Mode & Beauty alle pijlers

Wat is jouw favoriete (online) shop

13-10-2010 20:14 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn kledingwinkel helemaal gevonden....



Geddes and gillmore.



Helaas hebben ze geen online shop, maar wat een heerlijke winkel.
www.zooplus.nl



maar dat is geen kledingwinkel
Alle reacties Link kopieren
quote:biebelien schreef op 13 oktober 2010 @ 20:24:

www.zooplus.nl



maar dat is geen kledingwinkel Dat is ook mijn favo winkel, en dan gebruik ik de link van zwerfkat.com, heeft die stichting er ook nog wat aan
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
als je die van Mirtos gebruikt heeft die er wat aan

(herplaatst katten en honden uit Griekenland)
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij de hofwebwinkel (punt nl)voor mijn boilogische boodschappen die thuis worden gebracht.

Een wereldontdekking in een stadje waar Albert niet thuis levert.
bol.com heeft aan mij 'n zeer goede klant
en voor wie graag verse nieuwe boeken leest maar er niet zo veel voor wil betalen (en het niet erg vind als er bv een vouw of kras in/op de kaft zit)



www.boekenkraam.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 13 oktober 2010 @ 20:44:

bol.com heeft aan mij 'n zeer goede klant



Bol bestel ik ook altijd mijn boeken, en dat zijn er veel.

Word altijd panisch als ik niet een nieuw boek heb liggen en ik bijna klaar ben in het boek wat ik op dat moment aan het lezen ben.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Tickel schreef op 13 oktober 2010 @ 20:52:

[...]





Bol bestel ik ook altijd mijn boeken, en dat zijn er veel.

Word altijd panisch als ik niet een nieuw boek heb liggen en ik bijna klaar ben in het boek wat ik op dat moment aan het lezen ben.Ik bestel er eigenlijk vooral dvd's (tv-series) en 'n enkele keer maar 'n boek.
Waarom staat dit topic trouwens bij mode?
quote:biebelien schreef op 13 oktober 2010 @ 20:47:

en voor wie graag verse nieuwe boeken leest maar er niet zo veel voor wil betalen (en het niet erg vind als er bv een vouw of kras in/op de kaft zit)



www.boekenkraam.nlDie is fijn ja! Heb trouwens nog nooit een beschadigd boek binnen gekregen!
Over het algemeen koop ik trouwens geen boeken online. Vind daar echt niets aan. Als ik een duurder boek wil kopen, check ik wel altijd even bij boekenkraam, want misschien zit ie er tussen, maar verder altijd in de winkel.
quote:Tickel schreef op 13 oktober 2010 @ 20:52:

[...]





Bol bestel ik ook altijd mijn boeken, en dat zijn er veel.

Word altijd panisch als ik niet een nieuw boek heb liggen en ik bijna klaar ben in het boek wat ik op dat moment aan het lezen ben.Aangezien ik sneller koop/leen dan lees, zal dat moment hier niet snel komen
ik heb bij boekenkraam.nl een keer een boek gehad waarvan de punt vd kaft dubbel had gezeten en eentje met een witte streep over de kaft (misdruk)

maar dat wordt erbij vermeld (ramsj of beschadigd) en met 70 of 80 % korting maakt mij dat niet uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 13 oktober 2010 @ 21:00:

Waarom staat dit topic trouwens bij mode?Omdat het eigenlijk om kleding ging, maar datbwas ik in de titel vergeten te vermelden.
quote:biebelien schreef op 13 oktober 2010 @ 21:05:

ik heb bij boekenkraam.nl een keer een boek gehad waarvan de punt vd kaft dubbel had gezeten en eentje met een witte streep over de kaft (misdruk)

maar dat wordt erbij vermeld (ramsj of beschadigd) en met 70 of 80 % korting maakt mij dat niet uit.Mij boeit dat ook niet, want als het boek onbeschadigd is, is het dat wel na vijf minuten in ons huis. Maar als er staat dat het beschadigd is, zie ik de beschadiging echt niet.
deze vind ik trouwens ook helemaal leuk:



www.catsandthings.nl





als je van katten en leuke spulletjes houdt
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn favo kledingsite:



Www.heine-shop.nl
Alle reacties Link kopieren
Mode: De website Styleshake (punt com) erg goed. Jurken zelf ontwerpen en bestellen op maat is heel handig met maat 38 en cup F.



Voeding: De webwinkel van Odin (of Odinwinkel punt nl), een online natuurvoedingswinkel. Ik bestel daar mijn boodschappen en dan kan ik ze bij een natuurvoedingswinkel in de buurt ophalen. Alles staat dan mooi klaar in kratten en dat scheelt mij heel veel tijd met die hele (grote) winkel doorlopen en zoeken naar van alles en nog wat. En ik heb een vaste boodschappenlijst zodat ik alleen maar aantal hoef in te vullen en bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Happyathome, geddes heeft wel een online shop, pas getest en ging supervlot! Komt gewoon uit nederland. Www.geddesandgillmore.com
Alle reacties Link kopieren
hema punt nl!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Weidi schreef op 13 oktober 2010 @ 21:39:

Happyathome, geddes heeft wel een online shop, pas getest en ging supervlot! Komt gewoon uit nederland. Www.geddesandgillmore.comHeeyyyy wist ik helemaal niet. Heb even gekeken maar het aanbod isnwel erg beperkt.
Alle reacties Link kopieren
Lush UK (vooral als ze limited producten verkopen of als ik veel nodig heb; scheelt wel wat in prijs)

Feelunique.com en strawberrynet.com voor parfum/haarverzorging

Esprit omdat je geen verzeningskosten moet betalen, ook niet voor retourzendingen.

Verder ook wel wat via zooplus besteld en pinkypawz.com (voor kattenspulletjes)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en extrafilm.be voor foto's en blurb.com voor fotoboeken.
Alle reacties Link kopieren
Net ontdekt: http://www.zalando.nl



Ik shop wel eens bij de wehkamp/esprit/o'moda enz. maar deze winkel had ik nog nooit gezien: een enorme keuze aan jassen, jurken,tassen, schoenen en noem het maar op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven