Mode & Beauty alle pijlers

Wat te dragen bij (nep) leren rok.

05-09-2013 20:40 26 berichten
Hallo allemaal,



Vanmiddag heb ik de volgende rok gekocht:







Nou is de grote vraag, wat kan ik hierbij het beste dragen?



Ik ben niet al te groot (1.63), redelijk grote borsten en ik heb een buikje (maat 40/42).
Alle reacties Link kopieren
Witte blouse, of ander kleurtje, wel die je erover kan dragen.

Of een leuk shirt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oooeeeehhhhh wat een super mooie rok, waar heb je hem gekocht?



Ik zou hem zelf combineren met een mooie witte satijnenblouse, hoog gesloten met ketting. Of juist heel eggie met een ruitblouse.
Ik zou hem dragen met wit kant.
Alle reacties Link kopieren
Hangt er vanaf wat je van plan bent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op donderdag 05 september 2013 20:45 Ik zou hem dragen met wit kant.Oooeeehhhh ook mooi
Dank je:D Wit en kant, dat moet nog wel te vinden zijn. En wat voor schoenen kan ik eronder dragen? Ik dacht aan enkellaarsjes ofzo.



Liefkind. Hij komt van de H en M.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:viva-amber schreef op 05 september 2013 @ 20:46:

Hangt er vanaf wat je van plan bent.Gewoon dagelijks leven. Werk, visitie, feestje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 05 september 2013 @ 20:45:

Ik zou hem dragen met wit kant.Ik vind dat een hoog serveerstersgehalte hebben, zwart rokje met witte top.
Your luck's about to change, cher.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Leuk!! Ik zou er iets wits op dragen, zoals die van Cateautje. Perfecte mix van stoer en sexy maar niet ordinair !
Ik word hier helemaal blij van. Er kan dus veel meer bij gedragen worden dan dat ik dacht.



Zou iets met cognackleur ook kunnen?
Hieronder staat ook een leuk wit bloesje van Krystal ( bij de interviews ) Al weet ik niet of iets doorschijnends dan weer een beetje "te" is..
Cognac en zwart is ook prachtige combi !
Alle reacties Link kopieren
Jahoor.
Alle reacties Link kopieren
Nou sorry cognac en zwart is gwn lelijk



Wijnrode kleur blouse zou er ook wel goed bijstaan als t herfst of winter word!



En voor nu een wit of felle kleur blouse wel in de rok stoppen



Zelfs een strakke spijkeroverhemd zou nog kunnen!





Good luck! Xo
Winnin' is not a one-time decision.. It's a lifestyle!
Nou, dan loop ik er heel vaak niet goed bij. Ik draag vaak cognac met zwart.



En verder bedankt iedereen. Ik ga de komende weken op jacht naar mooie kledingstukken bij mijn rok.
quote:puddelientje123 schreef op 05 september 2013 @ 20:56:

Hieronder staat ook een leuk wit bloesje van Krystal ( bij de interviews ) Al weet ik niet of iets doorschijnends dan weer een beetje "te" is..Nou daar moet je wel een iets strakkere buik voor hebben dan het exemplaar waar ik tegenwoordig mee opgescheept zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:og_* schreef op 05 september 2013 @ 21:09:

Nou sorry cognac en zwart is gwn lelijk





Welnee joh. Als je maar een top draagt waar die tint in zit.



"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hem nu net in het blaadje staan, maar daar lijkt hij korter?!?! Ik wil hem nu ook
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven