Mode & Beauty alle pijlers

Wat voor ondergoed vinden mannen mooi???

19-05-2008 21:14 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms vraag ik me af of mijn ondergoed niet te 'serieus' is. Ik draag altijd setjes, altijd met kant, zwart met roze, turkoise, bruin etc..

Waar houden mannen eigenlijk van? Vinden ze al dat kant wel mooi en opwindend of houden ze ook van een beetje basic (wel sexy gesneden uiteraard) met felle kleurtjes? Een beetje jong en speels zeg maar...



Vrouwen die er verstand van hebben en mannen die een mening hebben: Bring it on!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat jij beschrijft vinden mannen echt wel mooi hoor! Wellicht dat je een keer een 'uitstapje' kan maken naar iets wat 'ordinair' is. Knalrood (als het bij je huid past) of juist wit bij een bruine huid. Mannen houden van kousen.. mss een keer wat meer kinky weer ter afwisseling. Basic kan ook mooi zijn. Afwisseling?:)
Alle reacties Link kopieren
Hoe éénvoudiger hoe mooier.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ok, tot nu toe dus afwisseling en de man in ons midden geeft aan dat hij van éénvoudig houdt. Bedoel je daarmee dus basic sexy ondergoed of eenvoudig kant?
Alle reacties Link kopieren
Jong en speels? Wat moet ik me daarbij voorstellen? En eh....welk type man hoop je daarmee te verleiden?
Alle reacties Link kopieren
wuiles schreef op 19 mei 2008 @ 21:23:

Jong en speels? Wat moet ik me daarbij voorstellen? En eh....welk type man hoop je daarmee te verleiden?




Met jong en speels bedoel ik dus strings met felle kleurtjes etc. Een vriendin van mij had gister zo'n string aan en ik vond het best wel sexy. Ze zei dat haar vriend dat ook vond..

En nee, ik bedoel geen snoopy-onderbroeken..hihi..
Alle reacties Link kopieren
Met een mooi gebruinde huid en mooi figuurtje is dat heel sexy. Met witte dikke billen en putten wat minder :P



Jouw normale voorkeur is wat klassieker volgens mij (uit jouw omschrijving neem ik dat op) en is heel mooi. Dat is, ook als je iets dikker bent en niet zo strak, vaak wat mooier.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex had een goede ondergoedsmaak: kant, luipaardvel, vaak rood of zwart ondergoed.

Kousen en jaratellen zijn inderdaad heel sexy.

Afknappers: panty's, wit katoenen ondergoed.
Alle reacties Link kopieren
Sloggi slips
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ze die enorm gaan kwijlen van wickedweasel
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Wees voorzichtig met strings. Die kunnen fantastisch staan als je er het figuur voor hebt. Ben je een meer volumineuze dame dan wordt je kont door zo'n string genadeloos uitvergroot.



Witte lingerie kan heel sexy zijn maar kies dan voor smaakvol. Mooie glanzende stof en subtiel afgewerkt.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
MaddyAlbright schreef op 19 mei 2008 @ :00:

mijn ex-vriend vond panty's juist altijd opwindend! als voorspel kon ie die lekker kapot trekken hahaha
hahahaha, zie het al voor me. (Witte) lange laarzen. Doet het ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Maar qua ondergoed. Heb je een vaste partner. Dan kan het het beste vragen. Smaken verschillen zo. Ik hou wel van setjes!
Alle reacties Link kopieren
Gaat mij vooral om de sluiting ;-]

Niet teveel gehannes en snel open :rofl:

Maar ernie is dan ook een kerel :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Alle mannen vinden dezelfde lingerie mooi. Net zoals alle mannen spruitjes lekker vinden.....

Ooit gehoord van 'smaken verschillen'? Op jouw vraag valt toch geen antwoord te geven?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Donkeyshot schreef op 19 mei 2008 @ 22:02:

Wees voorzichtig met strings. Die kunnen fantastisch staan als je er het figuur voor hebt. Ben je een meer volumineuze dame dan wordt je kont door zo'n string genadeloos uitvergroot.
Wat een onzin. Zo'n krappe onderbroek waar je achterste niet echt inpast en dus onder vandaan puilt vind ik lelijker. Of zo'n grote onderbroek die wel om het volumineuze achterwerk past maar waardoor het een enorm vlak stof wordt. Nee hoor, wat mij betreft kan een string altijd. Staat ook veel mooier onder broeken (nee, niet erboven)!
Alle reacties Link kopieren
net wat pippi zegt;



dat is toch voor elke man verschillend..?



ik zou het gewoon eens aan mijn eigen man vragen, als ik jou was..
Alle reacties Link kopieren






Generaliseren





Maar goed, ik generaliseer Nóóit :) want iedereen die generaliseerd houd van kousen (zouden ze daarmee ook man zijn?)
Alle reacties Link kopieren
8-P :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mijzelf altijd heel sexy in simpel stretch ondergoed(en niet onbelangrijk,zeer comfortabel)

Meestal draag ik broekjes of strings en een stretch hemdje.

Mijn vriend vind kanten ondergoed(geloof ik?) mooier staan.

Dus daar hijs ik mij regelmatig in de avonduren in zeg maar!
Ik hou ook van setjes met kantjes, lintjes, borduursels, etc. Mijn man koopt er ook wel eens eentje voor me en hij vindt het wel mooi, maar niet geil. Als ik hem een plezier wil doen dan ga ik voor kinky.



Kousen doen hem helemaal niets trouwens.
Alle reacties Link kopieren
wat heb ik een mazzel zeg, mijn mannetje heeft best een specifieke mening maar qua ondergoed vind ie alles geil en mooi (als mijn lichaam er maar in zit.. lief he..?) en dat laat ie ook altijd merken..



ok een grote Hema onderbroek vind ie niks denk ik, alhoewel we daar heel erg om zouden moeten lachen en dan zou het alsnog op sex uitdraaien denk ik..hihi..
Alle reacties Link kopieren
ik heb meestal door de dag (helemaal als ik moet werken) van de fijne shorts (is speciaal fiber spul) van de hema aan en een gewone simpele katoenen bh



ik heb wel mooie lingerie maar die heb ik alleen aan voor speciale gelegenheden. Omdat dat spul helemaal niet zo prettig zit



vriendlief maakt het helemaal niets uit wat ik aantrek, het moet toch uit
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Het verschilt per man. Ik ken iemand die dol is op van die 'sporty' ondergoedjes in felle kleurtjes, maar mijn man maak je daar niet overgelukkig mee. Ik ben zelf dol Marlies Dekkeres-spul, maar mijn man houdt meer van kant. En dan het liefst de hoerie-sloerie-variant X-D Dus inderdaad de standaard kousen, jarretels, torseletje, stringetje, etc.



Aan de andere kant heb ik ook wel eens een vent horen zeggen: "Wat maakt mij het nou uit waar het in verpakt is, als ik het maar uit mag pakken!"



Moraal van het verhaal: draag wat je zelf mooi vindt.



Tip van de dag: zorg dat je beha echt goed passend is. Al is het nog zo'n mooie, alle beha's worden lelijk als ze niet goed passen. (rugbandje moet recht lopen, je cups moeten goed om je borsten passen, het bandje moet onder je borsten ook goed aansluiten, etc etc etc. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven