen on line

29-07-2014 18:14 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn zoektocht naar een voordelige trouwjurk stuitte ik vandaag op emmajurk punt com. Het lijkt te mooi om waar te zijn dus zal het ook wel zo zijn... Ik kan er ook geen reviews over terug vinden. Iemand hier die via deze site , of wellicht via een andere goedkope webshop , zijn trouwjurk heeft gekocht en kan vertellen hoe het is bevallen ??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met die site, maar wel met een soortgelijke: lightinthebox. Ik heb daar jurken bestelt voor mijn bruidsmeisjes, en was ontzettend tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Even wat gelezen op de site:quote:Vertrouwen feestjurken Leverancier van meer dan 10.000 vrouwen van 84 land erkend sinds 2009. Koop warme partij en trouwjurken van betrouwbare producent en postorder wereldwijd.Ze doen niet eens de moeite om een stukje tekst goed te vertalen. Dit staat nog onder het kopje 'Vertrouwen' ook. Alleen hierom zou ik deze site al als een no-no aanmerken.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee, maar ik zou het zelf niet zo snel doen. Voor een bruidsmeisje vind ik het nog wel iets anders. Maar voor mezelf zou ik een perfect passende jurk willen En heb dus het idee dat dat niet zo is als je zo'n jurk online besteld.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die domme vertaling vind ik ook echt not done. Light in the box is iets soortgelijks volgens mij ? Moest daar nog veel invoerbelasting over betaald worden , Wardijntje ?
Alle reacties Link kopieren
Jawel hoor! Een van de jurken die ik had besteld, hebben ze precies op maat gemaakt zoals ik opgegeven had. En hij zat perfect!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik moest wel invoerbelasting betalen.

Maar uiteindelijk heb ik net iets minder dan 400 euro betaald voor drie prachtige jurken van heel goede kwaliteit,

Niet van die synthetische zooi met thule eraan en zo.
Ik heb destijds een nederlandse online winkel gevonden. Bruidswinkel Jolanda. Google maar eens. Perfecte service, mooie prijs.
Alle reacties Link kopieren
Oh dan kan de invoerbelasting nooit veel zijn geweest. Niet dat je een jurk koopt voor 200eur en dan het dubbele aan belasting moet betalen ... (geen idee hoe dat werkt...) Nou, dan ga ik toch maar eens verder zoeken :-)
Alle reacties Link kopieren
Wisselende ervaringen.



Mensen die lyrisch er over zijn en mensen die furieus zijn.



Mijn tip; koop tweedehands.

Zo heb ik een tweedehands Maggie Sottero trouwjurk (nieuwprijs 2000 euro) gekocht voor 300 inclusief hoepel en torselet.
668, the neighbour of the Beast
Die hele site bestaat uit google-translate oid..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven