Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 10:49.
Dit onderwerp heeft 17 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 02-02-2010 20:04.
[ Waar vind ik nog snowboots? ]
- Helaas heeft de rits van mijn snowboots het vanochtend begeven. Met het oog op het weerbericht wil ik toch heel graag nog andere, maar online zijn ze overal uitverkocht. Heeft iemand nog een idee waar ik zou kunnen slagen? Ik zoek van die waterdichte wintersportsnowboots zeg maar, GEEN Uggs...
- Of, even langs een schoenmaker?LATER is al lang begonnen
- Tip van beter laat is een goeie. Mijn moeder heeft voor mij bij Bristol nog snowboots in mijn moeilijke maat 42 kunnen scoren. Dat is wel meer dan een week geleden maar toen kwam bij hen dus een nieuwe lading binnen. Wie weet hebben ze nog wat.
*voordat iedereen denkt dat ik een mama's kindje ben; in mijn dorp zit geen Bristol, alleen een buurtsuper, een slager en een bakker*Dope. I take that word seriously. - Piet Kerkhof? Scapino?Vive Olive!!
- Ik zag ze nog bij een schoenenwinkel staan vanochtend hier toevallig, stond er ook bij te twijfelen. Maar je woont vast niet bij mij in de buurt dus daar heb je niets aan. Maar gewoon bij een schoenenwinkel dus? Dit was een Nelson.
- Oh, en wat zijn de weersverwachtingne dan? anders ga ik ze straks nog even snel halen

- Weersverwachting: komende drie dagen sneeuw, sneeuw en sneeuw

- Meer sneeuw. Beetje dooi en dan weer sneeuw en kou.WTF???
- Wij hebben ze bij een sportzaak geweest, daar al gekeken? Of bij zaken als Bever sport enzo?
- Een grote sportzaak? Daar heb ik ze een week of drie geleden gekocht.
- Een grote sportzaak? Daar heb ik ze een week of drie geleden gekocht.
Ik word jammer genoeg doodmoe op die dingen. De voetlengte is goed, maar ze zijn erg breed en zwaar en daardoor "klos" ik. Moet voordat ik ze weer draag eerst een paar geitewollen sokken kopen. - Bij de shoeoutlet hebben ze nog dozen vol! 29.95 als ik me niet vergis. En niet eens heel erg lelijk;) helaas niet meer in mijn maat te krijgen :(
- Topshelf !When I\'m good, I\'m good ! When I\'m bad, I\'m better
- Marktplaatsdelen = vermenigvuldigen
- skischoenen.nl
- Perry sports had ze laatst in de aanbieding.
- Ik kocht de mijne bij de boerenbond, lopen heerlijk en lekker warm! Pumps mee in een tasje en karren maar!
Dit onderwerp heeft 17 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 02-02-2010 20:04.