Mode & Beauty alle pijlers

Vrouwen die niet van winkelen houden

16-04-2014 23:07 84 berichten
Ik heb vandaag kleren gekocht met mijn jongste dochter. Dat is een kind naar mijn hart want we stonden na 10 minuten weer buiten met dezelfde broek in blauw en groen, en twee shirts in verschillende kleuren, zelfde print Dat het zo lang duurde is omdat de cassiere haar tijd nam. Wij houden dus echt niet van winkelen. Voor mezelf koop ik het meeste online, voor dochter ook wel, maar de Hema zit hier om de hoek en ik weet dat die broeken passen (lang leve het knoopsgatenelastiek).

Mijn oudste houdt wel van winkelen, maar die doet dat alleen met haar vader en zijn vrouw. Vinden ze heerlijk, urenlang winkel in winkel uit. Ik moet daar niet aan denken.

Ik hoor andere vrouwen altijd alleen maar over 'lekker shoppen'. Zijn wij nu echt zo apart?

Winkelen ja of nee?

Totaal aantal stemmen: 65

Liever niet (83%)
Shopaholic (17%)
Alle reacties Link kopieren
Nope, ik hou ook niet van winkelen en als het dan echt moet, ga ik het liefst alleen.
nee hoor
Alle reacties Link kopieren
Winkelen vind ik wel leuk maar alleen alleen. Met mijn moeder, zusje of vriendinnen vind ik niks. Ik weet precies wat ik wil en ben snel klaar. Ik hoef maar een winkel in te lopen en weet meteen of het iets is ja of nee. Urenlang tutten in een winkel vind ik horror
.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet zo van shoppen, maar wel van mooie kleren. Dus bestel ik lekker alles online.



Met een vriendin een middagje door de stad lopen vind ik wel leuk, maar niet zozeer voor de kleren.
Alle reacties Link kopieren
Niks aan.

Op het internet surf ik heel wat rond. Dat gehang en getrek in winkels is niet mijn ding.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik shop liever online en op rommelmarken naar 2e hands spul.
Alle reacties Link kopieren
ik haat shoppen.
wij slapen nooit.
Nou ja, hoe kan dat nou? Van de week nog, collega aan het klagen omdat hij met vrouw en dochters naar Milaan ging en er 'natuurlijk wel gewinkeld moest worden'. Ik heb dat ook met mijn oudste, meestal spreken we voor de vakantie af dat we twee keer maximaal drie uur gaan winkelen. Dat vindt zij heel minimaal.
Alle reacties Link kopieren
Altijd al een hekel aan gehad. Ik ga een héél enkele keer mee met iemand die altijd verdwaalt in Rotterdam maar ik vind het vreselijk, dat geslenter, winkel in, winkel uit. Als ik toevallig iets leuks zie koop ik het, niet via Internet want ik wil kijken, voelen en als het om een broek of schoenen gaat, meteen passen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
mijn moeder is een echte shopaholic, ik heb daar nog trauma,s van.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook niet van winkelen. Ik bestel dingen online en pas wanneer het mij uit komt, in een ruimte zonder niet-passende gordijnen, stofwolken en bordjes met 'max 3 kledingstukken tegelijk passen' (waarbij ik er toch altijd meer mee neem want hé, ik pas er maar 1 tegelijk ).

Ook kan ik het combineren met wat ik al in de kast heb hangen.



Of ik ga naar een winkel waar ik weet dat ik goed wordt geholpen, geef de verkoopster aan wat ik nodig heb en wel/niet wil, en dan mag zijnin de winkel gaan zoeken voor de juiste combi's en maten. Ik pas, beslis en reken af. Hoe eerder hoe beter.



Ik hou ook niet van drukte en graaiende of in-de-weg-staande mensen en van rommelige winkels waar ik niks kan vinden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel online, vind winkelen vreselijk. Dit komt voor een (groot) deel denk ik ook omdat er niet veel winkels zijn die verkopen wat ik leuk vind. En als ze het al hebben is het vaak veeeeeel duurder dan online. Dan vergaat je de lol wel.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Present, ik háát shoppen! Echtgenoot daarentegen is er dol op.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor ik vind het ook vreselijk dat geslenter winkel in winkel uit! Niks voor mij
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ik vind winkelen ook verschrikkelijk. Vooral die confronterende spiegels in de paskamers, bah.

Ook ik bestel het meeste online.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 16 april 2014 @ 23:16:

Ik hou niet zo van shoppen, maar wel van mooie kleren. Dus bestel ik lekker alles online.



Met een vriendin een middagje door de stad lopen vind ik wel leuk, maar niet zozeer voor de kleren.Exact wat Bootje zegt!
Shoppen voor kleren vind ik echt niet leuk. Als ik echt moet (wanneer de gaten in m'n kleren vallen, zeg maar) dan ga ik in m'n eentje, en koop dan het liefst meteen zes stuks van alles zodat ik er weer minimaal een jaar vanaf ben. Andersoortig shoppen kan ik wel leuk vinden, bijvoorbeeld voor boeken, schoenen of ramsjwinkels met muziek en films.
Alle reacties Link kopieren
andersoortig shoppen doe ik het liefst in van die enorme buitenlandse supermarkten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 16 april 2014 @ 23:15:

Winkelen vind ik wel leuk maar alleen alleen. Met mijn moeder, zusje of vriendinnen vind ik niks. Ik weet precies wat ik wil en ben snel klaar. Ik hoef maar een winkel in te lopen en weet meteen of het iets is ja of nee. Urenlang tutten in een winkel vind ik horror+1
Alle reacties Link kopieren
Vre-se-lijk
Liever niet!
Ik vind shoppen wel leuk, maar niet voor kleding! Kleding shoppen vind ik echt een nachtmerrie, daar krijg ik altijd een enorm minderwaardigheidscomplex van, voor zover ik dat nog niet had.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 16 april 2014 @ 23:15:

Winkelen vind ik wel leuk maar alleen alleen. Met mijn moeder, zusje of vriendinnen vind ik niks. Ik weet precies wat ik wil en ben snel klaar. Ik hoef maar een winkel in te lopen en weet meteen of het iets is ja of nee. Urenlang tutten in een winkel vind ik horrorSame here. Scanmodus aan, want als ik ga shoppen weet ik aardig wat ik wil. Mijn moeder kan ook urenlang shoppen, alles uit het rek trekken etc. Vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou alleen van winkelen als ik niks in mijn kop heb wat ik persé wil hebben, want dat vind ik dan niet en dan ga ik met lege handen naar huis.



En een spijkerbroek kopen vind ik horror.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven