Mode & Beauty alle pijlers

Waar koop ik leuke jeans (skinny) met lengtemaat 30?

01-09-2014 21:26 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik koop mijn spijkerbroeken meestal bij Esprit omdat zij lengtemaat 30 hebben, maar kan daar op dit moment even niet slagen. Ben dus op zoek gegaan naar een andere winkel. Genoeg leuke jeans maar altijd vanaf lengtemaat 32. Iemand tips voor een winkel met mijn lengtemaat jeans?
Alle reacties Link kopieren
Jeans centre en hm verkopen broeken met lengtemaat 30. Ik haal daar mijn broeken weg, omdat ik ook lengtemaat 30 heb.
Uhh ja: in laten korten.. Kost 5 eu bij een turkse kleermaker en tadaaaa opgelost..
Alle reacties Link kopieren
Dat inkorten is inderdaad wel een idee! Maar krijg je dan wel een mooie naad aan de onderkant vd pijp, zodat je niet ziet dat ie ingekort is? Daar ben ik dan een beetje bang voor...



H&M hier in het centrum hebben geen lengtemaat 30 in de collectie. Online wel, dat is een goed idee. En jeans centre ben ik nog nooit geweest, ga er binnenkort eens kijken, thanks!
quote:miek1977 schreef op maandag 01 september 2014 21:51 Dat inkorten is inderdaad wel een idee! Maar krijg je dan wel een mooie naad aan de onderkant vd pijp, zodat je niet ziet dat ie ingekort is? Daar ben ik dan een beetje bang voor...



H&M hier in het centrum hebben geen lengtemaat 30 in de collectie. Online wel, dat is een goed idee. En jeans centre ben ik nog nooit geweest, ga er binnenkort eens kijken, thanks! Tuurlijk maakt een kledingmaker dat helemaal mooi. Hij maakt niet voor niets.. kleding
Alle reacties Link kopieren
Bij Levi's, eventueel online. Zij hebben alle curves en ook vanaf lengte maat 30 (online sowieso). Doe ik altijd. Succes!
quote:miek1977 schreef op 01 september 2014 @ 21:51:

Dat inkorten is inderdaad wel een idee! Maar krijg je dan wel een mooie naad aan de onderkant vd pijp, zodat je niet ziet dat ie ingekort is? Daar ben ik dan een beetje bang voor...



H&M hier in het centrum hebben geen lengtemaat 30 in de collectie. Online wel, dat is een goed idee. En jeans centre ben ik nog nooit geweest, ga er binnenkort eens kijken, thanks!



Ik laat broeken ook inkorten door de kleermaker. Prima resultaat zeker bij spijkerbroeken.



Ik kocht altijd bij lengte 30 bij The Sting merk capsize, maar die broeken waren ineens heel lelijk geworden dus nu koop ik maat 32 en laat ik het inkorten.
Alle reacties Link kopieren
Broeken van het merk LTB, onder andere bij jeans centre te koop, maar ook wel online te koop volgens mij
Vandaag gewinkeld voor mijn dochter bij H&M. Spijkerbroeken vanaf maat 25/30.
Alle reacties Link kopieren
Ltb of Garcia bij de jeans centre, maar volgens mij was die tip al gegeven
Alle reacties Link kopieren
quote:betoverend schreef op 01 september 2014 @ 21:27:

Jeans centre en hm verkopen broeken met lengtemaat 30. Ik haal daar mijn broeken weg, omdat ik ook lengtemaat 30 heb.Betaal je ze wel
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ze ook online bij de H&M! Jammer dat ze niet in elke H&M winkel standaard in de collectie zitten.
Alle reacties Link kopieren
Promiss heeft lengtemaat 30. Ik heb er een paar skinnies, model Jackie, goede prijs/kwaliteitverhouding.
Alle reacties Link kopieren
Zalando
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Esprit heeft ook lengte 30
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al jullie reacties! Vandaag even snel bij H&M gaan kijken en zag tot mijn verbazing ook lengtemaat 30 daar liggen, hadden ze vorig najaar niet. Dus binnenkort ga ik daar eens broeken passen, komt helemaal goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven